| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REŠEVANJE PROBLEMOV NA PODROČJU KAKOVOSTI S PRISTOPOM ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Matej Grabner, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti s pristopom šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Šest sigma je torej zelo uporabna metoda za izboljševanje in odpravo različnih napak, ki se pojavijo v procesih. Diplomsko delo predstavlja »green belt« nalogo iskanja možnih izboljšav, zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Nabiranje ledu v odtočnem kanalu je povzročila premajhna moč grelca. Testiranja različnih grelcev so omogočila izbiro najbolj optimalne rešitve glede uporabnosti in cene. Namesto grelca z močjo 1,5 W se je uporabil grelec 3 W. Pri testiranju rešitve smo uporabili tako imenovani »gorila test«, katerega je izbrana rešitev prestala. Težavo pri delovanju programa nastavljene temperature odtaljevanja hladilnika smo odpravili s popravilom in optimiziranjem programa. Program smo testirali v razvojnih laboratorijih. Prav tako smo pripravili servisni program za hladilnike, ki so že na trgu. Težavo nabiranja ledu na stiroporni vložek EPS, je povzročila premajhna distanca med uparjalnikom in stiropornim vložkom ter hrapava površina stiropornega vložka EPS. Ta problem smo rešili s kontrolo debeline stiropornega vložka, merjenjem distance in dodatnim fiksiranjem stiropornega vložka s posebnimi plastičnimi distančniki. Hrapavo površino smo odpravili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino.
Ključne besede: šest sigma; DMAIC; VOC – glas kupca; CTQ – kritična mera za kakovost; Gorenje; hladilnik HKS 3666; nabiranje ledu.
Objavljeno: 04.06.2009; Ogledov: 2908; Prenosov: 585
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

2.
OPTIMIRANJE DELOVANJA IN ZMANJŠANJE ŠTEVILA MENJAV NA LINIJI OHIŠIJ PRALNIH STROJEV V GORENJU, D.D.
Jožef Mazej, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti z metodo šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo kupcem izdelke visoke kakovosti in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Cilj diplomske naloge je zmanjšanje izmeta surovih ohišij za 50 odstotkov torej na stopnjo izmeta 0,2 odstotka. Prav tako je cilj tudi zmanjšanje drobljenja menjav za 20 odstotkov. Vzporedno s tem pa je cilj izboljšati tudi dimenzijsko ustreznost izdelanih ohišij. Linija za izdelavo ohišij pralnega stroja je bila postavljena leta 2004 in je s tehnološke plati prinesla v proizvodnjo veliko težav predvsem glede varjenja ohišij in točnosti mer. Zaradi konkurence in različnih prodajnih trgov pa se je število tipov ohišij tudi povečalo, kar prinese v proizvodnjo tudi večje število menjav na liniji in posledično tudi precej zastojev. Dimenzijsko ustreznost izdelanih ohišij bomo izboljšali s prilagoditvijo pozicioniranja platine v vlečnem orodju in prilagoditvah na upogibnih orodjih. Zaradi boljše dimenzijske ustreznosti surovih ohišij bodo zmanjšani zastoji zaradi nepotrebnega ročnega varjenja, ki je posledica dimenzijskih neustreznosti, ker varilne šobe ne zavarijo ohišja na točnem mestu.
Ključne besede: - šest sigma; - DMAIC; - CTQ – kritična mera za kakovost;
Objavljeno: 12.07.2011; Ogledov: 1478; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
ZADOVOLJITEV KAKOVOSTI VRAT ZA KONČNEGA KUPCA PO METODI ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Miha Hriberšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja reševanje problema v podjetju Gorenje d.d. z metodo Šest sigma, katere cilj je doseči nič manj kot popolnost. Rdeča nit diplomskega dela je nezadovoljen kupec, ki v trgovini opazi hladilnik, ki ima povešena vrata. Poves vrat je dolgoročno gledano vzrok za nastanek novih problemov z delovanjem hladilnika in s tem povezanih stroškov. S tem postane poves vrat ključen problem za zagotavljanje kakovosti izdelka. V diplomskem delu je predstavljen praktični projekt izboljšave kakovosti hladilniških vrat po metodi DMAIC. Pridobljene izboljšave, poleg izboljšanja kakovosti vrat, prinašajo večjo funkcionalnost, zadovoljstvo kupca in dvig ugleda blagovne znamke.
Ključne besede: kakovost, Šest sigma, DMAIC, GAGE R&R, VOC-glas kupca, CTQ-kritična mera za kakovost, poves vrat hladilnika, Gorenje
Objavljeno: 13.04.2011; Ogledov: 2008; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (5,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici