SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DIGITALNO MODELIRANJE GRADBENIH OBJEKTOV OD ZASNOVE DO FIZIČNEGA MODELA
Matija Kajba, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisane nove tehnologije gradbene informatike, povezane s konceptom informacijskega modela gradbenega objekta ter standardi za izmenjavo informacij, ki omogocajo višjo stopnjo interoperabilnosti. Predstavljene so prednosti digitalnega 3D modeliranja pred klasicnim nacrtovanjem gradbenih objektov ter povezljivost med inženirskimi programi, ki uporabljajo digitalni 3D model. V nalogi je bil izdelan digitalni 3D model poslovno-stanovanjskega objekta Maistrov dvor, s pomocjo katerega je bil prikazan nacin, kako izdelati geometrijski model gradbenega objekta od zasnove do fizicnega modela z uporabo ustrezne programske in strojne opreme. Opisane so tehnologije za hitro izdelavo prototipov (3D tiskanje) in prikazane možnosti uporabe hitre izdelave modelov v prihodnosti.
Ključne besede: gradbeništvo, informacijski model gradbenega objekta (BIM), 3D skiciranje, digitalno modeliranje, 3D print
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2555; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

2.
MOTIVACIJA IN NAGRAJEVANJE V PODJETJU FOTO TABOR IN PRINT DIVISION
Mateja Žgur, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Motivacija je gibalo človekove dejavnosti. Visoko motiviran zaposlen je zagnan, odgovoren in pripravljen na dodatne napore. K učinkoviti motivaciji in nagrajevanju v podjetju pripomore priprava in razvoj ustrezne motivacijske strukture, kot tudi ustrezen sistem nagrajevanja. Glavni problem podjetij je še zmeraj, da svojih zaposlenih ne motivirajo dovolj in posledično tudi ne nagrajujejo ustrezno. K uspešnosti in učinkovitosti organizacije še zmeraj veliko prispevata dobro opravljeno delo in zadovoljni zaposleni. Motivirati zaposlene pomeni uporabljati različne motivacijske dejavnike, ki dajejo zaposlenim vzpodbudo, da so pri svojem delu še bolj učinkoviti, kreativni in pa tudi inovativni. Pomembno pa je tudi, da posledično podjetje to učinkovitost, uspešnost in inovativnost ustrezno nagradi. Pa to ne pomeni, da je potrebno to nagraditi z denarjem. Nekateri zaposleni bolj cenijo nefinančne nagrade, ki so morda tudi bolj osebne, kajti če podarimo denar, je najenostavneje. Pri denarju ne rabimo razmišljati, kaj bi morda bilo posamezniku všeč, ali morda, kaj si želi. Ima pa denar tudi krajšo dobo zadovoljstva, kajti denar zaposleni porabi in nanj nekako pozabi. Ko pa zaposleni prejme nefinančno nagrado, pa se mu to nekako bolj vtisne v spomin. Pri motiviranju in nagrajevanju je pomembno, da vodje spoznajo, kaj si zaposleni želijo in morda, kaj pričakujejo. Tako bosta ta dva sistema v podjetjih tudi uspešna. V času velike konkurence je za podjetja pomembno, da se na trgu pojavljajo kot zanesljiva in dobra podjetja. To pa lahko dosežejo tudi s tem, da njihovi zaposleni delo opravljajo z veseljem in imajo dobre odnose tako s kupci kot tudi dobavitelji ter so podjetju lojalni. Zato je v podjetju pomembno, da managerji skrbijo za svoje zaposlene in tudi vlagajo v njih, jih motivirajo in nagrajujejo, vendar pa morajo biti pri tem tudi sposobni poiskati tiste dejavnike motivacije in nagrajevanja, ki zaposlene resnično motivirajo in nagrajujejo. Pomembno pa je tudi, da jih ne motivirajo in nagrajujejo zmeraj na enak način in tako ohranjajo vzdušje in zadovoljstvo v podjetju.
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, motivacijske teorije, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetjih Foto Tabor in Print Division
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 2289; Prenosov: 300
.pdf Celotno besedilo (766,68 KB)

3.
4.
Oblikovanje drsalne površine na kosilnem grebenu traktorske kosilnice
Mihael Miheljak, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na oblikovanje in izdelavo drsalne površine kosilnega grebena traktorske kosilnice. Predstavljen je proces oblikovanja optimalne površine za košnjo po razmočenih terenih, kjer se je v praksi pojavljalo največ problemov. Prikazane so metode, uporabljene pri oblikovanju in izdelavi drsnikov za novo izvedbo varjenega kosilnega grebena. Prikazana pa je še optimizacija oblike obstoječega kosilnega grebena z upoštevanjem prvin novih drsnikov. Skozi nalogo so predstavljene metode vzvratnega inženirstva, modeliranja, hitre izdelave prototipov, optimizacije površin za izdelavo preoblikovalnega orodja, analiza ustreznosti preoblikovanih površin in metode testiranja prototipov. Nova oblika drsalne površine prikazuje optimiran odkos in odvajanje nečistoč preko grebena v vseh pogojih dela. Podano pa je izhodišče za razvoj novega tipa kosilnih grebenov pri podjetju SIP Strojna industrija.
Ključne besede: oblikovanje, razvoj izdelka, diskasta kosilnica, kosilni greben, prototip, hitra izdelava prototipov, 3D skeniranje, 3D print, SolidWorks, Rhinoceros
Objavljeno: 27.02.2014; Ogledov: 780; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

5.
Development of a 3D printer for thermoplastic modelling
Bogdan Valentan, Dušan Pogačar, Tomaž Brajlih, Tjaša Zupančič Hartner, Ana Pilipović, Igor Drstvenšek, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Additive technologies are entering the market in all price segments and the development of new machines and materials is rapidly growing. Machines under 2000 EUR are more and more interesting for home and educational use. This paper presents the development of a 3D printer that shapes the parts layer by layer by depositing the material on a predefined position. The development is presented from the engineering point of view. The construction steps, the control and the actuator solutions are presented. The ABS plastic was analysed for its material properties. The 3D printer evolved from a prototype to the pre-production phase.
Ključne besede: polymers, rapid prototyping, additive technologies, 3D print
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 556; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
The Influence of Modern American Popular Culture on the English Vocabulary
Bojan Kašuba, 2016, magistrsko delo

Opis: American popular culture is a complex unity of different social, political, economic and religious aspects. It is wrought in duality. Some consider it a low form, while others think of it as high art. It is often described as trash, nothing but a means to produce and consume products. Yet, many people of different social, cultural, political, racial and religious backgrounds create, produce and distribute popular content, in turn making American popular culture diverse, rich and colourful. The thesis presents some of the most important events in American popular culture and also enumerates and describes TV series, films, songs, music artists and other celebrities that have impacted American popular culture and the American way of life. Furthermore, the thesis deals with morphology, primarily word-formation. Basic linguistic terms such as morphemes, words, lexemes and affixes are explained. A detailed examination of word-formation processes is provided in order to better understand how new words are created. Additionally, a brief comparison between first language vocabulary acquisition and foreign language vocabulary acquisition is presented. The empirical section describes and analyses words which have been created or popularized in American popular culture in the last 25 years. TV series, films, songs, print and electronic media, politics, fashion, social networking websites and other forms of popular culture are examined to find new coinages. Such coinages are called neologisms. The words are analysed and compared according to their etymology, syntax, word-formation processes and meaning. A detailed examination of new words and their word-formation processes is provided in order to find out which word-formation processes are among the most productive in the 21st century. The main aim of this thesis is to provide a closer look at American popular culture and its influence on the English vocabulary, i.e. to better understand how culture can affect language and vice versa. Additionally, the thesis provides an overview of American popular culture, morphology and non-Standard English vocabulary and serves as a basis for further research of American popular culture, English morphology and vocabulary.
Ključne besede: sociolinguistics, American popular culture, word-formation, neologisms, print and electronic media
Objavljeno: 11.08.2016; Ogledov: 538; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici