| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROUČEVANJE RAZVOJA PODJETJA IN RAZVOJNIH MOŽNOSTI PODJETJA
Enej Sajko, 2016, diplomsko delo

Opis: V današnjem času živimo v obdobju globalizacije zato morajo manjša, srednja velika in velika podjetja trgovati in delovati na globalnem področju. Le tako se bodo razvijala rastla in obstala na domačem ter tujem trgu. Z razvojem podjetij in njihovo rastjo so se razvijale tudi oblike vodenja in upravljanja organizacij. Razvojne faze so se dopolnjevale in trenutno sta najprimernejši fazi menedžmenta strateški in integralni menedžment. V diplomskem projektu je predstavljen strateški menedžment, in sicer različne metode analiz za preučevanje notranjega in zunanjega okolja podjetja ter metode za celostno preučevanje podjetja. V nadaljevanju so predstavljene tudi strategije, ki smotrno sledijo metodam za preučevanje podjetja. V nalogi so na praktičnem primeru obravnavane analize za preučevanje širšega zunanjega okolja panoge proizvodnje očal in tudi analiza notranjega okolja podjetja Safilo v primerjavi s konkurenco in na podlagi teh so osnovane tudi smiselne strategije za to podjetje. Ker je strateški menedžment celota življenjskega okolja, politike podjetja, vizije in poslanstva, vloge kulture, etike, verodostojnosti podjetja ter njegove strategije in cilji, je v diplomskem projektu mogoče zaslediti prav vse omenjene dele strateškega menedžmenta.
Ključne besede: MER-ov model, analiza STEEP, analiza resursov in zmožnosti podjetja, analiza TOWS, Safilo Group
Objavljeno v DKUM: 18.11.2016; Ogledov: 2048; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

2.
Presoja strateških možnosti in strategij z uporabo izbranih inštrumentov strateškega managementa
Barbara Čepin, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega okvirja. V teoretičnem delu smo najprej opisovali procesne razsežnosti planiranja na ravni strateškega managementa. Po različnih avtorjih smo proučevali izbrane metode, za katere menimo, da nam bodo pomagale oblikovati nov program razvoja. Empirični okvir pa smo razčlenili na dva dela. Najprej smo opisali izbrano podjetje, nato pa v teoretičnem delu omenjene metode uporabili na obravnavanem podjetju. Opis podjetja smo začeli pri njegovi ustanovitvi, leta 1985, ter nato opisali, kako podjetje posluje danes. Predstavili smo rezultate strukturne analize podjetja z vidika dejavnosti ter poslovnih in upravljalno-vodstvenih funkcij. Planiranje razvoja izbranega podjetja na ravni strateškega managementa smo razdelili na proučevanje notranjega ter zunanjega podjetja, celovito presojo podjetja in na koncu oblikovali predlog strategij. Ovrednotili smo predlagane strategije ter izdelali program uresničevanja planiranega razvoja. V empiričnem okvirju smo najprej proučili zunanje okolje podjetja, s pomočjo analize (interesnih) udeležencev smo proučevali po Lombriserju in Abplanalpu (2005, 95) in po Porterjevem pristopu k analizi panoge po Wheelenu in Hungerju (2010, 158) ter šesto silo po Pučku (2003, 122–124). Za notranje okolje proučevanega podjetja smo izbrali analizo resursov oziroma zmožnosti podjetja po Lombriserju in Abplanelpu (2005, 149) ter analizo verige vrednosti. Celovita presoja podjetja pa je izhajala iz sinteze zunanjih in notranjih udeležencev, ki smo jo raziskovali predvsem po Duhovi (2011, 84), ta pa povzema Wheelena in Hungerja (2010, 224–225). Na podlagi rezultatov omenjenih metod smo oblikovali strategije proučevanega podjetja. Oblikovanje strategij je izhajalo iz politike podjetja, ki pa v proučevanem podjetju ni bila zapisana. Zapisali smo vse tri strategije podjetja, ki smo jih kasneje s pomočjo koeficienta ekonomičnosti oziroma gospodarnosti ovrednotili. Vrednotenju je sledila izbira najboljših strategij. Ker pa brez dejavnosti ne pride do realizacije zapisanega, smo v poglavju Program uresničitve planiranega razvoja navedli vse aktivnosti, ki so potrebne za njegove uresničitve.
Ključne besede: Analiza (interesnih) udeležencev, Porterjev pristop k analizi panoge, Analiza resursov in/ali zmožnosti podjetja, Analiza verige vrednosti, Sinteza zunanjih in notranjih udeležencev.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2012; Ogledov: 2189; Prenosov: 340
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici