| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 624
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Poučevanje spoznavanja okolja in naravoslovni kapital učencev
Vasja Kožuh, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo potek in rezultate raziskave, katere osnovni namen je podrobneje spoznati poučevanja učnega predmeta spoznavanje okolja. Ugotovili smo, da učiteljice v prvem vzgojnoizobraževalnem obdobju ocenjujejo, da so motivirane za delo in kompetentne za poučevanje predmeta spoznavanje okolja. Pri tem se čutijo manj pripravljene za poučevanje fizikalnih, kemijskih, tehniških, socioloških in psiholoških vsebin kot za poučevanje drugih vsebin. Nadalje ugotavljamo, da določene naravoslovne postopke, kot so analiza in interpretacija podatkov, raziskovanje in delo z računalniki, izvajajo manj pogosto od drugih postopkov. Pri vrednotenju znanja se opirajo predvsem na pisne in ustne odgovore učencev.
Ključne besede: spoznavanje okolja, naravoslovni pouk, poučevanje, učitelji, učne metode, organizacija pouka, ocenjevanje znanja, osnovne šole, naravoslovno znanje, spoznavni procesi in postopki, oblike poučevanja
Objavljeno v DKUM: 19.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (730,07 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uporaba vprašanj izbirnega tipa pri predmetu spoznavanje okolja na temo svetloba v 3. razredu : magistrsko delo
Timea Bogdan, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Uporaba vprašanj izbirnega tipa pri predmetu spoznavanje okolja na temo svetloba v 3. razredu je sestavljeno iz treh delov, teoretičnega, empiričnega in praktičnega. Teoretični del vsebuje natančen opis vprašanj izbirnega tipa, način sestave ter prednosti in slabosti le-teh. V empiričnem delu je predstavljena raziskava o uporabi vprašanj izbirnega tipa pri predmetu spoznavanje okolja v 3. razredu. Ugotovili smo, da učitelji uporabljajo vprašanja izbirnega tipa tudi pri predmetu spoznavanje okolja. Učitelji, ki vključujejo vprašanja izbirnega tipa pri pouku, so mnenja, da so pomembna in koristna, saj učenci razvijajo sposobnost kritičnega mišljenja, obenem omogočajo hitro analizo, ekonomičnost in motiviranost učencev je večja. Večina jih taka vprašanja uporablja za utrjevanje snovi v ustni in pisni obliki. V praktičnem delu magistrskega dela je predstavljena učna ura v 3. razredu, ki smo jo natančno načrtovali, izpeljali in ovrednotili odgovore učencev. Pri delu z učenci smo vključili eksperimentalno delo in uporabo vprašanj izbirnega tipa ter podtipov teh vprašanj, ki so bila v povezavi s temo svetloba v obeh jezikih. Ugotovili smo, da večina učencev ni imela težav pri odgovarjanju na vprašanja izbirnega tipa z enim pravilnim odgovorom, medtem ko so imeli težave pri odgovarjanju na vprašanja izbirnega tipa z več pravilnimi odgovori.
Ključne besede: vprašanja izbirnega tipa, spoznavanje okolja, svetloba, 3. razred, dvojezični pouk
Objavljeno v DKUM: 07.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (4,27 MB)

3.
Vloga drugačnega pedagoškega pristopa pri oblikovanju časovnih predstav znotraj drugega razreda waldorfske šole : magistrsko delo
Nuša Žižek, 2024, magistrsko delo

Opis: Osnove waldorfske pedagogike izhajajo iz otrokovega duhovnega in fizičnega razvoja. Prizadevanja pedagogike težijo k temu, da otroci zrastejo v odgovorne, ustvarjalne, socialne in zrele osebnosti. Poudarek je na umetniškem načinu poučevanja prav vseh predmetov, izjema ni niti spoznavanje okolja. Pri spoznavanju okolja pride še posebej do izraza učenje preko aktivnosti, ki spodbuja kreativno mišljenje. Učitelji učence nagovarjajo z različnimi zgodbami, ki otroke notranje bogatijo. Magistrska naloga nudi vpogled v drugačno pedagogiko skozi pristope pri oblikovanju časovnih predstav znotraj drugega razreda waldorfske osnovne šole. Predstavljen je pouk po sklopih (epohalni pouk) in potek učnih ur.
Ključne besede: izobraževanje, waldorfska pedagogika, spoznavanje okolja, prvo vzgojno izobraževalno obdobje, waldorfska osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 06.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (10,02 MB)

4.
Komunikacijski model književne vzgoje v digitalno podprtih učnih okoljih za prvo vzgojno-izobraževalno obdobje : doktorska disertacija
Polonca Legvart, 2024, doktorska disertacija

Opis: Vpliv učnega okolja na književno vzgojo v začetnih letih šolanja je redkeje obravnavan vidik in še posebej digitalna podpora pri tem postavlja pedagoškemu raziskovanju nova vprašanja. Med njimi je ključno, ali lahko z didaktično uporabo digitalnih učnih pomagal izboljšamo recepcijo književnosti pri učencih. Razlogi za raziskovalno poglobitev v to vprašanje so v razmerah, ko otroci že v polni meri živijo čas digitalne družbe, cilj književne vzgoje pa je, da ta okoliščina ne bi povzročila njihovega odmika od književnosti, pač pa zbližanje z njo, saj jim književnost zagotavlja bistvene kompetence, vire in strategije za soočanje z izzivi kronične krize 21. stoletja. Potrebne so spremembe tradicionalnega pouka književnosti z vidika upoštevanja digitalno podprtega učnega okolja, integriranja tehnologije v pedagoški pristop (TPACK in SAMR), digitalne pismenosti, digitalnega razkoraka in podpiranja »drugega tira« za otroke iz literarno manj spodbudnih okolij. Odločilno oporo nudi uveljavljeni model literarnorecepcijske in didaktične komunikacije pri književni vzgoji, ki ga je mogoče nadgraditi za digitalno podprto učno okolje. Empirična raziskava se je osredotočila na pripravljenost učiteljev kot ključnih dejavnikov didaktičnih sprememb za vključevanje digitalnih tehnologij v izvajanje književne vzgoje. Podan je podrobnejši prikaz priprave, izvedbe in evalvacije primerov didaktičnih enot književne vzgoje v digitalno podprtem učnem okolju prvih treh razredov (1. VIO) s pristopom spojenega (blended) učenja. Glede na kompleksnost obravnavanega pojava književne vzgoje v digitalno podprtem učnem okolju je za preučevanje le-tega izbranih več raziskovalnih metod tako kvantitativnega kot kvalitativnega značaja ter komplementarni način njihovega kombiniranja ter triangulacije. Tako teoretična izhodišča kot praktična pedagoška izkušnja ter kvalitativna in kvantitativna evalvacija le-te potrjujejo, da je komunikacijski model književne vzgoje ob ustreznih prilagoditvah izvedljiv tudi v digitalno podprtem učnem okolju. To se je kljub vsiljeni izvedbi vendarle pokazalo pri izobraževanju na daljavo zaradi epidemije COVID-19, primeri premišljene izvedbe digitalno podprte književne vzgoje v poepidemičnem obdobju pa dokazujejo, da je mogoče na ta način dodatno motivirati učence in poglobiti njihovo recepcijo literarnega dela ter tako uspešno razvijati njihovo recepcijsko zmožnost. Pomen navedenih raziskovalnih dognanj bi lahko vplival na preobrat k pozitivni naravnanosti učiteljev do vključevanja digitalnih tehnologij v pedagoške pristope pri književni vzgoji in nasploh. S tem bi šola prevzela odločilnejšo vlogo pri usmerjanju mladih ljudi glede načinov uporabe novih komunikacijskih tehnologij.
Ključne besede: komunikacijski model književne vzgoje, digitalno podprta učna okolja, digitalna pismenost, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, didaktična enota, spojeno učenje, drugi tir književne vzgoje
Objavljeno v DKUM: 26.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (12,24 MB)

5.
Analiza dejavnikov rasti podjetja z uporabo pestel: okoljski in drugi vplivi
Nuša Sobočan, 2024, diplomsko delo

Opis: PESTEL-analiza je pomembno orodje za vsako podjetje, ki želi razumeti in obvladovati zunanje- dejavnike, ki vplivajo na njegovo poslovanje. S pregledom političnih, ekonomskih, socialnih, tehnoloških, okoljskih in pravnih dejavnikov podjetja pridobijo vpoglede, ki jim omogočajo prilagajanje strategij in sprejemanje odločilnih poslovnih odločitev. Živimo v času, ko trajnost postaja ključni element konkurenčne prednosti, zato je razumevanje okoljskih vplivov še posebej pomembno. Diplomska naloga se osredotoča na analizo dejavnikov rasti podjetja z uporabo PESTEL-analize, s posebnim poudarkom na okoljskih dejavnikih. PESTEL-analiza omogoča celovit pregled zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na poslovno okolje in rast podjetja. Pregled posameznih komponent PESTEL-analize vključuje politične, ekonomske, socialne, tehnološke, okoljske in pravne dejavnike, pri čemer so okoljski dejavniki še posebej podrobno obravnavani glede na njihov pomen in vpliv na podjetja. Okoljski dejavniki, kot so energetska učinkovitost, ravnanje z odpadki, trajnostni razvoj izdelkov, okoljske regulative in zakoni, tržne zahteve ter vpliv podnebnih sprememb, imajo pomembno vlogo pri oblikovanju poslovnih strategij. Integracija teh dejavnikov v poslovno strategijo je ključna za doseganje dolgoročne rasti in konkurenčne prednosti. Poleg okoljskih dejavnikov so za rast podjetja pomembni tudi notranji dejavniki, kot so inovacije in razvoj izdelkov, organizacijska kultura in vodenje, človeški viri ter finančno upravljanje, ter zunanji dejavniki, kot so tržne razmere, tehnološki napredek, dostop do trgov in regulativno okolje. V empiričnem delu naloge je podrobno predstavljen primer podjetja Pipistrel. Obravnavani so dejavniki rasti podjetja, vključno s finančnimi kazalniki, tržnim položajem, širitvijo na tuje trge, inovacijami in razvojem, zeleno tehnologijo, zaposlenimi, uvedbo trajnostnih praks in zmanjševanjem okoljskega odtisa. Analiziran je vpliv posameznih dejavnikov PESTEL-analize na rast podjetja Pipistrel, pri čemer so okoljski dejavniki izpostavljeni kot ključni za njegovo dolgoročno uspešnost. Okoljski dejavniki, kot so energetska učinkovitost, trajnostni razvoj izdelkov in okoljske regulative pomembno vplivajo na rast podjetja Pipistrel. Integracija okoljskih dejavnikov v poslovno strategijo in uvedba trajnostnih praks so ključni za dolgoročno rast in uspešnost podjetja na konkurenčnem globalnem trgu na katerem posluje. Primeri uspešnega vključevanja okoljskih strategij, kot so IKEA, Tesla in Unilever, dodatno potrjujejo pomembnost teh dejavnikov za trajnostno rast podjetij. Trajnostna usmeritev je na podlagi analize in empiričnih podatkov ključna za dolgoročno rast in konkurenčnost za podjetje Pipistrel in tudi druge.
Ključne besede: PESTEL-analiza, rast podjetja, trajnost, varstvo okolja, konkurenčnost, okoljski dejavniki, podjetje
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

6.
Poročanje o družbeni odgovornosti v zavarovalništvu v Sloveniji
Sabrina Fink, 2024, diplomsko delo

Opis: V zadnjih nekaj desetletjih se je med gospodarskimi subjekti v zahodnih demokracijah povečalo zavedanje, da so moralno dolžni nekaj vrniti družbi. Subjekt, ki ne bo pozitivno prispeval k družbi, bo razumljen kot družbeno neodgovoren! Da bi dokazale, da jim je »skrb« za ljudi in okolje, v katerem delujejo, so organizacije sprejele različne ukrepe. Poročila o družbeni odgovornosti gospodarskih družb/podjetij oziroma trajnostno poročilo, ki so poleg tradicionalnih letnih finančnih poročil zdaj postala letno poročilo, so eden od načinov, s katerimi dokazujejo, kako skrbni so bili v finančnem obdobju, ki se je pravkar končalo, in kako nameravajo nadaljevati da bo v prihodnjih obdobjih še bolj. Družbena odgovornost podjetja se nanaša na vrsto zelo raznolikih vedenjskih vidikov v podjetju in njegov vpliv na okolje v najširšem smislu. Ti vidiki so večinoma pokriti s poročanjem na področjih ESG (Environment, Society, Governance). Za družbeno odgovornost je značilna odgovorna poslovna praksa, zavzemanje za prostovoljne pobude, ki presegajo pravne in pogodbene zahteve, vključevanje družbeno odgovornih aktivnosti v poslovni načrt in upravljanje podjetja, opredelitev trajnostnih ukrepov in aktivnosti za različne interesne skupine podjetja, usklajevanje finančnih socialnih in okoljskih koristi za izboljšanje celovite konkurenčne pozicije podjetja. V nalogi bomo izpostaviti pomembnost poročanja o družbeni odgovornosti. Zanima nas, katere informacije o družbeni odgovornosti izkazujejo slovenske zavarovalnice v svojih letnih poročilih za leto 2021. V raziskavi upoštevamo 13 zavarovalnic. V raziskavi smo ugotovili, da večinoma vse zavarovalnice poročajo o družbeni odgovornosti (letno poročilo, splet).
Ključne besede: družbena odgovornost, poročanje o družbeni odgovornosti, zavarovalnice, letno poročilo, trajnostni razvoj, splet, zdravje in varstvo okolja, dejavniki, poslovna politika
Objavljeno v DKUM: 24.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (984,68 KB)

7.
Usmeritve za izvedbo dejavnosti izven učilnice pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo
Julija Kočet, 2024, magistrsko delo

Opis: Osrednji namen magistrskega dela je bil zasnovati usmeritve za učitelje in jih tako spodbuditi k izvajanju predmeta spoznavanje okolja na prostem. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na pedagoško-didaktični sklop, kjer smo opredelili predmet spoznavanja okolja, ter podrobneje definirali izkustveno učenje in pouk na prostem. V obravnavo izkustvenega učenja smo vključili opredelitve, osnovna načela, metode in postopke, faze in načrtovanje ter izvajanje izkustvenega učenja. Temu sledi opis pouka na prostem, ki vključuje opredelitev, načela in faze poučevanja pouka na prostem, samo organizacijo omenjenega pouka in ovire, ki so pri izvajanju pogoste. Praktični del magistrskega dela vključuje namen, krajši opis osnovne šole in njene podružnice, kjer so se določene aktivnosti izvajale, ter širok nabor dejavnosti za izvajanje pouka spoznavanja okolja na prostem. Med dejavnosti je zajet pester nabor ciljev iz učnega načrta predmeta spoznavanje okolja. Vsaka dejavnost ima dodeljen naslov, tematski sklop in učni cilj, ki ga z izvajanjem dosegamo. Prav tako so vključene vse potrebne priloge, ki jih dejavnosti potrebujejo za lažjo izvedbo. V nadaljevanju smo glede na izbor dejavnosti pripravili še model učne ure, ki vključuje podrobno učno pripravo, s katero smo določene dejavnosti preizkusili tudi v praksi. Slednje je potekalo pri pouku predmeta spoznavanje okolja v kombiniranem oddelku drugega in tretjega razreda. Po končani izvedbi smo opravljeno delo še evalvirali in podali sklep.
Ključne besede: spoznavanje okolja, razredna stopnja, pouk na prostem, dejavnosti
Objavljeno v DKUM: 24.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 81
.pdf Celotno besedilo (8,66 MB)

8.
Varstvo okolja v sodni praksi evropskega sodišča za človekove pravice : magistrsko delo
Jaka Planinšek, 2024, magistrsko delo

Opis: V luči poglabljajoče se podnebne krize, ki predstavlja osrednji izziv današnjega časa, se povečuje pogostnost postopka pred Evropskim sodiščem za človekove pravice (ESČP) za dosego ciljev zaščite in varstva okolja. Gre za še en poskus uporabe orodja mednarodnega prava, ki se do sedaj ni izkazalo kot pretirano učinkovito sredstvo za zaščito našega planeta pred čezmernim izkoriščanjem in degradacijo naravnega temelja za življenje. Vsi razpoložljivi znanstveni podatki namreč kažejo, da se stanje okolja poslabšuje in da v boju proti podnebnim spremembam izgubljamo. Uporaba postopka pred ESČP za namene varstva okolja temelji na neizpodbitni povezavi med človekovimi pravicami in okoljem, ki je bila v kakem mednarodnem pravnem aktu prvič omenjena leta 1972, ko je bila sprejeta Stockholmska deklaracija. Povsem jasno je, da brez zdravega in čistega okolja ne moremo v celoti uživati nekaterih človekovih pravic, ki nam jih podeljuje Evropska konvencija o varstvu človekovih pravic (EKČP). Ravno sklicevanje na obstoječe človekove pravice v EKČP, kot sta pravica do življenja in pravica do zdravja, predstavlja podlago za varstvo okolja skozi postopek pred ESČP. Pritožniki pred ESČP namreč zatrjujejo, da je do kršitev njihovih človekovih pravic prišlo zaradi nedovoljenih posegov v okolje. ESČP je do danes odločilo v številnih primerih, povezanih z okoljem, in pri odločanju uporabilo temeljna načela, kot so previdnostno načelo, načelo trajnostnega razvoja in doktrina proste presoje. Kljub obsežni in poglobljeni sodni praksi na področju okolja pa narava postopka pred ESČP predvsem zaradi svoje antropocentrične perspektive močno omejuje učinkovitost varstva, saj je v primerih, ko škode ne utrpi človek, ampak le okolje, slednje praktično nevarovano. Varstvo okolja dalje pomembno omejujejo tudi občasna nedoslednost sodne prakse in neučinkovite sankcije, ki kršiteljev ne potisnejo v smer proti ustreznim spremembam.
Ključne besede: varstvo okolja, Evropsko sodišče za človekove pravice, antropocentrično varstvo, zdravo življenjsko okolje, podnebne spremembe, onesnaževanje, prosta presoja, subsidiarnost
Objavljeno v DKUM: 04.09.2024; Ogledov: 46; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

9.
Medpredmetnost in jezik v razredu pri pouku angleščine kot tujega jezika v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju : magistrsko delo
Minca Marovt, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali možnosti medpredmetnega povezovanja angleščine kot tujega jezika v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (nadalje 1. VIO OŠ) z učnimi predmeti šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena in likovna umetnost. V teoretičnem delu magistrske naloge smo se osredotočili na opredelitev medpredmetnega povezovanja, spoznavanje ravni in stopenj medpredmetnega povezovanja, nekaj besed smo namenili načrtovanju in izvajanju pouka z vključevanjem medpredmetnosti, raziskovali pa smo tudi možnosti medpredmetnega povezovanja angleščine kot tujega jezika z ostalimi učnimi predmeti v 1. VIO OŠ. Pojasnili smo pristop CLIL ter pomen usvajanja tujejezikovnih struktur v razredu in slovarskega načina poučevanja tujega jezika. Teoretični del magistrske naloge smo strnili s poglavjem o pomenu medpredmetnega povezovanja pri poučevanju angleščine kot tujega jezika na razredni stopnji OŠ. V empiričnem delu magistrske naloge smo ustvarili slovarje, ki vsebujejo jezikovne strukture v slovenskem in angleškem jeziku. Pripravljeni slovarji so namenjeni učiteljem, ki poučujejo angleščino kot tuji jezik v 1. VIO OŠ ter želijo uporabo tujega jezika povezati z vsebinami, temami in cilji drugih predmetnih področij, in sicer z učnimi predmeti: šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena in likovna umetnost. Pri izboru jezikovnih struktur so nam bili v pomoč učni načrti izbranih učnih predmetov. Oblikovali smo tudi lastne kriterije, s pomočjo katerih smo zbrali jezikovne strukture, ki jih učitelji najpogosteje uporabljajo pri različnih predmetnih področjih in jih lahko učitelji tujega jezika vključijo v svoj pouk. Slovarji so lahko v pomoč tudi učencem priseljencem, saj jim omogočajo lažje razumevanje in usvajanje osnovnih jezikovnih struktur v slovenščini kot jeziku okolja.
Ključne besede: medpredmetnost, jezik v razredu, poučevanje angleščine kot tujega jezika, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, CLIL, teoretični del, opredelitev medpredmetnega povezovanja, interdisciplinarno poučevanje, načelo celovitosti, stopnje medpredmetnega povezovanja, načrtovanje medpredmetnega povezovanja, ravni medpredmetnega povezovanja, vertikalno in horizontalno medpredmetno povezovanje, pri pouku angleščine kot tujega jezika, medpredmetno povezovanje na vsebinski ravni, medpredmetno povezovanje na konceptualni ravni, načrtovanje in izvajanje medpredmetnega povezovanja, možnosti medpredmetnega povezovanja, povezovanje učnih predmetov, medpredmetno povezovanje spodbuja, strategij medpredmetnega povezovanja, program osnovna šola, razvijanju ključnih kompetenc, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, pomoč učiteljem, učni predmeti, šport, spoznavanje okolja, matematika, glasbena umetnost, likovna umetnost, tematski slovarji
Objavljeno v DKUM: 29.08.2024; Ogledov: 93; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

10.
Preverjanje naravoslovne pismenosti v astronomskih vsebinah pri predmetu spoznavanje okolja : magistrsko delo
Nika Vida Zidarič, 2024, magistrsko delo

Opis: Pismenost je večna spremenljivka izobraževalnega obdobja, ki jo definiramo kot obvladovanje znanja ali veščin. Mi smo se usmerili v naravoslovno pismenost, ki je ključnega pomena za soočanje z izzivi in problemi sveta. Znotraj teoretičnega dela smo predstavili naslednja poglavja: opredelitev naravoslovne pismenosti, gradniki naravoslovne pismenosti, astronomske vsebine v osnovni šoli, predmet spoznavanja okolja, oblikovanje astronomskih vsebin v osnovni šoli. V praktičnem delu zaključnega dela smo se lotili priprave učnih priprav za razvijanje naravoslovne pismenosti oz. posameznih gradnikov v 1. VIO, natančneje v 3. razredu OŠ. V empiričnem delu smo predstavili rezultate testa, ki je preverjal pridobljene kompetence naravoslovne pismenosti na vzorcu 40 učencev 3. razreda. Želeli smo povečati stopnjo naravoslovne pismenosti z optimizacijo učnih priprav, oblikovati učne priprave za učinkovitejše in bolj sistematično posredovanje učne snovi, razviti posodobljene kriterije za ocenjevanje napredka v naravoslovni pismenosti in kritično oceniti ter analizirati učinkovitost posodobljenih strategij za razvoj naravoslovne pismenosti.
Ključne besede: naravoslovna pismenost, spoznavanje okolja, tretji razred, astronomija
Objavljeno v DKUM: 31.07.2024; Ogledov: 123; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici