| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA IN PRIMERJAVA MOBILNIH PLATFORM IZ VIDIKA RAZVIJALCA
Nejc Kokol, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi se ukvarjamo s platformami Android, iOS in Windows Phone. Predstavili smo sam začetek pametnih telefonov in prelomnico, ki so jo povzročili na globalnem trgu. Predvsem pa smo se osredotočili na vodilne mobilne platforme Android, Windows Phone in iOS. Opisali smo njihovo zgodovino razvoja in strukturo. Izpostavili smo tudi njihove prednosti in slabosti, ki so še danes prisotne. Velik poudarek smo namenili vidiku razvijalca, kateremu so danes ponujene različne priložnosti za razvoj mobilnih aplikacij. Predstavili in opisali smo razvojna orodja Eclipse, Visual Studio in Xcode. Orodja spadajo med uradno podprta razvojna orodja za mobilne aplikacije, ki so na razpolago razvijalcem. Izpostavili smo razvojne pakete in razširitve, ki so nujno potrebne znotraj posameznih orodji. Na koncu diplomskega naloge pa smo direktno primerjali vse omenjene platforme in razvojna orodja ter s tem prikazali vidne razlike med njimi. Na koncu smo še dodali praktični primer gradnje identične mobilne aplikacij v razvojnih orodjih Eclipse in Visual Studio.
Ključne besede: Android, iOS, Windows Phone, mobilni operacijski sistem, mobilne platforme, Xcode, Eclipse, Visual Studio
Objavljeno: 10.12.2014; Ogledov: 1142; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

2.
PLANINSKI DNEVNIK NA MOBILNI PLATFORMI ANDROID
Nino Sever, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo mobilno platformo Android, na kateri temelji tudi naša končna mobilna aplikacija Planine. Podrobneje smo se posvetili opisu, uporabi in arhitekturi platforme Android. Nadalje predstavljamo mobilne naprave, ki smo jih uporabili za testiranje aplikacije in njihove specifikacije. Potem sledi opis razvojnih okolij Eclipse in Android Studio. Nadaljevali smo z funkcionalno zasnovo, razvojem in opisom funkcionalnosti aplikacije, ki je namenjena za vodenje evidence obiskanih planin in poti, ponuja pa še nekaj uporabnih funkcionalnosti. Delo zaključujemo z opisom objave aplikacije v trgovini Google Play.
Ključne besede: Android aplikacija, mobilna platforma Android, planine, planinski dnevnik, Eclipse, Android Studio
Objavljeno: 27.08.2015; Ogledov: 1324; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (12,63 MB)

3.
ANDROID-ORODJE ZA NADZOR OMREŽNIH NAPRAV PREKO PROTOKOLA SNMP
Samo Cenc, 2015, diplomsko delo

Opis: V današnjem času ima že skoraj vsak dom ali podjetje v svoje lokalno omrežje povezanih več omrežnih naprav, kot so osebni računalniki, tiskalniki, stikala ali usmerjevalniki. Da te naprave delujejo brezhibno in da morebitne napake hitro lociramo in odpravimo, moramo le-te nenehno nadzorovati. V diplomskem delu je predstavljen mobilni operacijski sistem Android, razvojno okolje Android Studio in protokol SNMP ter z njim povezane tehnologije. Za praktični del diplomskega dela je bila izdelana mobilna aplikacija za Android SNMP NetMon, ki je namenjena nadzoru naprav povezanih v manjša lokalna omrežja. Na koncu pa so podane možnosti nadaljnje izbolšave in nadgradnje aplikacije, katere so bile ugotovljene med testiranjem in uporabo.
Ključne besede: Android, Android Studio, SNMP, NMS, MIB, mobilna aplikacija
Objavljeno: 22.05.2015; Ogledov: 678; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

4.
Mobilna aplikacija za osebno evidenco ocen dijakov/študentov na platformi Android
Matej Lajh, 2015, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je spoznati se s trenutno popularnimi mobilnimi platformami, podrobneje raziskati in preučiti mobilno platformo Android ter zanjo napisati aplikacijo. V prvem delu so predstavljene mobilne naprave, njihove funkcionalnosti ter operacijski sistemi, ki jih poganjajo. V nadaljevanju je predstavljen mobilni operacijski sistem Android ter razvoj mobilne aplikacije za osebno evidenco ocen dijakov/študentov, kjer začnemo z načrtovanjem aplikacije, nadaljujemo z implementacijo, in zaključimo s testiranjem ter uporabo aplikacije.
Ključne besede: mobilne platforme, Android, oblak, emulator, Material Design, JSON, Android Studio, spletne storitve
Objavljeno: 16.10.2015; Ogledov: 691; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

5.
ANDROID APLIKACIJA ZA SLEDENJE NAPRAVI IN SHRANJEVANJE POMEMBNIH LOKACIJ
Tadej Gruber, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali operacijski sistem Android, podatkovno bazo SQLite in ADO.NET knjižnico za upravljanje s podatkovnimi bazami ter razvojno okolje Xamarin Studio, ki uporablja platformo Xamarin.Android. Te tehnologije smo uporabili za razvoj aplikacije na platformi Android. Razvili smo mobilno aplikacijo, ki s pomočjo sistema GPS in internetnih lokacijskih storitev sledi napravi in avtomatsko shranjuje obiskane lokacije, katere so shranjene v podatkovni bazi vseh lokacij. Za konec smo še podali ideje za izboljšavo aplikacije, katere so se porodile ob testiranju aplikacije na pametnem mobilniku.
Ključne besede: Android, mobilna platforma Android, platforma Xamarin.Android, Xamarin Studio, Android aplikacija
Objavljeno: 18.07.2016; Ogledov: 1152; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (922,83 KB)

6.
RAZVOJ ODJEMALCA YOUTUBE ZA PAMETNI TELEFON
Andrej Veselič, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja gradnjo YouTube odjemalca z Googlovim orodjem Android studio. Aplikacija YouTube odjemalec vsebuje iskalnik vsebine, tabelo zadetkov in predvajanje izbranega zadetka. Z izdelavo aplikacije smo se približali originalni aplikaciji Google YouTube. Pri izdelavi aplikacije smo uporabili knjižnico YouTube API in druge knjižnice potrebne za razvoj aplikacije. Vmesnik smo načrtovali s pomočjo grafičnega orodja v Android studiu ter pisanjem programske kode v ozadju s pripadajočimi knjižnicami API. Skozi načrtovanje in izdelavo aplikacije smo se srečevali predvsem s programskimi napakami, ki smo jih sprotno odpravljali pri testiranju na pametnem telefonu. Rezultat diplomske naloge je delujoči YouTube odjemalec.
Ključne besede: telekomunikacije, aplikacije, odjemalec, Android, Android Studio, knjižnice, pametni telefon, programski jezik
Objavljeno: 31.03.2016; Ogledov: 1029; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (3,54 MB)

7.
RAZVOJ IGRE S POMOČJO UREJEVALNIKA TILED IN KNJIŽNICE LibGDX
Gregor Mohorko, 2016, diplomsko delo

Opis: Pri razvoju iger je potrebnih veliko različnih znanj. Igre ne potrebujejo samo programsko kodo, ampak tudi narisane objekte, glasbo, zgodbo ipd. Veliki projekti vključujejo tudi po več sto ljudi. Za učinkovitejše usklajevanje vseh, ki sodelujejo na projektu, se po navadi celoten razvoj razdeli na več korakov. Ločeno, vendar hkratno delo je včasih nujno za dosego časovnih omejitev projekta. Eden izmed načinov, kako delo razvoja ločiti pri ustvarjanju iger, je z uporabo urejevalnika Tiled. V njem lahko razvijalci oblikujejo stopnje brez kakršnega koli programiranja. Medtem pa seveda programerji vzporedno delajo na aplikaciji, ki bo pognala stopnjo iz urejevalnika. V delu smo predstavili funkcionalnost in delo z urejevalnikom Tiled. Praktična uporaba orodja je prikazana na implementaciji naše igre, ki poganja stopnje iz urejevalnika. Igra je narejena s pomočjo knjižnice LibGDX. Za podporo hitremu razvoju smo implementirali možnost nalaganja in prenosa stopnje na strežnik, kar omogoča hkratno testiranje stopenj iz različnih naprav.
Ključne besede: Java, igra, urejevalnik stopnje, Tiled, oblikovanje, implementacija, Android, grafika, Android Studio, LibGDX
Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 620; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

8.
Daljinsko spremljanje ekološke kvalitete voda
Matjaž Babič, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikaz sistema za daljinsko spremljanje ekološke kvalitete voda in zajem merilnih podatkov z mbed krmilnikom in WiFly modulom, ki brezžično posreduje podatke naprej na Android aplikacijo. Prikazan je način, kako je izdelan sistem za zajem merilnih podatkov mbed, komunikacija med merilnim sistemom WTW prek A/D kartice, ki mA spremeni v volte, z mbed modulom in opis tega sistema. Prikazan pa je tudi način, kako izdelati aplikacijo v Android okolju, postopek, kako Android aplikacija in celotni merilni sistem komunicirata med sabo. Opisan je tudi način, kako se preprosto aplikacijo naredi, v prilogi je priložena koda izdelave, kako se jo uporablja, prikaz izmerjenih podatkov na njej v številčni obliki in tudi v obliki grafa. Razložen je tudi način pošiljanja merilnih podatkov na računalnik, kjer se jih lahko naknadno preoblikuje v obliko, primerno za nadaljnjo obdelavo in uporabo.
Ključne besede: Android, mbed, Android aplikacija, daljinsko spremljanje, Visual studio, Emulator, krmilnik, WiFly, WiFi
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 622; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

9.
Razvoj mobilne aplikacije "RunApp" v okolju Android Studio
Damir Obran, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili mobilno platformo Android in razvojno okolje Android Studio. Izdelali smo mobilno aplikacijo “RunApp” za pametne telefone. Namenjena je predvsem rekreativnim tekačem za spremljanje tekaškega treninga (čas, razdalja, trenutna hitrost, povprečna hitrost, tempo in kalorije). Aplikacija omogoča tudi meritev Cooperjevega testa, s katerim lahko ocenimo maksimalno porabo kisika VO2 max. Maksimalna poraba kisika nam pove funkcionalno sposobnost športnikov, oziroma njihovo učinkovitost predvsem v vzdržljivostnih športih.
Ključne besede: Android, Android Studio, GPS, mobilna aplikacija
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 1375; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (3,96 MB)

10.
Razvoj dnevnika potovanj s pomočjo AppInventorja in AppInventor Java Bridge-a
Žan Bezjak, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučili in analizirali orodje AppInventor, predstavili njegove osnove podatke, njegove prednosti in na drugi strani tudi slabosti. Poglobili smo se tudi v knjižnico AppInventor Java Bridge, ki deluje na principu že omenjenega orodja, ter v diplomskem delu izpostavili prednosti in slabosti te knjižnice. Skozi nalogo smo zgradili dve enaki aplikaciji, po eno v vsakem izmed omenjenih orodij, in na ta način preučili podobnosti oziroma razlike med orodjem AppInventor ter knjižnico AppInventor Java Bridge.
Ključne besede: AppInventor, AppInventor Java Bridge, SQLite, Android Studio, Android
Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 552; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici