| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Jakob Korbar, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Objavljeno v DKUM: 30.03.2021; Ogledov: 1048; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1023,14 KB)

2.
NAČINI OCENJEVANJA IN NAGRAJEVANJA DELOVNE USPEŠNOSTI ZAPOSLENIH NA PRIMERU PODJETJA BOSCH SIEMENS HIŠNI APARATI D.O.O.
Tadej Recek, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V svojem diplomskem seminarju z naslovom Načini ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti zaposlenih na primeru podjetja Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o. sem se osredotočal na metode in tehnike, s katerimi danes podjetja ugotavljajo in spodbujajo svoje zaposlene k boljši delovni uspešnosti. Po predstavitvi teoretičnih izhodišč za ocenjevanje in nagrajevanje delovne uspešnosti je sledila obravnava vpliva ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti na motivacijo zaposlenih, na koncu pa sem opravil še analizo metod in tehnik ocenjevanja in nagrajevanja, ki jih uporabljajo v izbranem podjetju.
Ključne besede: človeški viri, ocenjevanje, nagrajevanje, motivacija, Bosch Siemens Hišni aparati d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 22.11.2011; Ogledov: 2538; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (948,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici