1.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens HausgeräteJakob Korbar, 2020, diplomsko delo
Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z
njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo
zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko
prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo
negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec
izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi
kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja
primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo
razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo
odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj
izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem
odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu.
Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na
trgu.
V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega
komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine,
komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun
marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško
komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem
trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens
Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega
komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 147
Celotno besedilo (1023,14 KB)