1. Oblikovanje kolekcije slaviqAna Maria Varga, 2024, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil podrobno preučiti in predstaviti celoten postopek oblikovanja tekstilij in oblačil za blagovno znamko Slavic ter implementacijo celostne grafične podobe za novo blagovno znamko oblačil. To vključuje razvoj logotipa, izbiro ustrezne pisave, pripravo dizajnov za tiskanje in digitalne medije ter praktične korake za prenos teh dizajnov na različne tekstilne materiale. Poleg tega delo cilja na raziskavo in optimizacijo postopkov prototipiranja oblačil, izbiro visokokakovostnih materialov, oblikovanje in izdelavo etiket ter vzpostavitve učinkovite spletne prisotnosti preko spletne strani in družbenih omrežij. Ključen cilj je tudi primerjava različnih proizvajalcev, da se zagotovi najvišja možna kakovost končnih izdelkov in uspešna promocija blagovne znamke. Ključne besede: Slaviq, oblikovanje kolekcije, oblikovanje motivov, tisk na tekstilije, oblikovanje grafične podobe Objavljeno v DKUM: 17.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 3 Celotno besedilo (3,30 MB) |
2. Razvoj protokola modeliranja celičnih struktur med poljubnima površinama : magistrsko deloDenis Završek, 2023, magistrsko delo Opis: V tej magistrski nalogi sem raziskoval razvoj protokola za modeliranje celičnih struktur med različnimi površinami.
Ugotovil sem, da narava ponuja navdih za oblikovanje celičnih struktur, ki imajo velik potencial v izdelavi lahkih in trdnih konstrukcij. Razvil sem protokol za njihovo modeliranje, uporabljal sem programsko opremo Rhinoceros 3D in orodje Grasshopper.
Ta magistrska naloga predstavlja pomemben korak k razumevanju in praktični uporabi celičnih struktur v oblikovanju in inženiringu ter ponuja možnosti za nadaljnje raziskave in razvoj na tem področju. Ključne besede: celične strukture, oblikovanje, celični modeli, aditivna proizvodnja, 3D modeliranje, Rhinoceros 3D, Grasshopper, 3D tisk Objavljeno v DKUM: 29.11.2023; Ogledov: 490; Prenosov: 30 Celotno besedilo (4,85 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Sodobno pohištvo oblikovano na osnovi slovenskih mitov in pripovedk : magistrsko deloHana Pohajda, 2023, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi je opisan proces oblikovanja sodobnega pohištva skozi proces oblikovalskega razmišljanja. Idejna zasnova temelji na izbranih slovenskih narodnih mitih in pripovedkah, na podlagi katerih smo ustvarili kolekcijo treh kosov pohištva. Te skozi naravne danosti Slovenije in elemente nesnovne kulturne dediščine izpostavljajo prepoznavne detajle, ki so gradniki oblik dveh kolekcij. Cilj magistrske naloge je oblikovati naslonjač, ki simbolizira pripovedko iz gorskega področja Slovenije, naslonjač ali sedežno garnituro, ki simbolizira slovenski mit iz nižinskega področja in mizico s slovenskim mitom rek. Naloga tudi podrobno opiše določene faze oblikovalskega procesa dvojnega diamanta, ki je zelo razširjen na oblikovalskem področju. Ključne besede: Slovenska kultura, Miti, Pripovedke, Bajeslovje, Slovenska mitologija, Sodobno pohištvo, Oblikovanje pohištva, 3D Oblikovanje in tisk Objavljeno v DKUM: 30.03.2023; Ogledov: 718; Prenosov: 57 Celotno besedilo (5,06 MB) |
4. MODNA DIGITALNA ILUSTRACIJA ZA T-MAJICEMileva Marčič, 2014, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu z naslovom Modna digitalna ilustracija za T-majice je bil najprej raziskan pomen novodobne, digitalne ilustracije ter opisana pomembnost programov za grafično oblikovanje. Predstavljena je bila T-majica, ta univerzalen kos oblačila, ki v modi ostaja neminljiv, poleg tega lahko preko njega izražamo lastne ideje, ideale in občutke ter komuniciramo z opazovalci. V nadaljevanju je bila natančno opredeljena modna ilustracija, razloženo je bilo, zakaj je pri risanju potrebno upoštevati določena pravila in kako izgraditi privlačno modno figuro. Opisano je bilo še, kako likovne prvine ustvarjajo modno ilustracijo in kako z dobrim poznavanjem tehnik tiska na tekstilije in grafično pripravo izdelka za tisk na tekstilije dobiti kakovosten končni izdelek.
V praktičnem delu je bila ustvarjena in predstavljena serija modnih ilustracij, natisnjenih na T-majice. Ključne besede: modna digitalna ilustracija, digitalno oblikovanje, T-majica, tisk na tekstilije, grafična priprava za tisk na tekstilije, moda Objavljeno v DKUM: 10.02.2014; Ogledov: 2479; Prenosov: 286 Celotno besedilo (29,06 MB) |
5. Interaktivnost spletnih strani na Hrvaškem : diplomsko deloTina Vijačko, 2007, diplomsko delo Ključne besede: računalništvo, internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, interakcije, računalniške komunikacije, orodja, storitve, uporabniki, mediji, multimedia, uporaba računalnika, podjetje, družbe, Hrvatska, predstava, oblikovanje, komuniciranje, integracija, strategija trženja, elektronsko trženje, tržne raziskave, tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1963; Prenosov: 65 Celotno besedilo (4,12 MB) |
6. VIZUALIZACIJA IN DIGITALNI TISK DEKORATIVNIH IZDELKOV ZA DOMTina Žnider, 2009, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava primerjavo računalniško izrisanih, virtualno predstavljenih in s tehniko digitalnega tiska realno izdelanih dekorativnih izdelkov za dom. Predstavljeni so računalniško podprti sistemi za konstrukcijo in oblikovanje ter sistemi za simulacijo in vizualizacijo izdelkov. V diplomskem delu sem z računalniško podprtimi sistemi za oblikovanje in simulacijo izdelala dekorativne izdelke za dom — prt, nadprt in dva pogrinjka ter jih tudi sešila. V rezultatih dela sem podala vizualno primerjavo med virtualnim prikazom dekorativnih izdelkov in realnim prikazom izdelkov v realnem prostoru — kuhinji. Ključne besede: računalniško podprto oblikovanje, simulacija tekstilnih form, digitalni tisk, tekstilije Objavljeno v DKUM: 15.10.2009; Ogledov: 2874; Prenosov: 295 Celotno besedilo (8,00 MB) |
7. Stališče prejemnikov do nenaslovljenega oglasnega materiala : diplomsko deloMarko Kaloh, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, materiali, potrošnik, vprašalniki, ankete, vzorci, tržne raziskave, tržna analiza, reklama, merila, predstava, spremembe, zaznavanje, čustva, vedenje, uporabniki, mišljenje, psihologija potrošnika, kvalitativna analiza, pošta, vrednotenje, tisk, oblikovanje, design, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2709; Prenosov: 247 Celotno besedilo (475,92 KB) |
8. Interno glasilo Zavarovalnice Maribor d.d. : diplomsko deloJanja Ogrizek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: zavarovalnice, glasila, tisk, orodja, pismenost, oblikovanje, besedila, pretok informacij, poslovne informacije, informacije, komuniciranje, interno komuniciranje, odnosi z javnostjo, dejavnost, panoge dejavnosti, Slovenija, zavarovalstvo, podatki, poslovno okolje, empirične raziskave, metodologija Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 3082; Prenosov: 269 Celotno besedilo (520,43 KB) |