| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dejavniki uvajanja rešitev crm po naročniškem modelu
Sara Vidovič, 2018, diplomsko delo

Opis: Na svetu ni rešitve, ki bi ustrezala vsakemu podjetju. Na svetu ni rešitve, ki bi bila popolna. Podjetje si mora samo poiskati tisti največji približek svoji popolnosti. V tem diplomskem projektu govorimo o rešitvi, ki je danes za delovanje podjetja skoraj že nujna. Gre za rešitev, ki bo podjetju omogočila 360° pogled na stranke in s tem zagotovila hitrejšo vzpostavitev odnosa ter zadovoljstvo svojih (bodočih) kupcev. To je rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki se v našem primeru nanaša zgolj na oblak. Obravnavamo torej oblačno rešitev, s katero lahko podjetje še bolj pospeši svoje delo in omogoči svoje delovanje kjerkoli in kadarkoli. Namen diplomskega projekta je skozi teorijo spoznati pomembnost takšne rešitve ter opraviti analizo rešitve s pomočjo dveh študij primerov. Spoznali smo, da mora vsako podjetje ob takšnem projektu dobro pretehtati vse možnosti, saj gre vendar za stranke podjetja. Podjetje se zgolj iz tega razloga odloči za uvedbo takšne rešitve. Skozi diplomski projekt je postalo jasno, da je za takšno uvedbo potrebno upoštevati kar nekaj dejavnikov, faz uvajanja ter morebitnih napak, ki jih podjetje ne sme spregledati. Kaj kmalu ugotovimo, da so stranke le najpomembnejši vir podjetja … pa so res?
Ključne besede: oblačne rešitve, naročniški model, 360° pogled na stranke, zadovoljstvo kupcev, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 26.10.2018; Ogledov: 1190; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici