| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA KOMUNIKACIJSKE KAMPANJE "10 LET, 10 DPD PRESENEČENJ"
Laura Rozman, 2015, magistrsko delo

Opis: Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  
Ključne besede: Komunikacijska kampanja, komunikacijski kanali, odnosi z javnostmi, oglaševanje, študija primera, »10 let, 10 DPD presenečenj«
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 1254; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici