| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Identificiranje podjetja na spletu
Aleš Gorjup, 2021, magistrsko delo

Opis: Z nenehno rastjo spleta in števila informacij, ki se na spletu pojavljajo, smo večkrat postavljeni pred vprašanje, ali bomo na spletu našli to kar iščemo. Pomoč pri tem nam nudijo spletni iskalniki, katere bomo opredelili in opisali njihovo delovanje. Cilj magistrskega dela je podrobneje raziskati, kako delujejo spletni iskalniki in kako uporabniki s pomočjo njih iščemo po spletu. Ugotovili smo, da lahko na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja vplivamo z optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike. Pri optimizaciji gre za različne postopke, s katerimi prilagajamo spletno stran tako, da bi nas uporabniki našli, saj če te danes ni na spletu, je skoraj enako kot, da ne obstajaš. V nadaljevanju smo raziskali pomembnost ključnih besed, ki morajo biti izbrane smiselno glede na vsebino, ki jo ponujamo. Podrobneje smo opisali gradnike optimizacije na strani in izven nje. Na koncu smo pregledali še osnove spletne analitike in osnove merjenja s programi, ki nam lahko ob razumevanju pridobljenih rezultatov pomagajo pri izboljšanju uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja in pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, optimizacija za spletne iskalnike, ključne besede, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 15.04.2021; Ogledov: 806; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

2.
Izdelava odzivne spletne strani z optimizacijo in prilagoditvijo za zaslone Retina
Uroš Podrekar, 2015, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je zelo pomembno, da se spletna stran prilagaja različnim velikostim zaslonov, saj prihaja več kot 50 % obiskovalcev na našo spletno stran z mobilnih naprav. Prav tako je pomembno, da je spletna stran dobro optimizirana za spletne iskalnike in tudi za zaslone Retina. V diplomskem delu smo predstavili metode, ki so potrebne za izdelavo odzivnih spletnih strani, metode, ki so nepogrešljive pri optimizaciji za spletne iskalnike, in metode, s katerimi poskrbimo, da je spletna stran prilagojena za zaslone Retina. Ugotovili smo, da izdelava takšne spletne strani še zdaleč ni preprosta, saj zahteva veliko raziskovanja in razmišljanja vnaprej, kot tudi nenehnega prilagajanja tehnologijam, ki se neprestano spreminjajo.
Ključne besede: odzivna spletna stran, zaslon retina, optimizacija za spletne iskalnike, spletni iskalnik, optimizacija na strani, optimizacija izven strani
Objavljeno v DKUM: 28.09.2015; Ogledov: 1152; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

3.
RAZVOJ VERTIKALNEGA ISKALNIKA ZAPOSLIM.SE
Martina Lebar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sta predstavljena zasnova in razvoj vertikalnega spletnega iskalnika Zaposlim.se za potrebe iskanja aktualnih zaposlitvenih oglasov po slovenskih spletnih straneh. Podana je kratka analiza razmer na trgu dela, opisani pa so tudi najpomembnejši slovenski iskalniki. Razložena je razlika med splošnimi in vertikalnimi iskalniki in specificirane zahtevane značilnosti vertikalnega iskalnika. Prvotno je bilo predvidenih šest spletnih strani, ki vsak dan objavljajo prosta delovna mesta. Naloge, ki so bile opravljene v sklopu razvoja, so bile: razvoj spletnih pajkov, razvoj iskalnika, avtomatizacija procesov, oblikovanje iskalnika, programiranje uporabniškega vmesnika in testiranje. Pri projektu so sodelovali trije programerji, ocenjeni napor pa je 4,5 človeka na mesec. Glavni tehnični težavi sta bili: a) replikacija baze MongoDB na virtualnem strežniku in b) indeksiranje strani Ajax zaposlitvenega portala Zaposlim.se. Prvo težavo smo odpravili z zamenjavo baze podatkov (MySQL), drugo pa s pretvorbo strani Ajax v obliko URL, ki je prijazna do iskalnikov. Analiza obiska vertikalnega iskalnika Zaposlim.se je pokazala, da ga na dan obišče okrog 1000 obiskovalcev, število pa se še povečuje. Razmišljamo tudi o nadaljnjem razvoju iskalnika v prihodnosti, in sicer s širitvijo na tuje trge. Na začetku se bomo najprej usmerili na hrvaški in avstrijski trg, na katerih je na podlagi opravljenih raziskav naš največji potencial. Razvoj iskalnika in orodja za iskanje zaposlitvenih oglasov se bo razvijal hkrati s širitvijo na tuje trge, v prvi fazi pa bo obsegal možnost dodajanja novih zaposlitvenih oglasov na iskalnik.
Ključne besede: Zaposlim.se, - vertikalni spletni iskalnik, Python, Django, Scrapy, Ajax
Objavljeno v DKUM: 08.04.2014; Ogledov: 1650; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (773,25 KB)

4.
OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI
Tjaša Morandel, 2012, diplomsko delo

Opis: Današnja informacijska družba je prispevala k temu, da si svojega vsakdana ne znamo več predstavljati brez interneta. Če hočejo biti podjetja konkurenčna in v toku s časom, tudi njim ne uide uporaba interneta. Internet je postal med drugim tudi odličen oglaševalski medij za podjetja, vendar pa spletna stran ni učinkovita, če ni vidna obiskovalcem. K večji in učinkoviti vidnosti pripomore uporaba optimizacije spletnih strani. Osrednja tema diplomskega seminarja je bila optimizacija spletnih strani ter z njo povezane prednosti. Podrobneje smo obravnavali optimizacijo na spletni strani in izven nje. Podali smo tudi najpogostejše napake pri optimizaciji. Osredotočili smo se tudi na orodja za optimizacijo spletnih strani, podali plačljiva in brezplačna. Orodja smo tudi med seboj primerjali ter navsezadnje analizirali uporabnost teh orodij za podjetja. Optimizacija spletnih strani je pomemben in potreben pogoj za višjo pozicioniranost spletnih strani, vendar pa ni zadosten pogoj, če optimizacija ni pravilno izvedena. Iz tega razloga je pomembno analizirati stanje pred optimizacijo in po njej ter na podlagi tega oceniti uspešnost optimizacije. Optimizacija spletnih strani je proces, ki se mora nenehno posodabljati zaradi hitro razvijajočih se trendov informacijske tehnologije.
Ključne besede: Spletna stran, spletni iskalnik, optimizacija spletnih strani, orodja za optimizacijo spletnih strani
Objavljeno v DKUM: 13.12.2012; Ogledov: 1661; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

5.
ALGORITMI ZA INTELIGENTNO RANGIRANJE SPLETNIH STRANI
Marko Zajko, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je razviti spletni iskalnik na podlagi lastnega algoritma za inteligentno rangiranje spletnih strani. Iskalnik je implementiran v programskem jeziku PHP, grafično pa se zgleduje po Googlovem iskalniku. Algoritem črpa podatke iz lastne baze mysql, ki je locirana na lokalnem strežniku. V nalogi predstavimo zgodovino iskalnikov, njihovo financiranje in delovanje. S pomočjo programov za analizo rezultatov iskalnikov poskušamo razbrati glavne kriterije, ki vplivajo na razvrščanje spletnih strani v sodobnih iskalnikih. Na kratko še predstavimo optimizacijo spletnih strani in pomen dobrega rangiranja spletne strani na svetovnem spletu.
Ključne besede: spletni iskalnik, optimizacija spletnih strani, inteligentno rangiranje spletnih strani, spletna aplikacija
Objavljeno v DKUM: 07.09.2012; Ogledov: 2377; Prenosov: 277  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

6.
Poslovni potenciali spletnih iskalnikov na področju marketinga
Uroš Žohar, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: S hitro rastjo spleta in vsebin na spletu, smo se začeli soočati s težavo, kako iskano stvar na spletu hitro in enostavno najti. To nalogo so prevzeli spletni iskalniki, ki nam pomagajo pri iskanju po spletu. Raziskali smo kateri spletni iskalniki obstajajo ter kako delujejo. V magistrskem delu smo podrobneje raziskali, kako uporabniki iščejo s spletnimi iskalniki in na kakšen način klikajo na rezultate iskanja. Analizirali smo dejavnike, ki vplivajo na uvrstitev spletne strani med rezultati iskanja. Na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja, lahko vplivamo z optimizacijo le te. Pri optimizaciji gre za različne metode, kako spletno stran prilagoditi tako, da jo bodo potencialni kupci ali že obstoječe stranke najdejo. Raziskali smo tako optimizacijo na spletni strani in optimizacijo izven te. V zadnjem delu smo pregledali osnove analitike in merjenja rezultatov. Ta je ključnega pomena pri optimizaciji spletnih strani in nam omogoča konstantne izboljšave, tako pri uvrstitvi spletne strani v iskalnikih, kot tudi pri doseganju višje stopnje konverzije.
Ključne besede: spletni iskalnik, marketing, optimizacija spletnih strani, iskalni marketing, družbeni medij
Objavljeno v DKUM: 23.05.2012; Ogledov: 2079; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

7.
Simulacije in simulatorji oživljanja novorojenčka
Hasija Ibrahimović, 2011, diplomsko delo

Opis: Simulatorje novorojenčka uporabljamo za pridobivanje znanja in izkušenj na področju oživljanja. Z vajami na simulatorjih lažje osvojimo določene veščine v netveganem okolju, ki nam lahko kasneje v realnem okolju pomagajo, da se pravilno odzovemo na nastalo situacijo. V diplomskem delu smo poiskali, tako računalniške kot fizične simulatorje iz tega področja, iskali smo na svetovnem spletu ter na spletnih straneh proizvajalcev simulatorjev. V rezultatih prikazujemo simulatorje, ki smo jih našli na svetovnem spletu, računalniške simulacije ter funkcijske zmožnosti simulacij na lutkah različnih proizvajalcev (Laerdal, METI, 3B). Ugotavljamo, da sta tri najbolj pomembna proizvajalca simulatorev podjetji Lardal, METI in 3B. Od računalniških programov, smo identificirali Neonatal Resuscitation Program 2006, 5. izdajo, ter programsko opremo SimBaby podjetja Laerdal. Zaključujemo, da ta tri omenjena proizvajalca (Laerdal, METI, 3B), ponujata zelo kompleksne simulatorje. Na svetovnem spletu točneje na spletnem iskalniku YOUTUBE je ogromno simulacij, zato moramo paziti, da izbiramo kompetentne strani. V diplomskem delu smo se zato odločili za kratek opis računalniškega programa Neonatal Resuscitation od American Academy of Pediatrics v sodelovanju z American Hearth Association.
Ključne besede: simulatorji novorojenčka, simulacije, spletni iskalnik Youtube, računalniški simulatorji.
Objavljeno v DKUM: 04.08.2011; Ogledov: 2210; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH ISKALNIKOV
Zoran Đuković, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena primerjalna analiza spletnih iskalnikov. V uvodu smo opredelili problemsko stanje, okolje ter metode dela. Teoretični del zajema glavne značilnosti spletnih iskalnikov, vse obravnavane spletne iskalnike, internet in splet. Predstavili smo tudi programski orodji DEXi in Vredana. Primerjalno analizo smo izvedli s pomočjo programa DEXi, ki smo ga uporabili tudi za vrednotenje in analizo vseh variant. Vrednotenje smo nadaljevali v programu Vredana, ki nam je pokazala bolj točne rezultate znotraj razreda ocenjevanja. Na podlagi pridobljenih rezultatov, smo opredelili najboljši obravnavani spletni iskalnik.
Ključne besede: spletni iskalnik, primerjalna analiza, internet, DEXi, Vredana
Objavljeno v DKUM: 21.10.2009; Ogledov: 3147; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

9.
Iskanje izvedeno v 1.97 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici