| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Computer modelling of the residual limb for the development of prosthetic sockets and liners with the cellular structure : doctoral disertation
Vasja Plesec, 2023, doktorska disertacija

Opis: The production of lower limb prostheses continues to rely primarily on manual methods, which are outdated and characterized by labour-intensive processes, lengthy time requirements, high costs, and a heavy reliance on the expertise of prosthetists. Achieving a satisfactory fit between the residual limb and socket remains a challenge, often leading to discomfort, pain, and potential wearer tissue damage. However, advancements in computer technology and numerical simulation offer an opportunity to predict stresses and strains experienced by the residual limb during prosthesis usage. This, in turn, aids in the development process by enhancing the design of the prosthetic socket and liner through virtual environments. In this dissertation we developed a generic numerical transtibial model to bridge the gap between clinical practice and numerical simulations. Biomechanically validated, this model generates outcomes applicable to a broader amputee population, facilitating comparative analysis of socket and liner designs and materials under different loading conditions. Furthermore, the dissertation explores the utilization of a 3D-printed socket manufactured through the cost-effective fused filament fabrication process, using polylactic acid filament, aiming to reduce the costs and establish a streamlined production process. The 3D-printed socket was evaluated within the virtual environment using the developed transtibial model. The numerical findings indicate that the 3D-printed socket can effectively withstand the loads encountered during the stages of prosthesis donning, single-leg stance, heel strike, and push-off, thereby presenting a viable alternative to the prevalent composite socket. Additionally, a cellular structure composed of a flexible thermoplastic elastomeric material is proposed as a prosthetic liner to enhance comfort by reducing contact pressure while maintaining the required stability. Numerical results indicate that by manipulating cellular parameters such as unit cell type and relative density of the structure, a customized response can be achieved. This customized response effectively reduces contact pressure for a given scenario without increasing displacement, thereby improving comfort while maintaining stability.
Ključne besede: lower-limb prosthesis, generic numerical transtibial model, 3D-printed socket, cellular structure liner, finite element method
Objavljeno v DKUM: 14.11.2023; Ogledov: 405; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (3,64 MB)

2.
Implementacija realno-časovne komunikacije v aplikaciji intrix : diplomsko delo
Kristian Šic, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje implementacijo realno-časovne komunikacije v platformi Intrix z uporabo knjižnice Socket.io. Najprej predstavljamo tehnologije, ki nam omogočajo realno-časovno komunikacijo, ki so trenutno na voljo, ter primerjamo njihove prednosti in slabosti. Nato opisujemo potek implementacije realno-časovne komunikacije v platformi Intrix in načrtovanje strežnika za realno-časovno komunikacijo. Predstavljamo tudi rezultate preizkusa izjemnih situacij ter ugotovitve analize o varnosti in možnih razširljivostih implementiranega sistema. Na koncu smo prikazali še izboljšave v uporabniški izkušnji ob uporabi aplikacije Intrix po implementaciji realno-časovne komunikacije.
Ključne besede: Intrix, ogrodje Vue.js, spletna aplikacija, realno-časovna komunikacija, Socket.io
Objavljeno v DKUM: 24.04.2023; Ogledov: 432; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,83 MB)

3.
Izdelava spletne interaktivne učilnice
Uroš Čeh, 2017, diplomsko delo

Opis: Spletne tehnologije pridobivajo ključno vlogo na področju izobraževalnega sistema. V sklopu izobraževanja na daljavo postajajo vse bolj popularne virtualne učilnice, ki uporabnikom ponujajo interaktivno učno okolje podobno tradicionalnim učilnicam. V diplomskem delu smo najprej preučili sodobne sklade tehnologij in tehnike realnočasovne komunikacije na spletu. S pridobljenim znanjem smo nato izdelali spletno interaktivno učilnico, ki s pomočjo interaktivne table ali video konference omogoča uporabnikom učenje na daljavo. V sklopu testiranja aplikacije smo opravili meritve knjižnice Socket.IO in vmesnika WebRTC in ugotovili, da so izbrane tehnologije zelo primerne za izdelavo spletnih in mobilnih realnočasovnih aplikacij.
Ključne besede: interaktivna učilnica, Socket.IO, WebRTC, MEAN, realnočasovna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 30.08.2017; Ogledov: 1571; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

4.
ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI V REŠITVAH, KI TEMELJIJO NA TEHNOLOGIJAH HTML5
Jernej Mušič, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo si ogledali varnostne ranljivosti standarda HTML5 ter načine, kako preprečiti takšne napade s pomočjo mehanizmov za zagotavljanje varnosti v standardu. Analizirali smo temeljne nove funkcionalnosti in njihovo implementacijo ter kakšne so njihove zmožnosti in iskali točke, kjer bi lahko napadalec potencialno ogrožal spletno aplikacijo, ki ta element uporablja. S pomočjo literature smo tudi poiskali omenjene vektorje, ki omogočajo varnostne vdore in načine, kako te vdore preprečiti in ali so učinkoviti. Ugotovili smo, da je standard HTML5 dopolnjen z varnostnimi predlogi za razvijalce, vendar obstaja preveč nerešenih varnostnih vprašanj, ki bi označevali ta standard kot ustreznega za razvoj varnostno kritičnih aplikacij.
Ključne besede: Varnost, HTML5, Web socket, Canvas, Vrivanje SQL
Objavljeno v DKUM: 05.07.2016; Ogledov: 1325; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

5.
RAZVOJ MODULA ZA INTERAKTIVNI PRIKAZ LOKACIJE OBJEKTOV NA SVETOVNEM SPLETU S 3D GRAFIKO
Luka Škerjanec, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Tema diplomskega dela je razvoj modula za prikaz in upravljanje 3D objektov preko svetovnega spleta s pomočjo strojnega vmesnika za potrebe interaktivnega grafičnega prikaza lokacije. Rešitev omogoča interaktivni 3D prikaz v spletnem pregledovalniku. Razvoj rešitve je potekal na strežniku z nameščenim operacijskim sistemom Ubuntu 12.04 LTS, na katerega je povezan mikrokontroler Arduino Uno in potenciometri kot manipulatorji lokacije. Mikrokontroler Arduino Uno, na katerega so priključeni ustrezni vhodni elementi, služi za zajem podatkov, ki jih pošilja na strežnik. Na strežniku smo s pomočjo programskega jezika JavaScript ter tehnologije Node.js ter HTML razvili spletno stran, ki služi za izrisovanje 3D predmetov v okolju. Spletna stran omogoča prikaz/izpis podatkov, prejetih s strani mikrokontrolerja ter simulacijo disperzije polutantov, ki jo lahko poljubno manipuliramo.
Ključne besede: 3D grafika, Arduino, Node.js, JavaScript, Firmata, Three.js, socket.io, kiberfizični sistem, Internet stvari
Objavljeno v DKUM: 25.08.2015; Ogledov: 1726; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici