| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Logistična podpora odprav v Himalajo
Luka Lindič, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Logistična podpora odprav v Himalajo je tesno povezana z načelo »5P« v logistiki. Vsak vodja in člani odprave, ki organizirajo odpravo se ves čas srečujejo s problemom zagotavljanja pravih dobrin, v pravi količini, na pravem mestu, ob pravem času in s pravimi oz. minimalnimi stroški. S tem se zagotovi sredstva, da lahko ekipa, ki je glavna gonilna sila, doseže zastavljen cilj. Načrtovanje človeških virov je tako eden izmed glavnih problemov s katerim se srečamo, ko organiziramo odpravo. Šele potem se lahko začnemo ukvarjati s taktiko in drugimi podrobnostmi povezanimi z odpravo. V okviru magistrskega dela smo celostno predstavili predlog organiziranja odprave v Himalajo skozi več faz. S predlaganim načinom organiziranja odprave v Himalajo lahko ekipa močno poveča možnosti, da odprava doseže zastavljen cilj, zmanjša stroške za organiziranje odprave, poveča varnost na odpravi, zmanjša stres članov na odpravi in zmanjša negativne vplive na okolje. Ne glede na vrsto odprave in zahtevnost cilja je logistika v smislu načrtovanja človeških virov, opreme in hrane ključna na poti do uspeha.
Ključne besede: 1. Planiranje odprave, 2. Izvedba odprave, 3. Lastnosti članov, 4. Vodja odprave, 5. Transport v bazni tabor
Objavljeno v DKUM: 06.06.2017; Ogledov: 972; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
ANALIZA IZBRANIH DEJAVNIKOV RASTI NA PRIMERU HITRO RASTOČEGA DRUŽINSKEGA PODJETJA X
Barbara Klemenčič, 2015, diplomsko delo

Opis: Dinamični podjetnik, njegov način vodenja in upravljanja podjetja, njegove osebnostne lastnosti, hitro rastoče družinsko podjetje, rast podjetja se prepletajo v diplomskem projektu. Opravljena raziskava daje ugotovitve, kakšna je prepletenost in vpliv dinamičnega podjetnika oziroma ključnega člena v podjetju, ki vodi posel, njegovimi osebnostnimi lastnostmi, s tem vpliv na rast podjetja in vpliv same družine na vse odločitve v podjetju. Cilj diplomskega projekta je bil poiskati temeljne in realistične odgovore na temeljno raziskovalno vprašanje: »Obravnavano dinamično družinsko podjetje uspešno vodi in upravlja dinamični podjetnik skupaj s svojim podjetniškim timom, saj s pomočjo tega dejavnika rasti, podjetje raste«. Ne glede na to za kakšno podjetje gre, ima podjetnik pri tem vedno temeljno vlogo, saj se vsak podjetnik sam odloči, ali želi rasti ali ne. Vendar pa pri tem odločitev podjetnika o rasti ni dovolj, saj na podjetje vplivajo tako notranji kot tudi zunanji dejavniki rasti, ki lahko bistveno vplivajo na rast in razvoj samega podjetja. Poleg vseh dejavnikov pa so ključnega pomena osebnostne lastnosti, ki so eden izmed ključnih elementov za rast. Kadar pa gre za družinsko podjetje, na odločitve v podjetju vplivajo tudi družinski člani, ki so posredno ali neposredno vključeni v podjetje. Hitro rastoče podjetje mora biti naravnano v inovativnost in kreativnost, saj to za podjetje predstavlja konkurenčno prednost pred drugimi podjetji. Kreativnost in inovativnost sta najpomembnejša vira razvoja vsakega podjetja. Podjetje mora težiti k inovativnosti svojih zaposlenih, saj se le tako lahko generirajo nove ideje, s katerimi nastane invencija. Brez inovativnosti podjetniškega tima in samega dinamičnega podjetnika, bodo podjetje konkurenti prehiteli in posledično se bodo odjemalci raje odločali za konkurentove izdelke/storitve kot pa za naše. V diplomskem projektu smo poiskali tudi povezavo med družinskim podjetjem in hitro rastočim podjetjem. Hitro rastoča podjetja predstavljajo največjo moč v majhnem podjetništvu. Hitro rastoča podjetja namenijo tudi več sredstev za raziskave in razvoj. Hitro rastoča družinska podjetja v večini pripravljajo formalne plane poslovanja. Večina družinskih podjetij sodeluje z zaposlenimi, z njimi delijo določene informacije in jim posredujejo odstopanja poslovanja od planiranega. S tem dajejo zaposlenim jasne signale, kaj od njih pričakujejo. Manj zanimive se jim zdijo poslovne strategije nizkih stroškov. V primeru prisotnosti novih proizvodov na trgu, ta podjetja zavzamejo strategijo vodilnega na trgu ali strategijo prvega zasledovalca. Rast podjetja, na katero vplivajo tako notranji kot zunanji dejavniki rasti, smo proučevali na vzorcu izbranega hitro rastočega družinskega podjetja. Zakaj prav na tem vzorcu? Ker gre za podjetje, ki v današnjem turbulentnem okolju ostaja dinamično, fleksibilno in pri tem nenehno želi ohranjati konkurenčno prednost pred drugimi, saj se je zaradi dinamike pripravljeno hitro prilagajati zahtevam, ki jih neprestano narekuje trg. To uresničujejo z učinkovito izrabo idej, znanja in informacij, kjer ima dinamični podjetnik temeljno vlogo. Predvsem so to podjetja, ki so usmerjena v visokotehnološke procese in v današnjem gospodarstvu ustvarjajo največ novih delovnih mest. Prispevek diplomskega projekta je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela, kjer smo pregledali tako domačo kot tujo literaturo s tega področja, si zastavili raziskovalne hipoteze, opisali, kakšne bodo metode dela, predstavili izvedbo raziskovalnega intervjuja, analizirali vse odgovore, ki smo jih pridobili iz intervjuja ter na koncu povzeli sklepne ugotovitve. Pri analiziranju pa je potrebno biti prividen, saj ni nujno, da je dinamični podjetnik tisti, ki je temeljni dejavnik rasti, ampak lahko na rast vplivajo tudi drugi notranji in zunanji dejavniki, kot na primer podjetniški tim, inovativnost itd. Tematika, ki smo jo proučevali, je aktualna v današnjem svetu.
Ključne besede: dinamični podjetnik, osebnostne lastnosti dinamičnega podjetnika, družinsko podjetje, rast, hitro rastoče podjetje – gazela, inovativnost, kreativnost, žetvena strategija, znanje, položaj v družini, vizija, prevzemanje tveganje, potreba po dosežkih, vključevanje družinskih članov v vodenje in upravljanje, dejavniki rasti.
Objavljeno v DKUM: 10.11.2016; Ogledov: 1395; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
VODENJE IN OBLIKOVANJE PODJETNIŠKEGA TIMA S STRANI PODJETNIKOV IN PODJETNIC
Tjaša Vogrin, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Pri vodenju podjetja se odražajo različne lastnosti posameznikov, tako tistih, ki sodelujejo v timih in tistih, ki le-te vodijo. V diplomskem seminarju smo proučevali te lastnosti in skušali ugotoviti, v katerih se podjetnice bistveno razlikujejo od podjetnikov. Moški in ženske imajo različne osebnosti že zaradi vzgoje v otroštvu, a vendar smo lahko v raziskavi ugotovili, da oboji dajejo preferenco podobnim lastnostim, ki so potrebne pri vodenju podjetja in njegovih skupin. Zaradi tega lahko trdimo, da je za uspešno vodenje potrebna kombinacija žensko-moških lastnosti. Žal pa si med seboj niso enakopravni, saj v diplomskem seminarju ugotavljamo, da je diskriminacija spolov še vedno prisotna, pri čemer so ženske tiste, ki imajo v rokah manj adutov. Potrebno je v celoti odpraviti misel, da so ženske le gospodinje in da so na vodilnih položajih uspešnejši moški, tako bo marsikatera ženska postala bolj drzna, ter še z večjo vnemo hitela proti svojim ciljem.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: podjetništvo, lastnosti podjetnikov, lastnosti podjetnic, žensko podjetništvo, delovni timi, lastnosti članov tima.
Objavljeno v DKUM: 06.01.2011; Ogledov: 1857; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici