1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.Boštjan Jurca, 2016, diplomsko delo
Opis: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev.
Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate.
Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine:
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike
– metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje
Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Ključne besede: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1452; Prenosov: 148
Celotno besedilo (1,06 MB)