1.
ANALIZA TRGA UPORABNIKOV MODNIH OBLAČIL V LJUBLJANIMirijam Mitrović, 2016, diplomsko delo/naloga
Opis: Izhodiščni cilj diplomske naloge je raziskava in analiza trga uporabnikov modnih oblačil v Ljubljani.
V uvodnem delu so podani opredelitev problema, metodologija ter raziskovalna vprašanja, kar je bilo v pomoč pri izvedbi tržne raziskave.
V teoretičnem delu sta predstavljena trgovinska dejavnost skozi razširjen marketinški splet 7xP ter ciljno trženje. Del naloge smo namenili tudi strategiji trženja modnih oblačil ter kakovost in ugotavljanju zadovoljstva uporabnikov modnih oblačil.
Prepoznavnost trga modnih oblačil smo prikazali na konkretnem primeru prodajne galerije Cliché, podjetja Cliché d.o.o. Med uporabniki prodajalne smo izvedli raziskavo. Rezultate raziskave smo analizirali z ustreznimi statističnimi metodami in podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: - trgovinska dejavnost z dodanimi storitvami
- marketinški splet
- kakovost blaga
- zadovoljstvo uporabnikov
- anketni vprašalnik
Objavljeno v DKUM: 06.10.2016; Ogledov: 1155; Prenosov: 128
Celotno besedilo (1,11 MB)