| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 147
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Socialno poreklo in študentsko delo : diplomsko delo univerzitetnega študija
Dora Jerič, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: socialno poreklo, študentsko delo, družbeni razred
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2189; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (515,23 KB)

3.
4.
5.
EKSKURZIJE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA IN DRUŽBI
Urška Jeznik, Melita Koležnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Sodobna osnovna šola teži k temu, da bi bil pouk čim bolj prijeten za učenca in učitelja, prav tako pa tudi daje poudarek izkustvenemu učenju. K temu veliko prispevajo ekskurzije, ki povežejo teorijo s prakso. Diplomsko delo predstavlja ekskurzijo od načrtovanja in izvedbe do evalvacije. V empiričnem delu so raziskana mnenja učiteljev razrednega pouka tretjih in četrtih razredov o ekskurziji pri pouku spoznavanja okolja in družbi. Pridobili sva podatke o vrstah in številu ekskurzij, ki jih učitelji načrtujejo v šolskem letu, v katerem letnem času jih najpogosteje načrtujejo, katere tematske sklope najpogosteje vključijo v ekskurzijo in v kolikšni meri pri načrtovanju sodelujejo z drugimi učitelji. V nadaljevanju smo predstavili aktivnosti učencev med ekskurzijo, kateri zunanji sodelavci sodelujejo pri izvedbi ekskurzije in načine evalvacije. Na koncu so opisane težave, s katerimi se učitelji soočajo pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji ekskurzij. Ti podatki so bili pridobljeni z anketnim spraševanjem 270 učiteljev, in sicer iz devetih območnih enot ZRSŠ.
Ključne besede: ekskurzija, spoznavanje okolja, družba, tretji razred, četrti razred, osnovna šola.
Objavljeno: 10.04.2009; Ogledov: 2590; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

6.
POSKUSI Z VODO V PRVEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Manuela Tot, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljeni poskusi z vodo, ki sem jih pripravila za otroke v prvem razredu osnovne šole. V teoretičnem delu so na kratko opisane naravoslovne vede, učni načrt za prvi razred osnovne šole ter lastnosti vode. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljenih deset enostavnih poskusov, ki so primerni tako za predšolske otroke kot tudi za otroke prve triade devetletke. V zadnjem delu diplomske naloge je opisana priprava in izvedba poskusov ter skladnost vsebin z učnim načrtom. Dodani so tudi rezultati opravljenih anket, ki so bile izvedene neposredno pred poskusom in po njem. Predpostavljali smo, da se otroci v šoli premalo učijo ob poskusih in igri. Premalo je igranja z vodo in učenja preko igre pri fiziki ali širšem naravoslovju. To teorijo, da je v šoli preveč učenja in premalo igre, smo po poskusih z otroki v šoli le še okrepili. Poskusi zahtevajo mnogo več časa in potrpežljivosti kot branje knjige ali ogled filma. Verjetno je ravno čas tisti, ki ne dopušča, da bi se otroci učili skozi poskuse in si tako pridobili novo znanje. Vsekakor smo pri otrocih želeli vzpodbuditi zanimanje za naravoslovje skozi igro z vodo. Če bomo otrokom znali na primeren način približati naravoslovne vede, bodo le-ti pridobljeno znanje znali uporabiti v enakih ali podobnih situacijah.
Ključne besede: poskus, voda, naravoslovje, biologija, kemija, fizika, osnovna šola, prvi razred, otrok, učenje, demonstracije, prikaz, učni načrt, kurikulum, lastnosti vode, priprava in izvedba poskusov
Objavljeno: 07.05.2009; Ogledov: 10086; Prenosov: 2933
.pdf Celotno besedilo (4,16 MB)

7.
ŠEST LET TIMSKEGA IN TANDEMSKEGA DELA V PRVIH RAZREDIH DOLENJSKIH IN BELOKRANJSKIH OSNOVNIH ŠOL
Ariadna Agnič, 2009, diplomsko delo

Opis: Za naslov diplomske naloge smo si izbrali Šest let timskega in tandemskega dela v prvih razredih dolenjskih in belokranjskih osnovnih šol, ker so nas zanimala mnenja, občutki, kritike, predlogi učiteljev in vzgojiteljev, ki delajo skupaj po prenovljenih programih, z mlajšimi otroci. Namen je bil ugotoviti, kako se v praksi dejansko izvaja timsko in tandemsko delo ter kakšen odnos so si do te oblike dela v šestih letih ustvarili pedagoški delavci. Naši zastavljeni cilji so bili na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov pridobiti konkretne odgovore na zastavljena vprašanja in opraviti njihovo analizo. Vse odgovore smo predstavili s pomočjo grafov ali tabel ter jih obrazložili. Rezultati analize so potrdili hipoteze, da se timsko in tandemsko delo v praksi uspešno izvaja. Da je v prvih razredih devetletke večji poudarek in več časa namenjenega tandemskemu delu vzgojitelja in učitelja. Da so med šolami razlike glede prisotnosti vzgojitelja v razredu ter, da je močno prisotna potreba po vzgojiteljevi prisotnosti skozi celo dopoldne. Da se je iz rezultatov, ki vrednotijo količino skupnega načrtovanja, preverjanja ter ocenjevanja in evalvacije pokazalo, da so vzgojitelji še vedno v inferiornem položaju. To potrjuje tudi dejstvo, da so vzgojitelji svoje možnosti napredovanja ocenili slabše kot učitelji.
Ključne besede: predšolska vzgoja v EU, prenova, 6-letnik v šoli, prvi razred, timsko delo, tandemsko delo
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 1929; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (944,21 KB)

8.
RAZVOJNI POUK IN ULOMKI
Natalija Krajnc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na dele celote, kasneje ulomke, glede na posodobitveni učni načrt. Izsledki tuje literature kot model poučevanja predlagajo na učenca osredotočen razvojni pouk. Prav zato smo ugotavljali, kakšno je trenutno znanje učencev četrtega razreda na področju ulomkov in ali je razvojni pouk učinkovit. V eksperimentalni skupini smo ugotovili, da je znanje učencev na področju ulomkov po dveh urah izvajanja različnih konkretnih in slikovnih aktivnosti razdeljevanja uspešnejše, kot je bilo prej. V empiričnem delu so prikazani rezultati tega pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu diplomske naloge smo pripravili gradiva za področje ulomkov, za katera upamo, da bodo v pomoč tako sestavljavcem novih učbeniških kompletov kot tudi učiteljem in učencem. V nadaljevanju so tabelarično predstavljene analize učbeniških kompletov, osredotočili smo se na pokrivanje ciljev posodobitvenega učnega načrta.
Ključne besede: matematika, pouk, deli celote, ulomki, četrti razred, učbenik, pedagoški eksperiment
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2847; Prenosov: 476
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

9.
RAZVOJ LIKOVNEGA IZRAŽANJA NA PRIMERU ČLOVEŠKE FIGURE V 1. RAZREDU
Majda Dajčman, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo razvoj likovnega izražanja na primeru človeške figure v prvem razredu. V prvem delu diplomskega dela je širše opredeljen likovni razvoj otrok. Podrobneje smo opisali razvojne značilnosti otrokovega likovnega izražanja ter likovne tipe otrok, ki smo jih spremljali tudi v raziskavi. V nadaljevanju so podrobneje opisani likovni elementi in likovne prvine, ki so pomemben dejavnik pri razvoju likovnega izražanja. Predstavljen je učni načrt za likovno vzgojo in na kratko izpostavljeni cilji slikanja in risanja v prvem razredu. V empiričnem delu smo iskali odgovore na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili. Zanimalo nas je, ali obstajajo v kontroliranem vzorcu razlike v upodabljanju človeške figure pri prikazu proporcev, okončin in detajlov. Izvedli smo longitudinalno raziskavo, ki je trajala eno šolsko leto. Likovna dela učencev smo ocenili po kriterijski skali, kjer smo ocenjevali, kaj od človeške figure je upodobljeno in kako so upodobljeni posamezni deli človeškega telesa. Izidi raziskave so pokazali, da so opazne razlike pri upodabljanju človeškega lika med prvim likovnim delom in upodabljanju ob zaključku prvega razreda.
Ključne besede: človeška figura, likovni razvoj, likovna vzgoja, prvi razred, osnovna šola.
Objavljeno: 29.05.2009; Ogledov: 3873; Prenosov: 477
.pdf Celotno besedilo (20,71 MB)

10.
MANAGEMENT ZALOG V PROIZVODNEM PODJETJU BAUMULLER DRAVINJA d.o.o.
Sonja Zečević, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili zaloge v podjetju in v katerih skladiščih se nahajajo. Osnovni namen in cilj te diplomske naloge je bil poiskati možnosti za zmanjšanje zalog in odkriti nepotrebne zaloge. Opisali smo proces realizacije naročila, opisali probleme in analizirali skladišča. Predlagali smo prenovo upravljanja z zalogami v skladišču vhodnih pločevin in medfaznem skladišču polizdelkov, v katerih smo odkrili nepotrebne zaloge. Določili smo signalno in ciljno zalogo. Izvedli smo simulacijo izračunanih količin in pokazali možnosti uporabe analize prostih zalog.
Ključne besede: ABC-XYZ razred, upravljanje zalog, varnostna zaloga, signalna zaloga, materialno poslovanje, modeli zalog, kazalci uspešnosti
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 1079; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (4,92 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici