| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 104
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih
Rok Koren, 2020, diplomsko delo

Opis: V tem delu predstavljamo razvoj mobilne aplikacije za sprotno obveščanje o športnih rezultatih. Aplikacija je zgrajena na platformi Apache Cordova s programskimi jeziki HTML, CSS in JavaScript z uporabo JavaScript knjižnice jQuery in vtičnika za obvestila. Podatke smo pridobili s spletne strani s športnimi rezultati in jih prikazali v svoji aplikaciji, znotraj katere se lahko tudi prijavimo na obvestila ob spremembi rezultata. Večja težava, ki smo jo morali rešiti, je pridobivanje besedila o športnih rezultatih s spletne strani. Za rešitev tega smo morali zaobiti CORS varnostno politiko in razviti program, ki športne rezultate loči iz kode celotne spletne strani.
Ključne besede: Cordova, Android, aplikacija, JavaScript, CORS, športni rezultati
Objavljeno: 02.02.2021; Ogledov: 138; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Razvoj aplikacije isTabla v orodju Flutter
Miha Čas, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaradi vedno večjega števila uporabe pametnih telefonov, se vedno bolj povečuje zahteva po raznolikih mobilnih aplikacijah in digitalizaciji življenja. Na trgu imamo zelo veliko aplikacij, razvitih v raznih orodjih, in se tega sploh ne zavedamo. Med ta orodja štejemo tudi Googlov Flutter, ki služi razvoju aplikacij za Android ter iOS pametne telefone in med sistemi ne dela razlik. Je hiter in dobro optimiziran ter razvoj za oba sistema poteka brez vidnih sprememb. S pomočjo tega orodja smo razvili aplikacijo isTabla, ki je namenjena spremljanju stanj senzorjev po mestih. V diplomskem delu je predstavljeno orodje Flutter in razvoj naše aplikacije isTabla.
Ključne besede: Android, mobilna aplikacija, Flutter, isTabla, iOS
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 231; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
Izdelava mobilnih aplikacij z ogrodjem NativeScript
Matic Bezjak, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo si zadali cilj, da preizkusimo način razvoja, pri katerem uporabimo isto kodo za spletno in mobilno aplikacijo, ki ga podpira ogrodje NativeScript. NativeScript s tem načinom razvoja omogoča, da ena programska koda teče tako na mobilnih napravah (Android in iOS) kot tudi na osebnih računalnikih (Windows, Linux, macOS). Osrednji cilj diplomske naloge je bil preučiti ogrodje NativeScript. Zgoraj omenjeni način razvoja aplikacij smo preizkusili tako, da smo v sodelovanju s podjetjem Manto d.o.o. izdelali aplikacijo, ki bo omogočala upravljanje povezav s strankami ter beleženje časa.
Ključne besede: NativeScript, Angular, iOS, Android, domorodna aplikacija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 99; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

4.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Ključne besede: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 128; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,26 MB)

5.
Razvoj mobilne aplikacije za podporo jamarstvu
Grega Drole, 2020, diplomsko delo

Opis: Predstavljen je razvoj Android mobilne aplikacije za podporo jamarstvu, s katero želimo olajšati uporabniku dostop do podatkov slovenskega katastra jam. Na začetku razvoja aplikacije smo preučili že obstoječe aplikacije. Sledila je pretvorba in strukturiranje razpoložljivih podatkov, ki bodo uporabljeni v aplikaciji. Nato smo opisali same funkcionalnosti aplikacije ter predstavili njen uporabniški vmesnik. Na koncu smo predstavili še razvoj ključnih delov aplikacije kot način shranjevanja in pridobivanja podatkov in prikazovanje jam na kartah različnih podlag (topografske, lidar, ortofoto).
Ključne besede: kras, jame, jamarstvo, kataster jam, Android, React Native, aplikacija, LIDAR
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 205; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

6.
Analiza varnostnih tveganj sistema Android pri uporabi mobilnih aplikacij
Anže Omerzu, 2020, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je na podlagi teoretične analize ranljivosti, ki jih razvijalci pri izdelavi mobilnih naredijo najpogosteje, izdelati mobilno aplikacijo. Aplikacija bo služila izobraževanju, učenju in opozarjanju uporabnikov ter razvijalcev o možnih težavah in ranljivostih, ki se pojavijo v mobilnih aplikacijah. S pomočjo teoretičnih izhodišč in analize ranljivosti bomo predstavili možne vhodne točke ranljivosti, kako te točke prepoznamo in odpravimo ter kakšne posledice lahko pustijo neodpravljene ranljivosti. Ker tako trend uporabe mobilnih naprav, kot tudi število aplikacij vsakoletno naraščata, je pomembno, da smo obveščeni o morebitnih (ne)varnostih aplikacij.
Ključne besede: Android, varnost, ranljivosti, mobilna aplikacija
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 141; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

7.
Celovita primerjava sodobnih hibridnih ogrodij za razvoj mobilnih aplikacij
Blaž Denko, 2020, magistrsko delo

Opis: Število uporabnikov pametnih mobilnih naprav je v letu 2019 preseglo 3 milijarde, trend rasti pa se bo nadaljeval tudi v prihodnjih letih. Zaradi priljubljenosti uporabe mobilnih naprav je za podjetja pomembno, da izdelujejo mobilne aplikacije, s katerimi si zagotovijo čim večje število uporabnikov. Ena izmed mogočih rešitev je izdelava hibridnih mobilnih aplikacij. Gre za aplikacije, ki združujejo lastnosti spletnih in avtohtonih mobilnih aplikacij, njihova glavna prednost pa je združljivost z več mobilnimi operacijskimi sistemi. Njihovo delovanje smo preizkusili z eksperimentom v različnih scenarijih uporabe. Ugotovili smo, da se delovanje hibridnih aplikacij v različnih scenarijih precej razlikuje, kljub temu pa so bili rezultati teh aplikacij primerljivi s tistimi, ki jih je v eksperimentu dosegala avtohtona aplikacija.
Ključne besede: android, hibridna aplikacija, hibridna mobilna ogrodja, mobilna aplikacija
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 258; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

8.
Razvoj domorodnih mobilnih aplikacij za Android s programskim jezikom Kotlin
Verica Zagoranski, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali programski jezik Kotlin in opisali njegove osnovne koncepte in posebnosti. V raziskavi smo se osredotočili na mobilne aplikacije za operacijski sistem Android. V namen raziskave smo implementirali dve enaki aplikaciji s pomočjo jezikov Kotlin in Java. V namen primerjave smo izvedli testiranje obeh aplikacij. Po postopku testiranja aplikacij smo izvedli primerjalno analizo uspešnosti aplikacij in primerjalno analizo značilnosti Kotlina in Jave. Na koncu diplomskega dela smo predstavili rezultate analize in povzeli prednosti ter slabosti Kotlina.
Ključne besede: Android, Kotlin, Java, mobilna aplikacija
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 463; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

9.
Razvoj aplikacije za branje loterijskih listkov
Žan Ivanež, 2019, diplomsko delo

Opis: Preverjanje loterijskih listkov je lahko počasen proces, včasih to lahko naredimo le osebno na prodajnih mestih in velikokrat ugotovimo da smo tja prišli za prazen nič,hitro se zgodi da nas zato tudi premami vplačevanje novih listkov. Obstoječe aplikacije za preverjanje listkov ne uporabljajo tehnologije optičnega zaznavanja znakov, ki je danes na zelo visokem nivoju. Cilj naloge je bil izdelava Android aplikacije, ki bi s kamero pametnega Android telefona in tehnologijo optičnega zaznavanja znakov prepoznala podatke iz slovenskih loterijskih in stavnih listkov in jih uporabniku izpisala na pregleden način.Moja želja je bila tudi, da uporabim programski jezik C# za dosego tega cilja. Prototipno aplikacijo sem naredil v razvojnem okolju Visual Studio 2019 s pomočjo ogrodja Xamarin, ki omogoča izdelavo domorodnih android aplikacij v programskem jeziku C#. Za področje optičnega zaznavnja znakov sem uporabil odprtokodni Googlov Mobile Vision Api.Za tehniko prebiranja podatkov iz spletnih strani angl.(screen-scrapping) sem uporabil knjižnico HtmlAgilityPack. S to tehniko sem pridobil podatke in jih izpisal uporabniku. Uspešno sem naredil prototipno aplikacijo za operacijski sistem Android, ki z uporabo kamere pametnega telefona uspešno preveri sistemske stavne listke slovenske stavnice E-stave in rezultat izpiše uporabniku. Postopek je v pravih pogojih lahko zelo hiter vendar je prototipna aplikacija z razlogom zgolj prototip.Dodana vrednost naloge je aplikacija, ki omogoča hiter postopek preverjanja slovenskih stavnih listkov, z uporabo kamere lastnega telefona in povsem eliminira ročno vnašanje podatkov v spletni obrazec.
Ključne besede: Loterijski listki, aplikacija za android, OCR
Objavljeno: 29.01.2020; Ogledov: 281; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

10.
Mobilna aplikacija Moja zdravila na platformi Android
Matej Rogač, 2019, diplomsko delo

Opis: Številne bolezni, ki so veljale za neozdravljive, lahko danes uspešno pozdravimo oziroma vsaj lajšamo njihove simptome s pomočjo zdravil. Vse več ljudi, predvsem starejših, ima istočasno predpisanih več zdravil, nekatera je potrebno vzeti večkrat na dan, točno ob določeni uri in kaj hitro se zgodi, da katero od predpisanih zdravil pozabijo vzeti ali pa vzamejo napačno. Z namenom preprečevanja naštetih dogodkov smo se odločili razviti mobilno aplikacijo, ki bo ljudem v pomoč pri doslednem jemanju zdravil. V diplomskem delu smo predstavili programski jezik Kotlin, pri tem smo nekoliko več pozornosti namenili predstavitvi osnovnih konceptov programskega jezika. Sledi krajši pregled orodij in tehnologij, ki smo jih uporabili pri razvoju aplikacije, in predstavitev razvite aplikacije.
Ključne besede: zdravila, mobilna aplikacija, Android, Kotlin
Objavljeno: 04.12.2019; Ogledov: 653; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (5,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici