| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 75
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih v telekomunikacijskem podjetju x
Svjetlana Manojlović, 2020, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je temeljnega pomena za uspeh podjetja. Podjetje, ki vlaga v zaposlene, ima lahko bolj motivirane in bolj zadovoljne zaposlene, ki se medsebojno dobro razumejo. Posledično je medoddelčno sodelovanje boljše, zaposleni so bolj zavzeti na svojih delovnih mestih, kar prispeva k temu, da dosegajo boljše rezultate. V teoretičnem delu diplomskega dela so predstavljeni dejavniki in dimenzije zadovoljstva zaposlenih ter vzroki in vrste pojava fluktuacije. Dejavniki so razdeljeni na notranje in zunanje, medtem ko so dimenzije zadovoljstva zaposlenih opredeljene na možnosti napredovanja in izobraževanja, plače in nagrade, medsebojne odnose, motivacijo, delovni čas, delovne razmere in okolje, organizacijsko klimo in kulturo ter vodenje podjetja. V telekomunikacijskem podjetju X smo izvedli raziskavo, katere cilj je bil ugotoviti, kako so zaposleni zadovoljni na svojem delovnem mestu. Rezultati raziskave so pokazali, da je v povprečju zadovoljna večina zaposlenih. Iz ankete same pa je razvidno, da sistem motiviranja v podjetju ni dobro zastavljen, saj se morajo zaposleni v večini motivitrati sami. Obenem se kaže tudi to, da si zaposleni želijo več spodbude oziroma primernega sistema glede napredovanja in več izobraževanja. V prihodnosti bi zato podjetje moralo v smislu zagotavljanja večjega zadovoljstva zaposlenih investirati v izobraževanja zaposlenih, saj le-ta prispevajo k boljši produktivnosti, kakovosti dela in motiviranosti. Jereb (1987, 17) je stopnje organiziranja izobraževalne dejavnosti razdelil na raziskovanje potreb (globalne, diferencirane), načrtovanje, programiranje, organizacija (oblike, metode, pripomočki, kadri, lokacija) ter vrednotenje (notranje, zunanje). To pomeni, da bi podjetje najprej moralo pripraviti raziskavo potreb, ki jo začne z letnimi razgovori z vsemi zaposlenimi. Na podlagi raziskave lahko potem pripravi načrt ter izvajanje izobraževanja. Prav tako bi zaposlenim lahko ponudili možnosti glede napredovanja, saj trenutno ne obstaja sistem napredovanja, razen, če zaposleni sami prosijo za to. Enako kot pri raziskovanju potreb glede izobraževanja mora podjetje narediti raziskavo tudi glede napredovanja. Za začetek bi podjetje lahko začelo izvajati letne razgovore z vsakim zaposlenim, ki bi moral potekati v stilu trenutnega zadovoljstva na trenutnem delovnem mestu ter kje se vidijo v prihodnosti oziroma če si želijo zamenjati delovno mesto ali pa so na tem zadovoljni. Tako lahko podjetje dobi jasen uvid v cilje in želje zaposlenega, dobi lahko jasen odgovor, ali želi zaposleni napredovati horizontalno ali vertikalno, in temu primerno tudi uredi sistem napredovanja. V Sloveniji imamo kar nekaj primerov dobrih praks, po katerih se lahko zgledujemo. V nadaljevanju so le-te predstavljene.
Ključne besede: − zadovoljstvo zaposlenih, − fluktuacija, − medsebojni odnosi, − motivacija.
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 27; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
FLUKTUACIJA IN ABSENTIZEM V UPRAVNI ENOTI LJUBLJANA
Branka Tominšek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Dandanes vse bolj prevladuje stališče, da je delavec dejansko najpomembnejše premoženje organizacije. Zato je pomembno, da se trudi izbrati, a tudi obdržati uspešen kader. Najpogostejši domnevni vzroki za zapuščanje organizacije so nezadovoljstvo delavcev, nizke plače, slabo organizacijsko vzdušje, nemotiviranost in nezmožnost osebnostne rasti oziroma napredovanja … Vsi ti razlogi lahko pripeljejo do fluktuacije in absentizma, možni pa so še mnogi drugi, bolj zapleteni in skriti razlogi.. Razumevanje in obvladovanje obeh dejavnikov je zaradi običajno negativnih vplivov na uspešnost organizacije pomembno oziroma nujno. V diplomskem delu smo v teoretičnem delu predstavili analizo in dejavnike, ki vplivajo na fluktuacijo in absentizem. V drugem, raziskovalnem oziroma empiričnem delu, pa smo se osredotočili na analizo v Upravni enoti Ljubljana. Prikazali smo obseg in strukturo fluktuacije in absentizma od leta 2010 do 2015 ter na osnovi ankete med zaposlenimi nekatere dejavnike zadovoljstva in motivacije pri delu. Ugotovili smo, da je stopnja flukuacije pričakovana oziroma normalna, stopnja absentizma pa zaskrbljujoče velika - ter podali nekaj predlogov za izboljšave.
Ključne besede: - Upravna enota Ljubljana - Zaposlovanje kadrov - Fluktuacija - Absentizem
Objavljeno: 11.10.2016; Ogledov: 668; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

3.
ANALIZA PROCESA ZAPOSLOVANJA KADROV V PODJETJU ADRIATIC SLOVENICA ZAVAROVALNA DRUŽBA D.D.
Saša Legan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo v teoretičnem prikazu predstavili ključne cilje in procese pri zaposlovanju kadrov in njihovo tesno povezanost s celotno strategijo in managementom organizacije. Opisali smo planiranje, pridobivanje, izbiranje, uvajanje in motivacijo kadrov. V empiričnem delu smo proučili, kako omenjeni procesi praktično potekajo v podjetju Adriatic Slovenica zavarovalna družba d.d. Ugotavljamo, da so procesi kvalitetno zasnovani in izvedeni. Kljub temu se pri posameznih vsebinah in fazah teh procesov pojavljajo težave. Z raziskavo razmerja med prijavljenimi, izbranimi in uspešnimi kandidati za zavarovalnega zastopnika v Poslovni enoti Ljubljana smo za obdobje od leta 2005 do 2015 ugotovili sorazmerno neugodno sliko ob visoki stopnji fluktuacije kadrov. V zaključku predlagamo nekaj ukrepov za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Zavarovalna dejavnost, Adriatic Slovenica zavarovalna družba d.d., zaposlovanje kadrov, selekcija kadrov, fluktuacija kadrov
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 869; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (704,65 KB)

4.
ABSENTIZEM IN FLUKTUACIJA V PODJETJU KOVAN D.O.O.
Maja Poje, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi preučujemo absentizem in fluktuacijo v podjetju Kovan d.o.o. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo opisali nekatere pojme in dejavnike, ki vplivajo na uspešnost kadrov, glede na tematiko pa posebej problem absentizma in fluktuacije. V drugem, empiričnem delu, smo predstavili manjše podjetje Kovan d.o.o. iz Kočevja. V raziskavo smo vključili tudi anketni vprašalnik, ki so ga izpolnili vsi zaposleni v omenjenem podjetju. Anketo smo prvič izvedli v letu 2013 in ponovno v letu 2015. V raziskavi nas je predvsem zanimalo, kakšna je stopnja absentizma in fluktuacije za omenjeni leti. Z anketo med zaposlenimi smo poizvedovali o nekaterih pomembnih dejavnikih motivacije in zadovoljstva pri delu. V povezavi z omenjeno tematiko smo si zastavili pet hipotez in preverjali njihovo veljavnost. V zaključku predlagamo nekaj splošnih rešitev.
Ključne besede:  kadri  kadrovska politika  motiviranje  absentizem  fluktuacija
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 759; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (750,86 KB)

5.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH NA DELOVNEM MESTU V PODJETJU ALBATROS-PRO, PROJEKTIRANJE IN PROIZVODNJA D.O.O.
Erika Kerec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge je opisan pojem zadovoljstva, metode merjenja zadovoljstva ter dejavniki zadovoljstva. Med dejavnike zadovoljstva štejemo komuniciranje, izobraževanje in usposabljanje, napredovanje, plače in nagrajevanje ter motivacijo zaposlenih. Opisane so tudi posledice nezadovoljstva zaposlenih, kot sta absentizem in fluktuacija. Na temo zadovoljstva je bilo narejenih že ogromno raziskav, zato so v diplomski nalogi opisani tudi primeri dobrih praks iz različnih slovenskih podjetij. V empiričnem delu smo s pomočjo raziskave merili zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Albatros-pro, d. o. o. Rezultati so pokazali, da je zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Albatros-pro, d. o. o., v povprečju zelo visoko. Nezadovoljstvo se je pokazalo na področju delovnega časa, saj je ta velikokrat daljši od osemurnega delavnika. Podjetju smo predlagali, da poskuša reorganizirati delovne procese in s tem omogočiti zaposlenim, da svoje delo opravijo znotraj osemurnega delavnika.
Ključne besede: - zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu, - merjenje zadovoljstva, - dejavniki zadovoljstva, - absentizem in fluktuacija.
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 2913; Prenosov: 960
.pdf Celotno besedilo (574,33 KB)

6.
Recesija, absentizem in fluktuacija v podjetju Casino Kobarid d.d.
Ljubo Bizjak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga zajema teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo proučili, kaj predstavlja recesija za gospodarstvo na globalni, nacionalni ravni in kaj za posamezne poslovne subjekte. Zajezitev upadanja gospodarskih dejavnosti terja poglobljeno razčlenitev dejavnikov, ki vplivajo na rast krize. Pojasnili smo, kakšno vlogo igrata management in manager ter njuno povezavo s kadrovsko funkcijo. Prikazali smo, kakšno vlogo ima kadrovanje pri problematiki absentizma in fluktuacije. Razložili smo vzroke in vrste absentizma in fluktuacije. Praktični del naloge prikazuje vplive recesije na področju kadrov v Casino Kobarid, d.d. Z analizo podatkov iz internih virov je bila izdelana primerjava stopnje absentizma in fluktuacije med letoma 2011 in 2015. Rezultati analize so pokazali, da je bila stopnja absentizma in fluktuacije visoka. Da bi ugotovili vzroke za absentizem in fluktuacijo in s tem vpliv dolgoletne recesije na zadovoljstvo zaposlenih, smo v nadaljevanju izvedli raziskavo, s pomočjo katere smo ugotavljali, kateri dejavniki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi rezultatov raziskave podamo predloge za odpravo pomanjkljivosti in s tem uspešnejše delo zaposlenih.
Ključne besede: recesija, management, kadrovska funkcija, absentizem, fluktuacija
Objavljeno: 12.05.2016; Ogledov: 444; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

7.
PLANIRANJE KADROV V OSNOVNI ŠOLI PODBOČJE
Urška Istenič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces planiranja in razvoj kadrov ter absentizem in fluktuacijo v Osnovni šoli Podbočje. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo definirali kadrovsko politiko in njena načela. Podrobno smo preučili tudi planiranje kadrov, kjer smo spoznali proces planiranja kadrov, pogoje, načela in dejavnike, ki vplivajo na planiranje. V nadaljevanju smo se seznanili tudi z razvojem kadrov, ki predstavlja zelo pomemben dejavnik planiranja kadrov. Na koncu pa smo predstavili tudi absentizem in fluktuacijo ter definirali vzroke, vrste, dejavnike in princip izračuna obeh. V empiričnem delu smo predstavili Osnovno šolo Podbočje, njeno strategijo delovanje ter podrobneje opredelili kadrovsko strukturo zaposlenih na dan 31. 12. 2015 ter analizirali absentizem in fluktuacijo na podlagi podatkov iz zadnjih štirih let. V raziskovalnem delu naloge so predstavljeni rezultati analize raziskave. Cilj je bil ugotoviti, kako so zaposleni zadovoljni s procesom planiranja. Rezultati raziskave so pokazali, da so z možnostjo napredovanja in organizacijo izobraževanja zaposleni v Osnovni šoli Podbočje zelo zadovoljni. Pogoji dela so po mnenju zaposlenih dobri, vendar je velik delež tistih, ki pravijo, da svojega dela ne morejo uspešno opraviti znotraj svojega delovnega časa. Veliko jih tudi razmišlja o menjavi službe. Kot najpogostejši vzrok za absentizem pa so navedli udeležbo na seminarjih, bolniški dopust ter odsotnost zaradi nege ali spremstva družinskega člana. Na osnovi teh rezultatov smo v nadaljevanju podali predloge za izboljšanje stanja.
Ključne besede: planiranje zaposlenih, fluktuacija, absentizem, razvoj kadrov
Objavljeno: 12.05.2016; Ogledov: 798; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

8.
Vzroki za odhode iz slovenske policije
Matjaž Virant, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vzroke za odhode iz slovenske policije. Teh je mnogo in se med seboj razlikujejo. Fluktuacija kadra v slovenski policiji že zbuja skrb vseh vpletenih v varnost in delovanje države. Zadovoljstvo pri delu je vse manjše, kar vpliva na odhode policistov. V teoretičnem delu smo uporabili opisni (deskriptivni) pristop. Poudarek je na opisu problemov in glavnih dejavnikov za zapustitev policije. Predstavljena je tudi policija, njene naloge in lik policista. Nadaljujemo s problemom, ki se v zadnjem času pojavlja v slovenski policiji – fluktuacija kadra. Opisujemo, da je zadovoljstvo z delom v tesni povezavi z vzroki za odhode iz policije. Nadalje pa te vzroke tudi naštejemo in opišemo. Mednje v grobem sodijo materialni, psihološki, sociološki, organizacijski vzroki, delovni pogoji, osebni dejavniki, zakonski dejavniki, kadrovski dejavniki in zunanji ali okoljski dejavniki. V empiričnem delu smo uporabili analitičen pristop, pri čemer smo podatke pridobili s pomočjo vprašalnika. Anketni vprašalnik je bil apliciran na bivše zaposlene policiste, ki so se iz različnih razlogov odločili, da bodo zapustili policijo. Vprašalnik je vseboval vprašanja, vezana na različne dejavnike, ki so odločali o odhodu iz policije. Dobljene rezultate ankete smo analizirali ter interpretirali. Ugotovljeno je bilo, da vzroki za fluktuacijo niso enaki pri vseh posameznikih ter da so za nekatere pomembnejši materialni dejavniki, za druge pa bolj medsebojni odnosi in stresnost poklica. Diplomsko delo zaključujemo z nekaterimi predlogi izboljšav, ki bi morebiti lahko zmanjšali omenjen problem.
Ključne besede: policija, policisti, zadovoljstvo pri delu, fluktuacija, vzroki, diplomske naloge
Objavljeno: 10.05.2016; Ogledov: 1306; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (950,53 KB)

9.
ABSENTIZEM IN FLUKTUACIJA V VRTCU X
Tadej Šarkozi, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili problematiko zdravstvenega absentizma in fluktuacije Vrtca X. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo razložili, kaj je zdravstveni absentizem, vzroke za zdravstveni absentizem, vrste zdravstvenega absentizma, kaj je fluktuacija, vrste fluktuacije in pa vzroke za fluktuacijo. V empiričnem delu smo predstavili Vrtec X, izračunali fluktuacijo in zdravstveni absentizem ter analizirali rezultate ankete o zadovoljstvu zaposlenih. Rezultati so pokazali, da je bila stopnja zdravstvenega absentizma leta 2013 6,37 %. Leta 2014 pa 6,83 %. Kar pomeni, da je bil v letu 2013 absentizem večji od slovenskega povprečja za 1,2 % in letu 2014 za 1,5 %. Rezultati raziskave so pokazali, da so bili najpogostejši vzroki za fluktuacijo nesoglasje z nadrejenimi ter nezmožnost napredovanja. Zato smo v nadaljevanju naloge podali možnost za izboljšavo stanja.
Ključne besede: Zdravstveni absentizem, fluktuacija, zadovoljstvo na delovnem mestu, medosebni odnosi.
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 854; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (400,25 KB)

10.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH TER VLOGA MOTIVACIJSKIH DEJAVNIKOV V PODJETJU XY
Esmir Sedić, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Spremembe na globalnem trgu so hitre in nepredvidljive ter kot take od udeležencev v tem procesu zahtevajo nenehno prilagajanje, inovativnost in ažurnost pri njihovem poslovanju. Zahtevam trga podjetje lahko odgovori s kakovostnim kadrom, ki svoje delo opravlja z zadovoljstvom ter ob tem vanj vlaga svoje znanje, inovativnost in izkušnje. Človeški faktor v tem procesu pridobiva čedalje večjo vlogo, saj se podjetja zavedajo potenciala zaposlenih in prednosti, ki jih ta ponuja pred konkurenco. Diplomska naloga analizira obstoječe stanje na področju zadovoljstva zaposlenih, vpliv motivacije in motivacijskih dejavnikov na zadovoljstvo zaposlenih ter vlogo določenih področij poslovanja na zadovoljstvo zaposlenih. Analiza tega področja je osnova za ustvarjanje in ohranjanje pozitivnega delovnega okolja, v katerem se bodo zaposleni počutili zadovoljne. Je tudi slika obstoječega stanja, na osnovi katere lahko vodstvo podjetja pridobi kredibilne podatke o razliki med želenim in dejanskim stanjem.
Ključne besede: - zadovoljstvo zaposlenih, - motivacija, - motivacijski dejavniki, - nezadovoljstvo zaposlenih, - absentizem in fluktuacija
Objavljeno: 24.12.2015; Ogledov: 784; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (879,75 KB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici