| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO S POUDARKOM NA MOBILNEM BANČNIŠTVU
Dragica Šorn, 2010, diplomsko delo

Opis: Dandanes smo priča bliskovitemu razvoju sodobnih tržnih poti in njihovih ponudb. Mednje sodita tako elektronsko, kot tudi mobilno bančništvo. Potrošniki postajajo vse zahtevnejši, zahtevajo produkte, ki so prilagojeni njim in njihovim željam. Skladno s tem tudi banke niso mogle ostati na standardni ponudbi storitev, ampak so jih sami porabniki, kakor tudi konkurenca, prisilili k nadaljnjemu razvoju. Ugotovili smo, da se ponudba primerjalnih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev, ji kaj hitro sledijo tudi ostale. Elektronsko bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo za eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Za ponudnike je ključnega pomena pridobitev kakovostne splošne slike o panogi. Glavni dejavniki, ki vplivajo na uporabo elektronskega bančništva so predvsem skrb za varnost oziroma zasebnost, finančna tveganja, način dojemanja prednosti in uporabnosti storitve, ter odnos do spletnih storitev nasploh. Mobilni telefon danes predstavlja nujen informacijski in storitveni pripomoček. In WAP je s svojo tehnologijo odprl nove komunikacijske in poslovne možnosti. Tako je prav opravljanje bančnih storitev eno od pogostejših opravil, ki jih imetniki ustreznih telefonov lahko opravljajo neodvisno od kraja in časa. Največ pomislekov je seveda prisotnih zaradi varnosti. Absolutne varnosti ni, ne v klasičnem ne v računalniškem svetu. Vsak uporabnik bi moral poznati osnove varnosti, da lahko varno posluje pri uporabi elektronskega in mobilnega bančništva. Celovite varnosti ne more zagotoviti samo banka, za varnost morajo v prvi vrsti poskrbeti uporabniki sami. Ponudba elektronskega in mobilnega bančništva bo v prihodnje ena izmed ključnih momentov pri odločanju za izbiro banke, spletne storitve bodo postale ključni faktor pri ohranjanju oziroma pridobivanju ali izgubi tržnega dela med komitenti.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, sodobne tržne poti, varnost poslovanja, NLB Moba, prednosti in slabosti poslovanja, pogoji in oprema, SKB banka, Abanka Vipa, Nova Ljubljanska banka, Nova KBM.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 1828; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (598,75 KB)

2.
ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO V SLOVENIJI S PRIMERJALNO ANALIZO SPLETNE BANKE ABANET IN i-NET
Sanda Zupanc, 2011, diplomsko delo

Opis: Hiter tehnološki napredek je pustil posledice tudi v bančništvu. Stranke želijo poleg cenejših, hitrih in enostavnih bančnih storitev predvsem preprost dostop do njim prilagojenim storitev in informacij. Banke morajo zato tako, kot druga podjetja, diverzificirati svoje storitve in eden od načinov smotrne razširitve ponudb so tudi storitve elektronskega bančništva. Trenutno se večina e-transakcij opravi preko interneta, v prihodnje pa je pričakovati povečanje pomena m-bančništva, to je opravljanje storitve preko mobilnega telefona. Uvedba spletnega bančništva banki omogoča nov način poslovanja, ki ima za posledico avtomatiziranost rutinskega dela. Bančni uslužbenci so v preteklosti porabili precej svojega časa, za odgovore na nekatera ponavljajoča se vprašanja strank. Ob večji preusmeritvi strank na elektronske vire se tako lahko bančni uslužbenci osredotočijo na zahtevnejše storitve in na izboljšanje odnosov s strankami. V zadnjem času so se v bankah pojavili tudi upravljalni odnosi do komitentov. Pojavili so se osebni bančniki, ki skrbijo za celovito in načrtno strežbo strank. S tem pa gradijo dolgoročne odnose med banko in strankami, ki temeljijo na zaupanju in prilagajanju storitev za potrebe strank. Lahko rečemo, ponudba prave storitve ob pravem času in na pravi način. Ugotovljeno je, da je bistveno lažje obdržati obstoječe stranke, kot pridobiti nove. Bančni uslužbenci so razbremenjeni vsakodnevnega operativnega dela in lahko strankam ponudijo naprednejše storitve. Kljub razvoju tehnologije in uvedbe e-bančništva ter novih storitev, pa je pri gradnji odnosov s strankami še vedno ključnega pomena osebni pristop.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, bankomati, varnost poslovanja, Abanka Vipa d.d., Abanet, Banka Koper d.d., i-Net.
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 1949; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (639,37 KB)

3.
PRILOŽNOSTI ZA UVEDBO E-POSLOVANJA V PROCESU E-IZVRŠB
Ksenija Oražem, 2011, diplomsko delo

Opis: Proces dela na oddelku izvršb temelji predvsem na papirnih dokumentih oziroma ogromni količini papirja. Sodišče pošlje za vsakega dolžnika, ki ima račun v banki, sklep o izvršbi, ki vsebuje najmanj tri, pa tja do deset in več listov papirja. Delo poteka ročno, ker podatki prispejo v banko v papirni obliki s klasično pošto in le-to je potrebno preveriti preden se vnese v aplikacijo. Naloga kontrolorja je, da za vnašalcem ponovno fizično pregleda vse podatke iz sklepa o izvršbi, preveri njihovo pravilnost ter popravi morebitne napake, kar vzame veliko časa za preverjanje in ugotavljanje podatkov. Sklepe, ki jih banka vrača zaradi pomanjkljivih podatkov ter iz drugih razlogov je potrebno ponovno evidentirati. Tako se isti podatki vnašajo najmanj dvakrat. Zaradi tega so stroški pošiljanja obvestil tako s strani banke kot s strani sodišča relativno visoki. Po končanem obveščanju se sklepe in obvestila arhivira v omare. Ker je govora o ogromnih količinah papirnih dokumentov, prihaja v pisarnah do prostorske stiske. Namen diplomskega dela je predstaviti potek izvršitve sklepa o izvršbi v banki ter težav, s katerimi se spopadajo zaposleni v banki. Dejstva in ugotovitve želimo povezati s prakso in narediti predlog, v kakšni smeri bi lahko z informatizacijo izvršilnega postopka pripomogli k hitrejšemu in uspešnejšemu reševanju izvršb. Raziskali smo možnosti za zmanjšanje števila papirnih dokumentov v Abanki Vipi d.d. na oddelku skupnih poslov plačilnega prometa. S programom Brezpapirja.si smo izdelali prototipno rešitev za zajemanje, urejanje, posredovanje in hranjenje sklepov o izvršbi v elektronski obliki.
Ključne besede: Abanka Vipa d.d., sklepi o izvršbi, papirni dokumenti, e-poslovanje, Brezpapirja.si
Objavljeno: 12.08.2011; Ogledov: 1494; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (3,35 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU ABANKE VIPE D.D. TER NOVE LJUBLJANSKE BANKE D.D.
Matej Fridl, 2011, diplomsko delo

Opis: Iz prvega sklopa naloge izhaja, da je v zadnjem desetletju globalno gledano uporaba interneta dosegla zelo velik razmah, predvsem v manj razvitem svetu. Finančne institucije so v hipu zaznale veliko poslovno priložnost in tako začele masovno uvajati elektronske storitve, ki pa so jih ljudje začeli postopoma in previdno sprejemati, sedaj pa le te postajajo eno izmed glavnih orožij bank in predstavljajo njihovo konkurenčno prednost. Ključen dejavnik pri vsem skupaj je varnost, ki pa je tekom let dosegla zelo visoko stopnjo, le ta pa se bo tudi v prihodnje zagotovo krepila. Prav tako so komitenti bank vedno bolj zahtevni in od bank zahtevajo, da so vse bolj fleksibilne in cenovno ugodne. Pozitivna stran uvedbe in razvoja elektronskih prodajnih poti je zagotovo obojestransko zadovoljstvo. Torej banke na račun uvedbe teh sistemov znižujejo število zaposlenih in posledično stroške poslovanja, za komitente pa je tovrstno poslovanje bolj udobno in bistveno cenejše. V drugem sklopu smo teoretično opredelili pojem elektronskega bančništva ter primerjali določene opredelitve različnih avtorjev. Prav tako smo se dotaknili zgodovine razvoja elektronskega bančništva v Sloveniji ter v zadnjem delu tega poglavja opisali najpogostejše vrste elektronskih prodajnih poti ki jih ponujajo banke. V tretjem in četrtem sklopu smo predstavili elektronske storitve dveh različnih Slovenskih bank. V tretjem sklopu smo podrobno opisali storitve elektronskega poslovanja s prebivalstvom pri Abanki Vipi d.d., v četrtem sklopu pa smo se osredotočili na predstavitev storitev elektronskega poslovanja s prebivalstvom, ki jih nudi Nova Ljubljanska banka d.d.. V zadnjem sklopu smo opravili temeljito primerjalno analizo elektronskih storitev, ki jih ponujata obe banki in tako prišli do različnih ugotovitev. Zagotovo drži, da sta banki, ki smo ju primerjali na področju ponudbe elektronskih storitev zelo napredni. Obe izmed bank imata posamezne storitve ki izstopajo, zato je zelo nehvaležno trditi, da je določena izmed bank v celoti boljša. S tega vidika glede na potrebe raznih profilov komitentov to odločitev prepuščamo vsakemu bralcu posebej.
Ključne besede: Internet, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, Abanka Vipa d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., mobilno bančništvo, spletno bančništvo, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, varnost.
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 1328; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici