| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Konec umetnosti in Andy Warhol
Jasmina Zečević, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je skozi preučevanje del ameriškega filozofa Arthurja Colemana Dantoa predstavljeno umetniško gibanje imenovano pop-art. Poseben poudarek je na Andyju Warholu, umetniku, ki je spadal v omenjeno gibanje in Dantovi študiji njegovih umetniških del, predvsem Warholove umetnine Brillo škatle, za katero Danto verjame, da je odprla vrata filozofski revoluciji in še neodgovorjenemu vprašanju – Kaj je umetnost? Skozi različne definicije pojma umetnosti se skušam približali tako Dantovi filozofiji umetnosti kot tudi njegovi tezi o samem koncu umetnosti, ki naj bi nastopil z Warholom. Prav zaradi Warholovega vpliva na Dantoa, je del diplomskega dela namenjen omenjenemu umetniku, interpretaciji njegovih umetnin ter povezavi in razlikam med umetnostjo in filozofijo.
Ključne besede: konec umetnosti, Andy Warhol, Brillo škatla, umetnost, filozofija.
Objavljeno: 28.02.2014; Ogledov: 922; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (9,19 MB)

2.
SKOZI ZGODOVINO AVTOPORTRETA DO WARHOLA IN LASTNE PODOBE
Nika Praprotnik Žmavcer, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Skozi zgodovino avtoportreta do Warhola in lastne podobe je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V prvem delu, ki je namenjen zgodovinskemu pregledu avtoportreta, na osnovi najbolj poznanih avtorjev in njihovih umetniških del predstavljam razvoj te ikonografske zvrsti po zgodovinskih obdobjih od prvih začetkov v starem veku pa vse do obdobja moderne umetnosti, natančneje do poparta. Tako povzemam vse glavne značilnosti razvoja avtoportreta. Zgodovinski pregled razširim z opisom razvoja metaforičnega avtoportreta v obdobju abstraktnega ekspresionizma po drugi svetovni vojni in razpravo navezujem na umetniško gibanje popart, značilno za zahodni kapitalistični svet. Popart je namreč izhodišče mojega lastnega ustvarjanja, predstavljenega v praktičnem delu diplomskega dela, in mu zato namenjam več pozornosti, prav tako osrednjemu umetniku tega gibanja Andyju Warholu, katerega slogu in tehniki se s svojim ustvarjanjem želim približati. Zato sem popart podrobneje predstavila, opisala njegov razvoj in predstavila prevladujoče umetnike. V nadaljevanju opisujem življenje, delo in avtoportrete Andyja Warhola kot najbolj poznanega in priznanega avtorja tega gibanja. Teoretični del sklenem s poglavjem o fotografiji v povezavi s klasičnimi likovnimi tehnikami, iz česar izhaja praktični del mojega diplomskega dela. Ta obsega najprej razlago posameznih likovnih tehnik in nato opis njihovih kombinacij, ki sem jih uporabila pri izdelavi avtoportreta, vse to z opisom lastnih primerov. Na koncu tudi predstavljam in ovrednotim svoje likovne izdelke.
Ključne besede: avtoportret, abstraktni ekspresionizem, popart, Andy Warhol, risba, fotografija, kolaž, sitotisk
Objavljeno: 14.05.2014; Ogledov: 991; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici