1. |
2. Optimizacija notranje logistike v podjetju Arcont d.d. : magistrsko deloJernej Kozic, 2021, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu je obravnavana tema logistike. Poudarek teoretične obravnave je bil na notranji in razbremenilni logistiki v proizvodnem podjetju. Sprva so bile opisane teoretične osnove, ki so kasneje služile za podlago raziskovalnega dela. Analiza obstoječega stanja je pokazala pomanjkljivosti vlaka, ki je bil glavni predmet raziskovalnega dela. Po pregledu stanja interne logistike sem se osredotočil na posodobitev električnega vlačilca. Predstavil sem produkte najbolj znanih proizvajalcev, ki se ukvarjajo z vozili notranjega transporta. Poleg tega je raziskovalni del zajemal še predloge za urnik voženj, izbiro poti in določitev postaj. Z vpeljavo novega električnega vlačilca nam je bilo omogočeno, da v samo vožnjo vlaka vključimo razbremenilno logistiko in podamo predloge za njeno optimalno delovanje. Na koncu raziskovalnega dela se je izdelala groba stroškovna ocena investicije. Ključne besede: notranja logistika, transportna sredstva, razbremenilna logistika, električni vlačilec, transportne poti, ločevanje odpadkov, strošek investicij, Arcont d. d. Objavljeno v DKUM: 23.09.2021; Ogledov: 1114; Prenosov: 212
Celotno besedilo (2,36 MB) |
3. RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V PODJETJU ARCONT IP d.o.o.Nuša Furek, 2013, diplomsko delo Opis: Uspešnost podjetja je odvisna od prodaje kakovostnih in cenovno ugodnih izdelkov za odjemalce. Na uspešnost podjetja pa vpliva tudi inovativnost. Inovativnost mora biti prisotna v vsakem podjetju, saj to pomeni razvijanje nekaj novega, privlačnejšega za kupce. Kupci so iz dneva v dan vse bolj zahtevni in za svoj denar zahtevajo vedno več. Zato je potrebno zadovoljiti njihove potrebe z razvojem novih boljših in izpopolnjenih izdelkov. Pri razvoju novih izdelkov sodeluje veliko oddelkov in skupin v podjetju, ter drugi dejavniki. Vse to je povezano v določen okvir in strukturo, ki skozi določen čas na trg prinese določen nov izdelek. Traja lahko kar nekaj časa, da pride izdelek na trg takšen, kakršnega smo si na začetku zamislili. Da bodo naši odjemalci z njim zadovoljni, ter da z njim zadovoljijo potrebe in želje na trgu.
Vsako podjetje ima pred razvojem določene, svoje cilje, ki jih želijo z novim izdelkom doseči. In skozi razvoj ves čas strmijo k temu, da bodo čim bližje temu, da te cilje tudi izpolnijo. Zaradi tega iščejo vedno nove ideje. S katerim izdelkom bi prepričali odjemalca, da bi se odločil za nakup. Ključnega pomena pri tem je, da zbirajo ideje, testiranja in ocenjevanja idej ter izdelavo in testiranje koncepta izdelka. Kadar pa izdelek enkrat izdelajo in pošljejo na trg pa ima velik pomen še oglaševanje oziroma komercializacija izdelka. Saj preko oglasov odjemalci zaznavajo izdelke. Čim bolj bo oglas inovativen in privlačen za odjemalce, bolj bo pritegnil njihovo pozornost in posledično to privede do nakupa.
Podjetje Arcont IP d.o.o. je zelo fleksibilno podjetje, kot kakšna večja podjetja in se lažje organizirajo in dogovarjajo glede razvoja. Podjetje zagotavlja kakovost svojih izdelkov z izbranimi materiali na sodobni tehnološki in programski opremi, ki jim omogoča izdelavo kakovostnih in varnih proizvodov. Strmijo k konkurenčni prednosti in zadovoljstvu svojih strank. Ključne besede: izdelek, razvoj izdelka, procesi razvoja, odjemalci, Arcont IP d.o.o. Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 1958; Prenosov: 183
Celotno besedilo (1,09 MB) |
4. |