| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
POSLOVNO OBDAROVANJE
Smiljana Novak Levstek, 2009, diplomsko delo

Opis: Komunikacija poteka vsak trenutek našega življenja in je temelj vsakega odnosa, tudi poslovnega. Da bodo poslovni odnosi boljši, uspešnejši in učinkovitejši, je poslovno obdarovanje priložnost za nadgradnjo komunikacije med tistim, ki darilo daje in tistim, ki darilo sprejema. Poslovna darila so posrednik pri komunikaciji in nosilci sporočil, ki jih posredujejo brez besed. Obdarovancu sporočajo, da ga želimo razveseliti, ter se mu zahvaliti za dosedanje sodelovanje z željo po nadaljnjem sodelovanju. Da bodo darila res prenesla to sporočilo, jih je potrebno skrbno izbrati. Pred pogostimi napakami pri poslovnem obdarovanju varuje izdelana strategija ter upoštevanje osnovnih pravil, saj bo samo tako poslovno darilo doseglo svoj namen: ne bo enkraten izraz pozornosti, ki gre hitro v pozabo, pač pa bo utrdilo poslovne vezi. Kot so lahko besede prijazne, dvoumne ali celo neprimerne, lahko tudi darila razveselijo, vendar pa ni nujno, da vedno to tudi naredijo. Zato je komuniciranju in procesu poslovnega obdarovanja potrebno posvetiti veliko pozornost, saj je od tega lahko odvisna uspešnost poslovnega sodelovanja.
Ključne besede: poslovna komunikacija, poslovni partnerji, poslovni odnosi, poslovno obdarovanje, poslovno darilo, načrtovanje obdarovanja, napake pri obdarovanju
Objavljeno: 10.07.2009; Ogledov: 2570; Prenosov: 254
.pdf Celotno besedilo (824,91 KB)

3.
MODEL TRŽENJA POSLOVNIH DARIL V ČASU GOSPODARSKE KRIZE
Katja Volčič, 2009, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega. Rdeča nit teoretičnega dela je učinek trenutne gospodarske krize na poslovno obdarovanje v poslovnem svetu in zajema predstavitev poslovnega komuniciranja, pomen poslovnega obdarovanja in predstavitev poslovnega darila kot investicije. Raziskovalni del vključuje raziskavo, ki je bila opravljena v slovenskih podjetjih. Cilj omenjene raziskave je bilo ugotoviti ali bodo podjetja v letošnjem letu obdarovala svoje poslovne partnerje, navkljub gospodarski krizi, ob katerih priložnostih so/bodo obdarovala, koliko finančnih sredstev so/bodo namenila v primerjavi s preteklimi leti, kakšen pomen pripisujejo poslovnemu obdarovanju v tem kriznem obdobju, na kakšen način se lotevajo obdarovanja in kako se/bodo soočala z gospodarsko krizo. Do želenih ugotovitev smo prišli s pomočjo metode anketiranja. Na ta način smo ugotovili, da podjetja čutijo negativne vplive gospodarske krize, da krčijo finančna sredstva na vseh področjih, tudi v marketingu, da so zaradi oteženih gospodarskih razmer bila primorana načrtovati vse stroške, tudi stroške namenjene za poslovna darila itd. Bistvo dela je v predstavitvi in prikazu številnih informacij in možnosti ter novih smernic pri postavitvi individualnega modela trženja poslovnih daril.
Ključne besede: - gospodarska kriza, - poslovno komuniciranje, - marketing, - poslovno obdarovanje, - poslovno darilo.
Objavljeno: 01.10.2009; Ogledov: 2738; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

4.
ODNOS PODJETIJ DO SPLETNEGA NAKUPOVANJA POSLOVNIH DARIL
Matej Hauptman, 2010, diplomsko delo

Opis: Poslovno obdarovanje predstavlja pomembno vlogo poslovnih odnosov. Izbira in nakup poslovnih daril pa vedno bolj prehajata iz faze tradicionalnega v fazo spletnega nakupovanja. Pričujoča diplomska naloga tako obravnava odnos podjetij do spletnega nakupovanja poslovnih daril. Osrednji, teoretični del opredeljuje dva ključna pojma, in sicer spletno nakupovanje ter poslovno obdarovanje. V okviru tega poskušam osvetliti pojem internet, njegov razvoj in rabo v Sloveniji. Sledi predstavitev spletnega nakupovanja ter opredelitev prednosti in slabosti le-tega. V nadaljevanju se osredotočim na opredelitev poslovnega obdarovanja, razlikovanja med poslovnimi, protokolarnimi in promocijskimi darili ter na razlago trženjskega spleta poslovnih daril. V empiričnem delu s pomočjo sodelovanja šestinosemdesetih podjetij ugotavljam navade podjetij pri obdarovanju in nakupu poslovnih daril ter njihov odnos do nakupovanja poslovnih daril prek spleta.
Ključne besede: poslovno (promocijsko, protokolarno) darilo, poslovno obdarovanje, spletno nakupovanje, trženjski splet, internet.
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 1470; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (442,50 KB)

5.
POSLOVNO DARILO KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE ZA POSLOVNE PARTNERJE
Andreja Platovnjak, 2011, diplomsko delo

Opis: Poslovno obdarovanje je umetnost in znanost, je komunikacijska vez in faktor, ki krepi in ustvarja trdnejše odnose. Dejstvo je, da so poslovni partnerji srce našega uspeha, zato je s stilom podarjeno darilo danes neprecenljivo, saj s svojim stasom izžareva žlahtnost in izvirnost pred poslovnim partnerjem. Kultura poslovnega obdarovanja dobiva nove razsežnosti,in sicer s tako imenovanimi tržno komunikacijskimi darili. Gre za način komuniciranja s poslovnimi darili in komunikacije, ki se z njimi ustvarja. Je nevidna komunikacijska vez, za katero velja, da je tržno in prodajno usmerjena. Kadar se ju uporablja združeno, sodita med sam vrh tistih aktivnosti, ki pripomorejo k še upešnejšemu poslovnemu odnosu kot tudi pospeševanju prodaje. Skrbno, natačno in premišljeno izbrano darilo, ki je tržno usmerjeno, je orodje za prave in dolgoročne uspehe, saj je interes zgraditi zaupanja vreden poslovni odnos vodilo vsakega ekonomsko in tržno naravnanega podjetja.
Ključne besede: Poslovno darilo, poslovni odnos, obdarovanje, tržno komuniciranje, tržno komunikacijske vezi.
Objavljeno: 14.10.2011; Ogledov: 10377; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

6.
ETIČNI VIDIKI OBDAROVANJA V MEDNARODNEM POSLOVNEM OKOLJU
Maruša Škorjanc, 2012, diplomsko delo

Opis: Če povzamem celotni diplomski seminar, lahko rečem, da je obdarovanje že zelo star običaj. Kot sem dejala, naj bi samo darilo zaznamovalo začetek novega obdobja. Zato sem v začetku diplomskega seminarja opisala razvoj poslovnega obdarovanja. Sam način obdarovanja sem razdelila med zasebno obdarovanje ljubljenih in poslovno obdarovanje, kjer poskušamo z obdarovanjem poslovnemu partnerju izkazati naklonjenost in spoštovanje. Vendar, kot sem dejala, o sami tradiciji poslovnega obdarovanja lahko govorimo šele z pričetkom razvoja obrti in trgovine. V preteklosti so darila uporabljali osvajalci neznanih dežel, vendar so z tem večinoma vsiljevali svojo kulturo in običaje. Zato tudi menim, da je za podjetnike izjemnega pomena, da preučijo obdarovanja v različnih državah, kajti navade poslovnega obdarovanja se razlikujejo. Zato se morajo vodilni in zaposleni v podjetju pripraviti na drugačnost z ustrezno strategijo. Morebitne napake, bi vas lahko spravile v neroden položaj ali ob posel. Pod vprašanje, koga obdarovati, menim, da je smiselno obdarovati poslovne partnerje, kajti z primernim darilom se predstavimo kot osebnost. Pri tem si vsekakor ne smemo zanikati, da pa nam to vsekakor pomaga pri nadaljnjem sklepanju poslov. Med same značilnosti poslovnega obdarovanja, sem poskušala obrazložiti, da tu vsekakor štejemo poslovna, protokolarna in promocijska darila. Poslovna darila nosijo zelo veliko sporočilno vrednost. Ne smemo se omejevati po letnih časih, kajti poslovnim partnerjem moramo posvečati veliko pozornosti in ustvarjalnosti. Dobro poslovno darilo pravijo, da mora s svojo izvirnostjo preseči materialno in nominalno vrednost. Med opisovanjem protokolarnih daril, sem ugotovila, da sodijo med najbolj občutljiva področja obdarovanja. Protokolarna darila so izraz stikov med državami in različnimi kulturami. Protokolarna darila se podarjajo ob srečanjih naših visokih predstavnikov v tujini in ob uradnih srečanjih visokih predstavnikov tujih držav v Sloveniji. Vsako protokolarno darilo, ki je podarjeno v naši državi služi promociji le te in izvira iz slovenske kulture. Promocijska darila naj bi imela namen predstaviti podjetje. Pri tem se pa razlikujejo darila na osebna ali množična. Sama promocijska darila, lahko dosežejo več komunikacijskih ciljev, kot katere koli druge tehnike. Z promocijskimi darili dosežemo pospešitev prodaje, okrepi ugled in spodbudi neposredno kupovanje. Tukaj pa pride tudi do dileme, ali so poslovna darila komunikacija ali podkupnina. Seveda si lahko pomagamo z predpisi v kazenskem zakoniku, kjer je sprejemanje daril lahko kaznivo, če jih sprejemamo kot protiusluge pri sklenitvi poslov. Sam začetek podkupovanja pomeni posledično konec obdarovanja, kot izkazovanje pozornosti in spoštovanja. Meja je predvsem v samem namenu obdarovanja. Podkupnina je zelo kočljiva zadeva, zato menim, oziroma predlagam, da bi se v podjetjih uvedlo izobraževanje vodilnih in zaposlenih v podjetju na področju poslovne etike. Kajti z neprimernim darilom oddajamo napačen signal, z tem negativnim pristopom pa posledično izgubljamo stranke in ugled. Da bi se izognili tej dilemi ali gre za darilo ali za podkupnino naj bo darilo za obdarovanega brez omembe vredne materialne vrednosti in naj ne bo pod nobenim pogojem , podarjeno med sklepanjem posla. Če ste kot podjetje v dvomih, vam lahko pri izbiri daril pomagajo podjetja, ki se posebej ukvarjajo z prodajo daril. Kot drugi ukrep ali predlog, bi dejala, da je nujna nadgradnja obstoječega nadzora obdarovanja z etičnim pristopom. Nekatera podjetja imajo zelo stroga določila glede darovanja. Vsak zaposleni bi moral biti seznanjen z zakonskimi določili in pravnimi posledicami.
Ključne besede: Poslovna darila, Promocijska darila, Protokolarna darila, Poslovno obdarovanje, Obdarovanje tujih partnerjev, Podkupnina, Etika
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 1143; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (455,64 KB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici