| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Ključne besede: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2650; Prenosov: 464
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

4.
VODENJE PROJEKTOV SKLADNO S SISTEMOM VODENJA KAKOVOSTI
Črtomir Debeljak, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je prikazan posnetek stanja v organizaciji, ki že ima uveden in vzdrževan integriran sistem upravljanja trenutno treh sistemov vodenja in sicer sistem vodenja kakovosti, sistem ravnanja z okoljem in sistem varne hrane. Zaradi narave organizacije, ki letno izda več sto javnih naročil, so le ta po vrednosti razdeljena v razrede. Skladno z Zakonom o javnem naročanju in Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja so javni razpisi nad določenimi vrednostmi in po trajanju, že po naravi dela vodeni in spremljani kot projekti. Javna naročila v določenih višjih vrednostih se na mesečnih kolegijih direktorja spremljajo po kriterijih projektnega vodenja (čas, stroški, kakovost, oskrba …). Organizacijski predpisi komuniciranje, javno naročanje ter investicije in vzdrževanje se dotikajo vodenja projektov. Organizacija ima v organizacijskih predpisih opisane omenjene postopke, nima pa opisanega postopka vodenja projektov, čeravno ima izdelano matriko s sistemom zadolžitev v celicah, ki predstavljajo stekališče med PDCA in gradniki strategije upravljanja strategije. Kot izboljšavo v diplomskem delu predlagam postopek vodenja projektov, ki je predstavljen z blok diagramom ter matriko z Demingovim konceptom PDCA na X osi in področji obvladovanja projektnega vodenja na Y osi (čas, stroški, kakovost, oskrba, …). Matrika v presečiščih vsebuje sistem zadolžitev 5K (kje, kdaj, kdo, kaj, kako).
Ključne besede: - Vodenje projektov, - Proces, - PDCA, - Postopek, - Sistem vodenja kakovosti
Objavljeno: 04.01.2011; Ogledov: 1734; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (862,73 KB)

5.
MODELI ZA OBVLADOVANJE KAKOVOSTI V PODJETJU
Tadej Švarc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Izbira te teme se mi je zanimiva, predvsem zaradi aktualnosti in pomembnosti kakovosti v današnjem času. V Sloveniji je vedno več podjetij, ki se odloča za celovito obvladovanje kakovosti, saj je kakovost tisto, kar odjemalci želijo. V prvem delu diplomske naloge sem na kratko podal definicije o kakovosti različnih avtorjev. Torej pojasnil sem vprašanje, kaj je kakovost in kaj je obvladovanje kakovosti ter na kakšne načine se obvladuje. Opredelil sem, kako se kakovost izraža in zagotavlja ter katera so sredstva s katerimi jo zagotavljamo. V nadaljevanju sem opredelil koncept celovitega obvladovanja kakovosti. Prikazal sem zakaj je ta koncept pomemben, kakšni so cilji tega koncepta in da je doseganje teh ciljev odvisno od managementa. Opredelil sem tudi PDCA krog, ki je ključno orodje celovitega obvladovanja kakovosti. Sledila so orodja za obvladovanje kakovosti. Naštel in pojasnila sem ključna orodja in jih grafično tudi prikazal. Ključno poglavje pa so modeli za obvladovanje kakovosti. Tukaj sem prikazal nekaj najbolj znanih modelov, ki so svetovno uveljavljeni, dodal sem jim kratek opis in opredelil glavne značilnosti. K temu delu sodi tudi standardizacija in standardi. Prikazal sem dva ISO standarda in pojasnil pomen in vlogo standardizacije. V zadnjem delu diplome pa sem raziskal s pomočjo grafa in tabele, kako uspešno podjetje zagotavlja kakovost in ali je potrebna kakšna izboljšava na področju kakovosti.
Ključne besede: Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, orodja za obvladovanje kakovosti, standard, PDCA krog, model 6 sigma, stroški kakovosti, Pareto diagram…
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 2761; Prenosov: 641
.pdf Celotno besedilo (578,48 KB)

6.
IZBOLJŠANJE KAKOVOSTI PROCESA PRI DOBAVITELJU V AVTOMOBILSKI PANOGI
Siniša Vukelić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Faurecia Autositze GmbH Geiselhöring je del korporacije Faurecia. V tovarni v Geiselhöringu proizvajajo kovinske sedežne okvirje in mehanizme. Podjetje ima vpeljane različne standarde s področja kakovosti, kot so ISO 9001, ISO/TS 16949 in ISO 14001. V podjetju je več ključnih procesov, ki vplivajo na doseganje zahtev in pričakovanj kupcev, vendar smo se v okviru študije primera osredotočili na izboljšanje kakovosti tistega procesa, ki je v letu 2013 povzročil največje število reklamacij. Glavni namen diplomskega dela je bil izboljšati kakovost izvajanja procesa v obstoječem stanju in posledično zmanjšati število napak v procesu. Poleg navedenega so v diplomskem delu predstavljeni tudi nekateri segmenti kakovosti v obravnavanem podjetju, management kakovosti v avtomobilski industriji ter orodja managementa kakovosti, ki so bila uporabljena pri izvedbi študije primera, ki jo obravnava pričujoče diplomsko delo. V diplomskem delu smo prikazali uporabo metodologije stalnega izboljševanja na praktičnem primeru izboljšanja kakovosti procesa montažne linije sedežev. Pri tem smo uporabili številna nestatistična orodja managementa kakovosti, ki smo jih vključili v posamezne faze stalnega izboljševanja. Tehnična rešitev, ki je bila rezultat sistematičnega izboljševanja procesa je bila usklajena tudi z zahtevami končnega kupca. S pomočjo pareto analize smo dobili podatek, da se je 78,3% vseh reklamacij montažne linije pripetilo na prvi postaji in le 21,7% na preostalih štirih postajah. Tako smo se odločili za izboljšavo prve postaje montažne linije. Pri poteku izboljšave procesa smo se držali načel PDCA cikla: načrtovanje – izvršitev – preverjanje - ukrepanje. V diplomskem delu smo po uvedbi izboljšave s pomočjo pareto analize prikazali za kolikšen odstotek se je zmanjšalo število napak. Pri tem smo upoštevali celotno število in stroške reklamacij, ki so se zgodile v letu 2014. Rezultati študije primera kažejo na to, da smo z izboljšanim procesom dosegli nižje stroške neustrezne kakovosti. Kot dobavitelj moramo poskrbeti, da so naši kupci zadovoljni. To nam mora biti vedno glavni cilj, saj kupec odloča o tem ali bomo imeli naročila in delo. Vsak kupec želi kupiti najboljši izdelek po najnižji ceni. Zaradi tega dejstva je vsako podjetje prisiljeno k stalnemu izboljševanju svojih procesov, saj je končni proizvod rezultat dela le-teh.
Ključne besede: proces, kakovost, stroški nekakovosti, orodja managementa kakovosti, PDCA cikel, avtomobilska industrija
Objavljeno: 27.05.2015; Ogledov: 835; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

7.
STANDARDIZACIJA REŠEVANJA PROBLEMOV
Melita Škamlec, 2016, diplomsko delo

Opis: V avtomobilski industriji se že od vsega začetka uporabljajo razna orodja za sistemsko reševanje problemov. Z leti so se razvijala različna orodja, prav tako tudi standardi in zahteve avtomobilskih proizvajalcev. Podjetja so zaradi svoje konkurenčnosti na trgu bila prisiljena upoštevati vse smernice, ki so se pojavile v avtomobilski industriji. Zahteve po sistematiki reševanja problemov izhajajo iz zahtev kupcev, še večji poudarek pa je na zahtevah standarda. Podjetje odelo Slovenija je ponosen lastnik certifikatov ISO 9001 in ISO TS 16949. S tem podjetje dokazuje, da je sposobno izvajati vse procese v skladu z zahtevami avtomobilske industrije. Podjetje spada v skupino velikih podjetij in je še vedno v rasti in razvoju. Zato se zgodi, da se problemi ne rešujejo sistemsko. Ker se podjetje tega zaveda, sproti nadgrajuje orodja, ki so potrebna za reševanje problemov. Najpomembnejše pa je seveda pravočasno obveščanje in reševanje problemov. V podjetju je temeljna metoda za reševanje problemov metoda PDCA, kjer je zajetih več različnih metod. Na osnovi primera bom predstavila tudi postopek reševanja problema. Ker je v podjetju pomembno mnenje zaposlenih, sem pripravila anketo za ugotavljanje poznavanja sistemskih orodij in vključevanja v reševanje problematike.
Ključne besede: odelo, ISO standard, reševanje problemov, PDCA, Pareto diagram
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 1223; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

8.
PROCES NENEHNIH IZBOLJŠAV V PROIZVODNEM PODJETJU
Miloš Šnut, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Proces nenehnih izboljšav je ključnega pomena za vsako proizvodno podjetje, saj lahko le z nenehnim izboljševanjem povečuje svojo dobičkonosnost. To podjetje dosega po eni strani s stalnim izboljševanjem učinkovitosti proizvodnih procesov, po drugi strani pa s stalnim izboljševanjem kakovosti izdelkov povečuje zadovoljstvo kupcev, od katerih je ekonomsko odvisno. V diplomskem delu smo prikazali teoretična izhodišča, na katerih temelji proces nenehnih izboljšav v podjetju. Kot temeljna izhodišča smo prepoznali: stalno vrtenje kroga izboljšav PDCA (Plan – Do – Check – Act), sistemski pristop in standarde sistema kakovosti ISO 9000. Na podlagi študija literature smo prikazali trenutno stanje v podjetjih, ki se pomena nenehnih izboljšav zelo zavedajo, vendar imajo težave z izvedbo in spremljanjem procesa nenehnih izboljšav. V nadaljevanju smo prikazali sistemski pristop k procesu nenehnega izboljševanja v, katerem ima najpomembnejšo vlogo vodstvo podjetja, v proces nenehnega izboljševanja pa so vključeni vsi zaposleni in vsi oddelki v podjetju. Na podlagi prepoznanih področij, ki vplivajo na proces nenehnih izboljšav, smo posamezna področja podrobneje opisali in nakazali, kako jih podjetje lahko praktično vpelje. Na podlagi prepoznanih elementov procesa nenehnih izboljšav smo prikazali model na enem proizvodnem obratu. Zaradi kompleksnosti celovitega procesa nenehnih izboljšav je edino sistematičen pristop k procesu nenehnih izboljšav učinkovit in podjetje popelje k stalnemu napredku.
Ključne besede: proces nenehnega izboljševanja, ciljno vodenje, kakovost, PDCA cikel, sistemski pristop
Objavljeno: 21.06.2016; Ogledov: 644; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

9.
Uporaba analize toka vrednosti pri optimizaciji poslovno-proizvodnih procesov
Damir Lukežić, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen naloge je analizirati in preučiti uporabo analize toka vrednosti v proizvodnem procesu za doseganje konkurenčne prednosti podjetja. Cilji magistrskega dela so: 1.predstaviti metodo za optimizacijo, 2.določiti kriterije, 3.oceniti vire za dosego zastavljenih ciljev, 4.s študijo primera prikazati učinke na poslovanje in kritično oceniti stanje procesa proizvodnje. Študija primera je pokazala, da je metoda Analize toka vrednosti prinesla željen cilj in v segmentu montaže izboljšala učinkovitost proizvodnega procesa.
Ključne besede: vitka proizvodnja, analiza toka vrednosti, VSM, value stream mapping, 5S, PDCA
Objavljeno: 26.07.2016; Ogledov: 718; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

10.
Uporaba celovitega proizvodnega vzdrževanja za znižanje porabe pralne vode na polnilni liniji čistilnih izdelkov
Tadeja Klajderič, 2017, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za podjetja, ki želijo obstati in konkurirati na trgu. Tega se podjetja lotijo tako, da kupcem v čim krajšem dobavnem roku ponudijo najboljšo kakovost ob najnižjih proizvodnih stroških. Uvajajo različne tehnike in metode vitke proizvodnje. Podjetje, v katerem smo raziskovali, je želelo z uvedbo metode TPM (celovito proizvodno vzdrževanje, ang. Total Productive Maintenance) povečati proizvodno učinkovitost, predvsem pri odpravljanju okvar, nezgod pri delu in odpravljanju neučinkovitosti. V okviru diplomske naloge smo izvedli raziskavo uporabe metode TPM za znižanje porabe pralne vode na polnilni liniji čistilnih izdelkov. Prav tako smo izdelali katalog pranja proizvodne linije, na kateri se polnijo različni polizdelki. Pri tem smo definirali potrebni čas pranja linije za posamezni polizdelek. Hkrati smo izvedli optimizacijo, s katero smo ugotovili minimalno potrebno količino polizdelka, ki jo je potrebno zavreči pred naslednjim polnjenjem, da je vsak polizdelek kakovosten in zadosti predpisanim kriterijem. Ugotovili smo, da je pranje proizvodne linije za različne polizdelke potekalo predolgo. Iz tega sklepamo, da so bile v odtok zavržene prevelike količine polizdelkov. Iz izvedene ekonomske analize je razvidno, da je podjetje v obdobju 20-ih delovnih dni zmanjšalo porabo pralne vode za 41 272 L, kar pomeni 46 % prihranek pralne vode. V letu dni bi podjetje privarčevalo 1 554 EUR na raziskovano linijo, kar še dodatno motivira podjetje, da izvaja TPM in stremi k vitki proizvodnji.
Ključne besede: vitka proizvodnja, TPM, uvedba metode TPM, standardizacija, vizualizacija, PDCA krog
Objavljeno: 24.11.2017; Ogledov: 555; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici