1.
Pomen kompetenc pri zaposlovanju v telekomunikacijskem podjetjuSara Novak, 2017, diplomsko delo/naloga
Opis: Iskanje zaposlitve − proces, ki se mu je težko izogniti. Za uspešno iskanje zaposlitve v telekomunikacijskem podjetju ali drugod, so potrebne ustrezne kompetence. Kompetence pomenijo znanje in izkušnje, sposobnosti in veščine ter druge osebnostne lastnosti. Posamezno delovno mesto zahteva specifično kombinacijo kompetenc, ki je odvisna od vsebine dela. Podjetja, ki razpisujejo prosta delovna mesta, morajo veliko pozornosti posvetiti prav jasni opredelitvi kompetenc. Le tako lahko zaposlijo ljudi, ki jim pomagajo do uspešnega delovanja, in jasno je, da ima kadrovski management še kako pomembno vlogo. Proces zaposlovanja morajo vedno znova prilagajati obstoječi situaciji in željam, ciljem podjetja za prihodnost. Na drugi strani morajo biti iskalci zaposlitve pozorni na to, kaj posamezno podjetje išče, in biti pripravljeni svoj nabor kompetenc tudi razširiti, dopolniti in se v primeru zaposlitve, skladno z vizijo podjetja, še dodatno izobraževati in razvijati. Kompetence so del vsakega od nas in vsak od nas predstavlja njihovo unikatno kombinacijo. Zato je pomembno, da jih poznamo in jih čim bolj učinkovito uporabimo. Celo življenje pridobivamo nova znanja, veščine, izkušnje, kar pomeni, da ves čas pridobivamo nove kompetence. Za vse iskalce zaposlitve je vzpodbudno zavedanje, da je samo vprašanje časa, kdaj bo njihov skupek kompetenc točno tisto, kar določeno podjetje išče.
Ključne besede: - kompetence
- telekomunikacijsko podjetje
- zaposlovanje
- kadrovski management
Objavljeno v DKUM: 26.10.2017; Ogledov: 1793; Prenosov: 87
Celotno besedilo (851,12 KB)