1. Pospeševanje prodaje v otroški prodajalni "Ariel" : diplomsko deloSimona Rus, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, otroci, cilj, aktivnosti, dejavnost, blagovne znamke, prodajalne, predstava, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, marketing mix, marketinški splet, trgovina, prodaja, komuniciranje, poslovno komuniciranje, trženje, marketing, trgovec, osebje, panoge dejavnosti, prodajna funkcija, diplomske naloge Objavljeno: 11.09.2007; Ogledov: 8015; Prenosov: 2351
Celotno besedilo (390,01 KB) |
2. Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko deloMateja Amon, 2004, diplomsko delo Ključne besede: prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 4882; Prenosov: 731
Celotno besedilo (366,94 KB) |
3. Proces pogajanj in krizno komuniciranje v nabavi na primeru Zavoda ŠOU : diplomsko deloAndrej Bezjak, 2003, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, reševanje problemov, konflikti, zavodi, študenti, partnerstvo, nabava, nabavna politika, komuniciranje, poslovno komuniciranje, poslovna etika, poslovni razgovori, pogovori, predstava, storitve, aktivnosti, uspešnost poslovanja, delovanje, sposobnosti, organiziranost Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3257; Prenosov: 341
Celotno besedilo (609,35 KB) |
4. Managementski vidiki načrtovanja kariere zaposlenih v marketinško usmerjeni organizaciji : diplomsko deloMarjeta Vaupot, 2003, diplomsko delo Ključne besede: kariera, poklicna uspešnost, poslovodni delavci, znanje, kadri, zaposlenost, uspešnost poslovanja, sistemizacija, poslovno komuniciranje, izobraževanje odraslih, organizacija, kadrovska politika, planiranje kadrov, management, vodenje, uporaba človeških zmogljivosti, človeški potencial, motiviranje, organizacijske strukture, marketing, trženje, strategija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3580; Prenosov: 388
Celotno besedilo (680,09 KB) |
5. Oblikovanje komunikacijske strategije nove storitve Študentskega servisa Ljubljana : diplomsko deloAlenka Urbanc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, poslovno komuniciranje, storitve, poslovni razgovori, delodajalci, delojemalci, pogovori, predstava, študenti, servisi, uporabniki, konkurenčnost, marketinški splet, marketing mix, aktivnosti, marketing, trženje, strategija, strategija trženja, uspešnost poslovanja, delovanje, programi, zavodi, zaposlovanje, organiziranost, neprofitne organizacije Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 2909; Prenosov: 247
Celotno besedilo (547,23 KB) |
6. Organiziranje in politika marketinškega komuniciranja v podjetju TPV Tadis Novo mesto : diplomsko deloVladimir Škrinjar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, teorija, trženje, marketing, podjetje, panoge dejavnosti, tržna struktura, tržna analiza, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, povezanost, avtomobilska industrija, tržni mehanizem, tržne raziskave, integracija, poslovno okolje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2847; Prenosov: 181
Celotno besedilo (783,31 KB) |
7. Pomen odnosov z javnostmi pri oblikovanju tečaja delnic : diplomsko deloPrimož Stošicki, 2003, diplomsko delo Ključne besede: odnosi z javnostjo, poslovno komuniciranje, mediji, organiziranost, vrednostni papirji, trgovanje, tečaj, vrednotenje, oblikovanje, trg vrednostnih papirjev, delnice, družbe, korporacije, lastnina, borze, Slovenija, borzništvo, indeksi Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3305; Prenosov: 169
Celotno besedilo (1,91 MB) |
8. Prikaz poslovnih pogajanj pri nabavi sekundarnih surovin v podjetju Meltal : diplomsko deloBorut Žlaber, 2003, diplomsko delo Ključne besede: pogajanje, poslovna pogajanja, nabava, surovine, zasebno podjetje, management, komuniciranje, strategija, poslovno komuniciranje, poslovna psihologija, psihologija osebnosti, medkulturna komunikacija, sporazumi, podjetje, uspešnost poslovanja, panoge dejavnosti, vodenje, poslovni proces, poslovni razgovori, kovinska industrija, dobava, dobavitelji, partnerstvo Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3557; Prenosov: 429
Celotno besedilo (1,17 MB) |
9. Interno komuniciranje v Abanki Vipi : diplomsko deloNatalija Šega, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, komunikacije, pretok informacij, banke, organizacija, poslovodni delavci, uporaba človeških zmogljivosti, organizacijska kultura, poslovno komuniciranje, mediji, poslovni proces, interno komuniciranje, informacijski viri, poslovni razgovori, pogovori, tehnika, metode Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 4189; Prenosov: 740
Celotno besedilo (625,14 KB) |
10. Vpliv kulture na marketinško komuniciranje : diplomsko deloNataša Mitrovič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, kultura, razlike, marketing, trženje, strategija trženja, etika, poslovna etika, marketing mix, marketinški splet, mednarodno poslovanje, ZDA, svet, medkulturna komunikacija, poslovno okolje, uspešnost poslovanja, tržne raziskave, elektronska pošta, islam, dežele, prilagajanje, metode, sociologija kulture, etnične karakteristike, kultura podjetja, poslovno sodelovanje, poslovanje, komunikacije, navodila Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 4906; Prenosov: 726
Celotno besedilo (549,41 KB) |