| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Metoda obvladovanja tveganj v enotnem poslovnem repozitoriju
Jani Škrbec, 2019, magistrsko delo

Opis: Z razvojem sistemov vodenja po mednarodnih standardih v podjetjih postajajo le ti pomembni pri njihovem poslovanju. Njihova pot do integracije v poslovne procese je lahko zelo dolgotrajna. Za podjetja, ki imajo vzpostavljene in certificirane sisteme vodenja bo predstavljalo velik izziv glede obvladovanja tveganj, ki jih bodo morali prepoznati in upoštevati v svojih procesih ob novih izdajah standardov. V okviru znanosti o upravljanju tveganj, je slednje predstavljeno kot grožnja poslovnim ciljem katere je potrebno čim bolj omiliti, da lahko podjetje sledi svojim ciljem poslovanja. Dandanes tradicionalno obravnavanje procesov podjetja predstavlja neizkoriščen potencial. Celosten pristop obvladovanja tveganj bomo skušali prikazati v teoretičnem delu ter spoznati orodja, ki bi bila primerna za prikaz vseh tveganj na izbranih procesih iz skupine vodstvenih, osnovnih in podpornih procesih. V aplikativnem delu magistrske naloge je predstavljen celovit prikaz tveganj z upoštevanjem vzpostavljenega integriranega sistema vodenja kakovosti po standardih ISO 9001, 14001, 27001 in OHSAS 18001 v podjetju Elektro Ljubljana d.d., kateri bi bili relevantni za obravnavo in njeno obvladovanje. V nalogi bomo skušali poiskati priložnosti za izboljšanje obstoječega stanja obravnavanih tveganj, katero bomo dosegli na podlagi teoretičnih izhodišč, ki bodo opisane v prvem (teoretičnem) delu magistrske naloge. Za celovito obravnavo prepoznanih tveganj smo: • uporabili procesni pristop, oblikovan s pomočjo programskega orodja ARIS in njegove metodologije, • analizirali trenutno prepoznana tveganja na praktičnem primeru izbranih procesov, • identificirali vse rezultate procesa z upoštevanjem njenega konteksta organizacije, zainteresirano javnostjo in cilji v povezavi z uravnoteženem sistemom kazalnikov, • upoštevali potreben čas za uvajanje katerega smo izmerili po metodi PERT.
Ključne besede: - Obvladovanje tveganj, - Standardi sistemov vodenja, - Cilji in uravnotežen sistem kazalnikov, - Procesni pristop, - Programsko orodje z ARIS metodologijo.
Objavljeno v DKUM: 14.11.2019; Ogledov: 1274; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Organiziranost internistične obravnave pacienta na urgenci
Nataša Šporčić, 2019, magistrsko delo

Opis: Delitev urgence na posamezne odseke (IPP, SNMP, Nevrologija itd.) povzroča razdrobljenost in zmanjša učinkovitost urgentne obravnave pacientov. Prihaja do podvajanja pregledov, dodatnih poti, izgube podatkov. Posledica tega je velika izguba časa, predvsem pa tveganje za zdravje in življenje. V nalogi smo izdelali koncept modela internistične obravnave pacientov na urgenci in predlog novega pristopa, ki temelji na osnovi subjektivne analize in poznavanja problematike v navedenem okolju. Proučili smo tudi, ali smo z uvedbo Manchesterskega triažnega sistema (MTS) znižali čas obravnave pacientov na urgenci. Izdelali smo podroben opis in analizo procesa s pomočjo tehnik modeliranja procesa in metodologije ARIS. Identificirali smo ponovljive procese (pet predlogov), ki so zaradi podvajanj podvrženi prenovi. Za analizo kvantitativnih podatkov smo uporabili SPSS 24 in T-test ene spremenljivke ter s pomočjo inferenčne statistične metode izračunali odstopanja od mejnih vrednosti časovne obravnave po posameznih triažnih kategorijah v analiziranem obdobju. Ugotovili smo mnogo podvajanj v procesu, ki podaljšajo čas obravnave. Pokazale so se kritične točke sistema, ki so bile podvržene prenovi. Analiza dokumentacije za obdobje od 1.1. do 31.5.2017 in enako obdobje leto kasneje pa je pokazala, da je kljub uvedbi MTS časovna obravnava pacienta na urgenci bistveno daljša, kot jo določajo normativi posamezne triažne skupine. Na podlagi posnetka stanja in upoštevanja omejitev je treba proces internistične obravnave pacienta na urgenci preoblikovati tako, da ob njegovi implementaciji pacientu prihranimo čas, znižamo stroške in dvignemo organizacijo na višjo raven kakovosti v danem okolju. Predstavljeni predlog pri tem lahko služi kot izhodišče.
Ključne besede: internistična obravnava pacienta, urgenca, analiza procesa, metodologija ARIS, prenova procesa
Objavljeno v DKUM: 19.07.2019; Ogledov: 1808; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Modeliranje delovnih procesov in prikaz repozitorija poslovnega sistema LIPPS
Rok Bučan, 2019, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovalnega dela je prikaz modelov poslovnega okolja, procesov in organizacijske strukture v okviru univerzitetnega laboratorija. Gre za organizirano »virtualno proizvodno podjetje«, v katerem potekajo vsi ključni poslovni delovni procesi. S pomočjo orodja ARIS smo modelirali poslovne procese ter vzpostavili vse potrebne organizacijske zakonitosti podjetja za uspešno poslovanje. V delu je prikazan produkt izdelave grobih modelov podpornih in vodstvenih procesov ter naveden prikaz vseh do sedaj vzpostavljenih temeljnih procesov. Problem, s katerim smo bili soočeni, je bil rezultate dela v laboratoriju nazorno prikazati. Pri iskanju načinov prikaza in izbiri orodij, s katerimi je mogoče učinkovito prikazati modele v poslovnem repozitoriju, smo se srečevali z vsebinskimi, tehničnimi in finančnimi omejitvami. Rezultat diplomskega dela so modeli procesov v virtualnem podjetju, predstavljeni na enostaven in prijazen način. Uporabnik ima tako preprost in hiter vpogled v prikaz končne procesne organizacije podjetja.
Ključne besede: - modeliranje, - repozitorij, - ARIS, - poslovni procesi.
Objavljeno v DKUM: 10.05.2019; Ogledov: 1247; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

4.
Prenova procesov na sekretariatu Ministrstva za javno upravo
Klemen Zajec, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Namen magistrskega dela je bila prenova izbranega procesa na Sekretariatu Ministrstva za javno upravo Republike Slovenije. Osredotočili smo se na Službo za splošne in kadrovske zadeve ter predstavili obstoječi proces. Ugotovili smo izzive, s katerimi se spopadajo v procesu, in ga na podlagi analize tudi ustrezno prilagodili.
Ključne besede: Prenova procesa, Sekretariat Ministrstva za javno upravo, PERT, Aris, Obremenitev zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 11.04.2018; Ogledov: 1065; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (950,51 KB)

5.
Uporaba programskega orodja successfactors pri prenovi procesa nagrajevanja
Jure Satler, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Glavna tema diplomskega dela je prenova poslovnih procesov in njihova analiza. Predmet prenove je proces nagrajevanja v podjetju Unistar LC, d. o. o., ki smo ga prenovili z uporabo programskega orodja SuccessFactors. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in aplikativnega dela. V začetnem delu je predstavljena potrebna teorija za uspešno in celovito prenovo poslovnih procesov. Podrobneje je predstavljeno orodje Aris, ki ga uporabljamo za modeliranje poslovnih procesov in informacijski sistem za podporo obvladovanja človeških virov SuccessFactors. Rezultat diplomske naloge je z orodjem Aris izdelan podroben model posnetega procesa nagrajevanja, ki ga imenujemo proces »AS-IS« in podoben model izboljšanega procesa nagrajevanja, ki ga imenujemo proces »TO-BE«. Procesa sta analizirana po metodi PERT. Rezultati analize za procesa so predstavljeni, prav tako pa je predstavljena tudi validacija rešitve. Določeni podatki v diplomskem delu so spremenjeni zaradi varovanja poslovne skrivnosti.
Ključne besede: struktura poslovnih procesov, prenova poslovnih procesov, modeliranje poslovnih procesov, Aris orodja, SAP SuccessFactors.
Objavljeno v DKUM: 14.09.2017; Ogledov: 1449; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

6.
PROJEKCIJA VPLIVA INTERNETA STVARI NA ORGANIZACIJO IN IZVAJANJE OSKRBOVALNIH PROCESOV V FARMACEVTSKI INDUSTRIJI
Nataša Guculović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bomo predstavili vpliv interneta stvari na oskrbovalno verigo v farmacevtski industriji. V oskrbovalni verigi je veliko dejavnikov, ki morajo biti izpolnjeni, da proizvodnja nemoteno teče. Ključ do uspešnega poslovanja je tudi dobro podprt računalniški sistem, ki glede na obseg dela in z vlaganjem znanja v ljudi privede k skupnim ciljem celotne družbe.
Ključne besede: • Internet stvari • Oskrbovalna veriga • Nabava • Proizvodnja • Sistem elektronskega poslovanja • Orodje ARIS Express • PERT metoda
Objavljeno v DKUM: 27.10.2016; Ogledov: 1029; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

7.
PRENOVA MODULA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA RAZPOREJANJE ČLOVEŠKIH VIROV
Igor Civardi, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Cilj diplomske naloge je predstaviti prenovo informacijskega sistema za razporejanje projektantov v skupini Danieli. Za podjetje je razporejanje in kontrola obremenjenosti človeških virov strateškega pomena. Obstoječi informacijski sistem le deloma zadovoljuje potrebe vodstva, saj je omejen na italijanske podružnice in omogoča pregled obremenjenosti človeških virov samo za nekatere delovne skupine načrtovalcev. Tako ne omogoča podpore hitri rasti in širitvi podjetja (v skupini Danieli se je število načrtovalcev v zadnjih treh letih podvojilo na preko tisoč), daje lokalno vizijo problema planiranja človeških virov, je osnovana na starejši platformi, ni v celoti integrirana s centralnim Poslovnim Informacijskim Sistemom (PIS). Namen diplomskega dela je oblikovati predlog nove rešitve za razporejanje obremenjenosti virov za celotno korporacijo, ki omogoča tudi napredne analize obremenjenosti in razpoložljivosti. Nova rešitev naj bi omogočila uporabnikom pregled in analizo podatkov v realnem času, imela bi višjo stopnjo varnosti do zasebnih podatkov, zlasti kar se tiče predvidevanja novih strateških naročil.
Ključne besede: Prenova procesa Obremenjenost človeških virov Upravljanje poslovnih procesov Projekt ARIS
Objavljeno v DKUM: 07.10.2016; Ogledov: 1297; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

8.
PRENOVA PROCESA POSREDOVANJA OSEBNIH PODATKOV UPORABNIKOM ZASEBNEGA SEKTORJA V ZZZS
Alma Crnkić, 2014, magistrsko delo

Opis: Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju Zavod) se predvsem zaradi gospodarske in finančne krize, že nekaj časa sooča z zmanjševanjem števila zaposlenih oziroma z omejitvami pri zaposlovanju, po drugi strani pa je izpostavljen vse večjim zahtevam iz zunanjega okolja, kar se kaže tudi v vedno večjem obsegu in pomembnosti nalog, ki jih izvaja. Glede na to, da se obremenitev zaposlenih povečuje, smo v magistrskem delu, podali predloge prenove in informacijske podpore izbranega procesa, katerega rezultat bi bil večja učinkovitost, predvsem v smislu krajših izvajalnih časov ter manjši obremenitvi zaposlenih. Pri predlogu prenove procesa smo upoštevali možnosti, ki jih ponuja informacijska tehnologija ter procesna organiziranost dela. Konkretni predlog se nanaša na proces posredovanja osebnih podatkov uporabnikom zasebnega sektorja. Varstvo osebnih podatkov je na podlagi Ustave RS človekova pravica in temeljna svoboščina, zato je pri posredovanju osebnih podatkov potrebno zagotoviti, da so podatki posredovani le, če je to zakonsko upravičeno. Pri tem je tudi pomembno, da se zahtevani podatki posredujejo pravočasno oziroma v zakonitem roku. V prvem delu naloge smo se osredotočili na teorijo, s pomočjo katere smo v aplikativnem delu lažje razumeli področje prenove poslovnih procesov. Pri tem smo izpostavili stališča tako domačih kot tudi tujih strokovnjakov s področja obravnavane tematike. Predstavili smo tudi zakonska izhodišča za posredovanje osebnih podatkov uporabnikom zasebnega sektorja. V drugem, aplikativnem delu smo najprej popisali obstoječe stanje procesa posredovanje osebnih podatkov uporabnikom zasebnega sektorja, s pomočjo kritične analize ugotovili glavne pomanjkljivosti ter vzroke za le-te ter na podlagi vsega navedenega podali predlog prenove in informacijske podpore procesa. Popis procesa ter predlog prenove je tekstovno prikazan, grafični prikaz pa je podan v EPC notaciji, s pomočjo programskega orodja Aris Express.
Ključne besede: Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, osebni podatki, posredovanje osebnih podatkov, poslovni proces, prenova poslovnega procesa, programsko orodje Aris Express
Objavljeno v DKUM: 08.10.2014; Ogledov: 1895; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (6,20 MB)

9.
Dejavniki uspešnosti uvajanja poslovno informacijskih rešitev v mednarodnem podjetju
Nina Potočin, 2014, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo biti uspešna in konkurenčna na globalnem trgu morajo skrbeti za nenehni lastni razvoj, optimizacijo procesov, vpeljavo novih in inovativnih rešitev ter prilagajanje hitrim spremembam in razmeram na trgu. Posledično v podjetjih stalno narašča želja in potreba po projektnem delu zaradi uvajanja novih poslovno informacijskih rešitev. Statistike uspešnosti projektov informacijskih tehnologij so izjemno slabe, v veliko primerih tudi zaradi neustreznih in pomanjkljivih znanj s strani projektnih vodij. Klasična definicija uspešnega projekta označuje njegovo uspešnost kot projekt, ki je dokončan v načrtovanih rokih, v okviru predvidenega proračuna ter z načrtovano kakovostjo. Sodobna definicija pa je postala nekoliko bolj široka in uspešen projekt označuje kot projekt, ki je dokončan v predvidenem roku, v okviru predvidenega proračuna, z načrtovano funkcionalnostjo in kakovostjo. Njegovi rezultati bodo pri uporabi zadovoljili udeležence na vseh ravneh uporabe in odločanja, kar bo privedlo do uresničevanja načrtovanih poslovnih učinkov. Podjetja v teh časih v IT projekte vstopajo predvsem zaradi prenove poslovnih procesov katerim obstoječi informacijski sistem ni več zmožen slediti ter zaradi vpliva trga, ki sili podjetje k povečanju učinkovitosti in večji prilagodljivosti poslovanja oziroma k ustvarjanju njegovih konkurenčne prednosti. Seveda obstajajo še mnogi drugi razlogi, ampak če povzamemo glavne razloge je informacijska tehnologija bistven dejavnik pri povečanju učinkovitosti izvajanja vseh vrst procesov ter hitrosti pretoka in pridobivanja kakovostnih informacij, ki sta najpomembnejša pogoja za hitro, pravočasno in pravilno odločanje. To pa je ključnega pomena za preživetje, razvoj in uspešnost vsakega podjetja. Poslovno informacijske rešitve predstavljajo integracijo zaznanih naročnikovih poslovnih potreb, načrtovanih poslovnih učinkov ter izbor produktov, ki kupcu pomagajo uresničevati njegove poslovne modele skozi uresničevanje načrtovanih poslovnih priložnosti na podlagi elementov konkurenčnih prednosti. Z pravo poslovno informacijsko rešitvijo lahko tako zagotovimo pravilne poslovne odločitve na podlagi zanesljivih in kvalitetnih podatkov, ki omogočajo lahko dostopne in pregledne poslovne analize.
Ključne besede: Agilni pristop, ARIS, ASAP, BPR, Dejavniki uspešnosti IT projektov, Dejavniki uspešnosti ERP projektov, Dejavniki uspešnosti BPR, ERP, Prenova poslovnih procesov, Projekt IT, Projektno upravljanje, Prenova poslovnih procesov, Projektni vodja, Sponzor, Življenjski cikel IT projekta
Objavljeno v DKUM: 24.03.2014; Ogledov: 2021; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici