| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv vadbe na razvoj koordinacije pri tri - štiri leta starih otrocih
Petra Nikolić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Vpliv vadbe na razvoj koordinacije pri tri–štiri leta starih otrocih smo v teoretičnem delu predstavili telesni in senzorni razvoj, področje gibanja ter njegov razvoj pri tri–štiri leta starih otrocih in njegovo aktivacijo, motorične sposobnosti, podrobneje predstavili motorično sposobnost, koordinacijo ter vadbo za koordinacijo in športne pripomočke, ki se jih lahko uporablja pri razvoju koordinacije. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki je potekala šest mesecev. Neslučajnostni vzorec je bil iz konkretne populacije otrok ljubljanskega vrtca, Vrtec Viški gaj, enota Bonifacija. Naš namen je bil ugotoviti, ali načrtovana, strokovno vodena in redno izvedena gibalna dejavnost vpliva na razvoj koordinacije. Otroke smo testirali z osmimi motoričnimi testi. Izvedli smo jih dvakrat, in sicer je prvo testiranje potekalo marca ter drugo septembra 2019. V vmesnem času smo izvajali enkrat tedensko načrtovane, strokovno vodene in redno izvedene dejavnosti, ki so vsebovale domnevne elemente za razvoj koordinacije. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo s pomočjo T-testa za odvisne vzorce ugotovili, da so otroci na drugem testiranju v povprečju izboljšali rezultate in tako razbrali, da vliv vadbe prispeva k razvoju koordinacije.
Ključne besede: gibalni razvoj, 3 do 4 leta stari otroci, koordinacija, vadba za razvoj koordinacije, motorični testi, načrtovane, strokovno vodene dejavnosti
Objavljeno: 01.04.2021; Ogledov: 112; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (780,29 KB)

2.
Gozdna pedagogika - primer projektnega dela v vrtcu Tezno Maribor
Sergeja Gabor, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Gozdna pedagogika – primer projektnega dela v vrtcu Tezno Maribor sestavljata dve zaokroženi celoti, ki se med seboj dopolnjujeta in dograjujeta – teoretični in praktični del. V teoretičnem delu so podrobneje opredeljena teoretična ozadja, ki so potrebna za organizacijo, izvedbo in evalvacijo praktičnega dela naloge. Tako je opisan pouk izven učilnice (in v skladu z njim izkustveno učenje, projektno delo ter gozdna pedagogika), psiho-fizične lastnosti predšolskih otrok starih 3–5 let (ki so predstavljali vzorec našega dela) ter gozd Stražun, kjer je potekal praktični del naloge. V praktičnem delu diplomske naloge so podane natančne učne priprave, opisan je potek dela in evalvacija le-tega. Vse našteto temelji na vseh sodobnih teoretičnih spoznanjih izkustvenega učenja in zgodnjega naravoslovja. Ugotovljeno je, da je tak način dela naporen za vzgojitelja, vendar je za otroke mnogo bolj primeren in učinkovit
Ključne besede: projektno delo, izkustveno učenje, gozdna pedagogika, vrtec, 3– 5 let stari otroci.
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 987; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

3.
ANALIZA NEKATERIH TELESNIH ZNAČILNOSTI, GIBALNIH SPOSOBNOSTI IN USVOJENIH GIBALNIH ZNANJ OTROK V SREDIŠČU OB DRAVI
Polona Rotar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Analiza nekaterih telesnih značilnosti, gibalnih sposobnosti in usvojenih gibalnih znanj otrok v Središču ob Dravi je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Z rezultati testiranja smo želeli ugotoviti – analizirati stanje telesnih značilnosti, gibalnih sposobnosti in usvojenih gibalnih znanj 4–7-letnih otrok. V teoretičnem delu so predstavljene telesne značilnosti otrok, gibalne sposobnosti otrok in ustvarjanje gibalnih znanj otrok v predšolskem obdobju. Predstavili smo tudi gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu so prikazane meritve telesnih značilnosti in predstavljeni so rezultati motoričnih testov. Telesne značilnosti in motorične sposobnosti so bile izmerjene na vzorcu 45 otrok v starosti od četrtega do sedmega leta, pri čemer sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda raziskovanja. Otroke smo testirali z devetimi motoričnimi testi; od tega je bilo 5 testov gibalnih sposobnosti in 4 testi gibalnih znanj. S testi smo ugotavljali koordinacijo, agilnost, ravnotežje, eksplozivno in vzdržljivostno moč. Rezultati so prikazani glede na spol, starost, telesno težo, telesno višino in indeks telesne mase. Ugotovljeno je, da razlika v testih motoričnih sposobnosti in gibalnih znanj med dečki in deklicami obstaja. Ugotovljeno je tudi, da so otroci z višjim indeksom telesne mase dosegli slabše rezultate v testih motoričnih sposobnosti in boljše rezultate v testih gibalnih znanj od otrok z nižjim indeksom telesne mase. Na osnovi povprečnih rezultatov testiranja ugotavljamo, da se rezultati testov motoričnih sposobnosti in gibalnih znanj dečkov statistično ne razlikujejo od deklic. Ugotavljamo tudi, da statistično značilna razlika v rezultatih motoričnih sposobnosti med starejšimi in mlajšimi otroki ne obstaja; v rezultatih gibalnih znanj med starejšimi in mlajšimi otroki pa obstaja.
Ključne besede: telesne značilnosti, gibalne sposobnosti, gibalna znanja, štiri do sedem let stari otroci, telesna teža, telesna višina, indeks telesne mase.
Objavljeno: 04.01.2013; Ogledov: 2569; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
DRUŽINA, VZGOJA IN POSLANSTVO STARIH STARŠEV
Patricija Brdelak, 2009, diplomsko delo

Opis: Naš svet je svet nenehnih sprememb in velikih tveganj na vseh nivojih življenja. Na voljo imamo ogromno stvari, pripomočkov, ki naj bi nam olajšali življenje, potrošništvo ni bilo še nikdar tako razširjeno, a vse to človeka na zadovoljuje. V svetu, preplavljenem z zunanjimi dražljaji visoko razvite informacijsko-komunikacijske tehnologije, odraščajo otroci, bodoči oblikovalci družbe. V nalogi prikazujem namen sožitja, ki ga v naši družbi (še) premalo spodbujamo. Pot k doseganju ciljev ne vodi preko nasilja in kriminala, ampak z uporabo demokratičnih sredstev, kar spodbuja tudi Evropska unija. Družina, šola in celotna družba smo zato soodgovorni za vzgojo, ki je danes pluralistična, sestavljena iz mnogo vzgojnih praks.
Ključne besede: družina, vzgoja, otrok, otroci, starši, stari starši.
Objavljeno: 07.07.2009; Ogledov: 2648; Prenosov: 836
.pdf Celotno besedilo (506,25 KB)

5.
POVEZANOST MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI IN MORFOLOŠKIH ZNAČILNOSTI ŠEST LET STARIH OTROK
Maja Ozmec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom »Povezanost motoričnih sposobnosti in morfoloških značilnosti šest let starih otrok« smo z rezultati testiranja želeli ugotoviti povezanost motoričnih sposobnosti in morfoloških značilnostih. V teoretičnem delu so predstavljene motorične sposobnosti in morfološke značilnosti šest let starih otrok. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati testiranja 128 otrok prvih razredov sedmih osnovnih šola spodnjega Podravja. Otroke smo testirali z osmimi motoričnimi testi, s katerimi smo ugotavljali ravnotežje, koordinacijo, eksplozivno moč in repetativno moč in te motorične sposobnosti primerjali z njihovimi morfološkimi značilnostmi. Na osnovi povprečnih rezultatov testiranja ugotavljamo, da morfološke značilnosti ne vplivajo na motorične sposobnosti otrok. Ugotavljamo tudi, da so deklice dosegle boljše rezultate od dečkov na testih repetativne moči, dečki pa so dosegli boljše rezultate od deklic na testih koordinacije, ravnotežja in eksplozivne moči.
Ključne besede: motorične sposobnosti, morfološke značilnosti, telesna teža, telesna višina, indeks telesne mase, šest let stari otroci
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 3270; Prenosov: 540
.pdf Celotno besedilo (589,32 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici