1.
Projekt razvoja izobraževalne platforme za mlade glasbenike: akademija EMARS kot nadgradnja izobraževalnega programa EMARSMasterJuš Emeršič, 2025, diplomsko delo
Opis: Diplomska naloga obravnava razvoj Akademije EMARS kot celostne izobraževalne platforme za mlade glasbenike, ki dopolnjuje obstoječi program EMARSMaster. V sodobnem glasbenem okolju tehnično znanje ni več dovolj za uspešno profesionalno kariero, zato je naloga usmerjena v integracijo umetniškega mentorstva z dodatnimi vsebinami, kot so psihološka priprava, osebni branding, digitalni marketing in mreženje. Analiza stanja na področju neformalnega glasbenega izobraževanja v Sloveniji in tujini je pokazala, da v domačem prostoru primanjkuje programov, ki bi sistematično razvijali te kompetence. Na podlagi obstoječih dobrih praks in izvedene SWOT analize je bil oblikovan model Akademije EMARS, ki vključuje modularno zasnovo, projektni pristop ter trajnostni finančni okvir. Rezultati raziskave potrjujejo izvedljivost projekta in njegov potencial za dolgoročni vpliv na karierni razvoj mladih glasbenikov.
Ključne besede: neformalno glasbeno izobraževanje, projektni management, glasbena kariera, Akademija EMARS, kompetence mladih glasbenikov, trajnostni razvoj.
Objavljeno v DKUM: 11.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 14
Celotno besedilo (1,12 MB)