1. |
2. Development and evaluation of a mobile application prototype for reclamations of citizens in smart citiesFilip Ptiček, 2018, magistrsko delo Opis: The paper addresses the concept of smart cities in the modern age. Various definitions and components of smart cities are presented, along with the top ten smart cities in the world. Purposely selected global smart cities were compared to Ljubljana and Zagreb to demonstrate the differences in certain sectors like economy, environment, governance, urban planning, technology, and others. Next, multiple smart city solutions and applications that facilitate the life of citizens in smart cities were examined. Lastly, a mobile application prototype for citizens' reclamations was developed and evaluated in within this thesis. Ključne besede: smart cities, mobile application, android studio, java, comparison of smart cities Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 690; Prenosov: 103
Celotno besedilo (5,13 MB) |
3. SISTEM ZA NADZOR ANDROID NAPRAVEElvir Turan, 2017, delo diplomskega projekta/projektno delo Opis: V projektnem delu smo zasnovali in izvedli sistem za nadzor android naprave. Opisali smo mobilno platformo android, programski jezik PHP, spletni strežnik in podatkovne baze, ter razvojna okolja Android Studio in Eclipse. Razvit sistem je namenjen predvsem staršem za lažji nadzor nad otrokovo pametno android napravo. Starši lahko kontrolirajo napravo iz računalnika ali pa s svoje pametne naprave. Podatki iz otrokove naprave se shranjujejo v bazi. Ključne besede: Android, Android Studio, mobilna aplikacija, Java, PHP Objavljeno: 26.01.2018; Ogledov: 655; Prenosov: 71
Celotno besedilo (3,60 MB) |
4. Razvoj heterogenih mobilnih aplikacij v razvojnem okolju RAD Studio 10Samo Mulej Bratec, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomskemu delu smo raziskovali problem razvoja heterogenih aplikacij za pametne telefone. Obravnavali smo več različnih mobilnih naprav, ki uporabljajo različne operacijske sisteme. Za dosego večjega števila uporabnikov je potrebno podpreti čim več le-teh. Aplikacije se lahko razvijajo v domorodnih okoljih ali okoljih za navzkrižne platforme. Zanimalo nas je kvaliteta razvojnega okolja RAD Studio, če lahko nadomesti razvoj domorodnih aplikacij. Da bi to ugotovili, smo izdelali prototipno aplikacijo tako v domorodnih okoljih (Android Studio in Xcode) ter v RAD Studiu in jih na koncu primerjali med seboj. RAD Studio nudi manj udobja od domorodnih okolij. Ključne besede: RAD Studio, Android Studio, Xcode, heterogene aplikacije, domorodne aplikacije Objavljeno: 27.10.2017; Ogledov: 1467; Prenosov: 68
Celotno besedilo (5,70 MB) |
5. Razvoj mobilne aplikacije za pregledovanje filmov v KolosejuTadej Pevec, 2017, diplomsko delo Opis: Pametnih mobilnih naprav je iz leta v leto več, kar posledično pomeni, da je zanje tudi vse več aplikacij. V diplomskem delu smo najprej preučili Android operacijski sistem, orodja in tehnologije za izdelavo Android aplikacij, nato pa smo se s pridobljenim znanjem posvetili izdelavi preproste mobilne aplikacije, namenjene pregledovanju filmov, ki se trenutno predvajajo v Koloseju. Za izdelavo aplikacije smo uporabil razvojno okolje Android Studio. Aplikacija omogoča pregled filmov za točno določen kraj, žanr in tehniko. Ključne besede: Kolosej, Android OS, programski jezik Java, Android Studio, filmi Objavljeno: 09.10.2017; Ogledov: 680; Prenosov: 75
Celotno besedilo (3,12 MB) |
6. Mobilna aplikacija za zbiranje novicRobert Levanič, 2016, diplomsko delo/naloga Opis: V diplomski nalogi je prikazan razvoj mobilne aplikacije za operacijske sisteme Android, ki zbere zadnje objavljene novice na več spletnih portalih, jih shrani v sezname in prikaže uporabniku razporejene po datumu nastanka.
Za izdelavo aplikacije smo uporabili programsko orodje Android Studio, objektno orientirani programski jezik Java in označevalni jezik XML. Prikazana sta priprava na izdelavo rešitve in razvoj celotne aplikacije po korakih.
Rešitev je bila testirana in prikazana s programskim orodjem Android Studio Emulator, ki simulira mobilno napravo na našem računalniku in nam tako omogoči lažji in hitrejši razvoj.
V zaključku pa so prikazani tudi rezultati SWOT-analize. Ključne besede: Android mobilna aplikacija, Android Studio, Java, XML, Zadnje novice Objavljeno: 25.01.2017; Ogledov: 1466; Prenosov: 79
Celotno besedilo (1,38 MB) |
7. Daljinsko spremljanje ekološke kvalitete vodaMatjaž Babič, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je prikaz sistema za daljinsko spremljanje ekološke kvalitete voda in zajem merilnih podatkov z mbed krmilnikom in WiFly modulom, ki brezžično posreduje podatke naprej na Android aplikacijo. Prikazan je način, kako je izdelan sistem za zajem merilnih podatkov mbed, komunikacija med merilnim sistemom WTW prek A/D kartice, ki mA spremeni v volte, z mbed modulom in opis tega sistema. Prikazan pa je tudi način, kako izdelati aplikacijo v Android okolju, postopek, kako Android aplikacija in celotni merilni sistem komunicirata med sabo. Opisan je tudi način, kako se preprosto aplikacijo naredi, v prilogi je priložena koda izdelave, kako se jo uporablja, prikaz izmerjenih podatkov na njej v številčni obliki in tudi v obliki grafa. Razložen je tudi način pošiljanja merilnih podatkov na računalnik, kjer se jih lahko naknadno preoblikuje v obliko, primerno za nadaljnjo obdelavo in uporabo. Ključne besede: Android, mbed, Android aplikacija, daljinsko spremljanje, Visual studio, Emulator, krmilnik, WiFly, WiFi Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 797; Prenosov: 47
Celotno besedilo (1,19 MB) |
8. Razvoj dnevnika potovanj s pomočjo AppInventorja in AppInventor Java Bridge-aŽan Bezjak, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo proučili in analizirali orodje AppInventor, predstavili njegove osnove podatke, njegove prednosti in na drugi strani tudi slabosti. Poglobili smo se tudi v knjižnico AppInventor Java Bridge, ki deluje na principu že omenjenega orodja, ter v diplomskem delu izpostavili prednosti in slabosti te knjižnice. Skozi nalogo smo zgradili dve enaki aplikaciji, po eno v vsakem izmed omenjenih orodij, in na ta način preučili podobnosti oziroma razlike med orodjem AppInventor ter knjižnico AppInventor Java Bridge. Ključne besede: AppInventor, AppInventor Java Bridge, SQLite, Android Studio, Android Objavljeno: 23.09.2016; Ogledov: 750; Prenosov: 51
Celotno besedilo (2,60 MB) |
9. Razvoj mobilne aplikacije "RunApp" v okolju Android StudioDamir Obran, 2016, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo predstavili mobilno platformo Android in razvojno okolje Android Studio. Izdelali smo mobilno aplikacijo “RunApp” za pametne telefone. Namenjena je predvsem rekreativnim tekačem za spremljanje tekaškega treninga (čas, razdalja, trenutna hitrost, povprečna hitrost, tempo in kalorije). Aplikacija omogoča tudi meritev Cooperjevega testa, s katerim lahko ocenimo maksimalno porabo kisika VO2 max. Maksimalna poraba kisika nam pove funkcionalno sposobnost športnikov, oziroma njihovo učinkovitost predvsem v vzdržljivostnih športih. Ključne besede: Android, Android Studio, GPS, mobilna aplikacija Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 1570; Prenosov: 165
Celotno besedilo (3,96 MB) |
10. RAZVOJ IGRE S POMOČJO UREJEVALNIKA TILED IN KNJIŽNICE LibGDXGregor Mohorko, 2016, diplomsko delo Opis: Pri razvoju iger je potrebnih veliko različnih znanj. Igre ne potrebujejo samo programsko kodo, ampak tudi narisane objekte, glasbo, zgodbo ipd. Veliki projekti vključujejo tudi po več sto ljudi. Za učinkovitejše usklajevanje vseh, ki sodelujejo na projektu, se po navadi celoten razvoj razdeli na več korakov. Ločeno, vendar hkratno delo je včasih nujno za dosego časovnih omejitev projekta. Eden izmed načinov, kako delo razvoja ločiti pri ustvarjanju iger, je z uporabo urejevalnika Tiled. V njem lahko razvijalci oblikujejo stopnje brez kakršnega koli programiranja. Medtem pa seveda programerji vzporedno delajo na aplikaciji, ki bo pognala stopnjo iz urejevalnika. V delu smo predstavili funkcionalnost in delo z urejevalnikom Tiled. Praktična uporaba orodja je prikazana na implementaciji naše igre, ki poganja stopnje iz urejevalnika. Igra je narejena s pomočjo knjižnice LibGDX. Za podporo hitremu razvoju smo implementirali možnost nalaganja in prenosa stopnje na strežnik, kar omogoča hkratno testiranje stopenj iz različnih naprav. Ključne besede: Java, igra, urejevalnik stopnje, Tiled, oblikovanje, implementacija, Android, grafika, Android Studio, LibGDX Objavljeno: 05.09.2016; Ogledov: 805; Prenosov: 96
Celotno besedilo (2,17 MB) |