| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
AVTOMATIZACIJA POSLOVANJA ODVETNIŠKE PISARNE
Barbara Sitar, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je kritičen prikaz celostnega razvoja pisarne in izvedbe implementacije novih tehnologij ter novih delovnih procesov. Naloga podrobno, praktično in zelo konkretno predstavlja raziskovanje teoretskih osnov, učenje načina dela v pisarni in iskanje priložnosti za implementacijo novih tehnologij v zanesljivosti in tradiciji zavezani odvetniški stroki. Naloga predstavlja proces iskanja in ustvarjanja lastne grafične podobe, dotakne se prenove delovnih prostorov in se preko ročno vodenega rokovnika ter wordove tabele za sledenje arhiviranim spisom poglobi v razvoj in implementacijo celostne informacijske rešitve. Prikazana je tako avtomatizacija delovnih procesov, kakor tudi uvedba elektronskega poslovanja, kar oboje odvetniški pisarni omogoča racionalnejšo izrabo časa, prostora in dela. Rast in razvoj sta nujna za življenje vsakega organizma, kot tudi organizacije oz. zdravega podjetja, zato so v zadnjih poglavjih diplomskega dela predstavljene možnosti nadaljnjega razvoja pisarne, predvsem v smeri sledenja tehnološkim smernicam ter izpopolnjevanja avtomatizacije poslovanja.
Ključne besede: - Organizacija - pisarniško poslovanje - avtomatizacija - odvetniška pisarna
Objavljeno: 19.01.2011; Ogledov: 1784; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

2.
REORGANIZACIJA POSLOVANJA ODVETNIŠKE PISARNE
Aljoša Kavčič, 2011, diplomsko delo

Opis: Tradicionalna odvetniška pisarna razvoju pisarniškega poslovanja ni sledila v zadostni meri niti ga ni dovolj spremljala. Posamezne odvetniške pisarne so svoje poslovanje sicer prenovile, vendar le toliko, da so do neke mere zadovoljile svoje lastne potrebe. V diplomskem delu želim predstaviti reorganizacijo poslovanja odvetniške pisarne, v kateri sem trenutno zaposlen. Teoretično znanje, pridobljeno tekom študija na fakulteti, sem imel priložnost preizkusiti v praksi, in sicer tako da sem prisostvoval in aktivno sodeloval v celostni prenovi odvetniške pisarne. Projekt nam je vzel veliko časa, idejnega dela, raziskovanja teorije, iskanja kreativnih, inovativnih rešitev, saj ni smel vplivati na tekoče delo. Potrebno je bilo skrbno načrtovati in predvidevati, kako bo videti delovno mesto, pri tem upoštevati, kaj se od zaposlenega na tem delovnem mestu pričakuje in mu omogočiti optimalne pogoje dela. Za majhno pisarno je značilno, da nima posebej organiziranih in izdelanih delovnih procesov in kadrovskih rešitev, zato se je bilo potrebno poleg s prenovo prostorov in novo zunanjo podobo ukvarjati tudi s temi problemi. Menim, da smo projekt prenove uspešno zaključili, s tem pa ne mislim, da je se je proces ustavil, ker pisarna in procesi, ki se odvijajo v njej ob upoštevanju novih zakonodaj in trendov, nikoli ne počivajo.
Ključne besede: organizacija, pisarniško poslovanje, delovno mesto, odvetniška pisarna
Objavljeno: 20.07.2011; Ogledov: 1574; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (10,64 MB)

3.
DOSTOPNOST RAČUNOVODSKIH PODATKOV O POSLOVANJU NOTARSKE DEJAVNOSTI V SLOVENIJI
Nataša Omerzu, 2013, diplomsko delo

Opis: V vsakdanjem življenju se prej ko slej srečamo z notarskimi storitvami, bodisi zgolj v povezavi z overitvijo določenega podpisa ali pogodbe. Javnost veliko časa ni vedela tako rekoč ničesar o delovanju notarjev, zato se je kasneje pojavljalo vedno večje zanimanje za njihovo poslovanje. Pri svojem delu morajo notarji usklajevati interese strank, biti nepristranski in kar se da učinkoviti. Delovati morajo v skladu z Zakonom o notariatu ter upoštevati notarske tarife. Z elektronskim poslovanjem so postali strankam čedalje bolj dostopni. Veliko manj pa so dostopne informacije o uspešnosti njihovega delovanja. Prihodki, ki jih je mogoče zaslediti na posameznih spletnih straneh, ne povedo veliko o njihovih zaslužkih, saj stroški in obveznosti notarjev še vedno ostajajo tajnost. Velika so prizadevanja javnosti za razkritje teh podatkov bodisi s strani Notarske zbornice Slovenije ali kakšne druge organizacije. Kako bo v prihodnje, ne vemo, lahko samo upamo, da se bodo stvari odvijale v korist vseh udeležencev v pravnem prometu.
Ključne besede: notar, notarska pisarna, notarske storitve, poslovanje notarjev, listine, razpoložljivost podatkov, prihodki, javnost
Objavljeno: 22.10.2013; Ogledov: 760; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

4.
PODPORA MOBILNEGA POSLOVANJA S CELOVITIMI INFORMACIJSKIMI REŠITVAMI
Gašper Kos, 2013, diplomsko delo

Opis: Mobilno poslovanje je podjetjem dodalo nove dimenzije. Vso poslovanje je sedaj na dosego mobilnega telefona ali tabličnega računalnika. To tudi predstavlja konkurenčno prednost podjetij, ki izvajajo m-poslovanje.
Ključne besede: m-poslovanje, zgodovina, mobilne naprave, storitve, razvoj, celovite informacijske rešiteve, erp, sap r/3, sap rašitve za mobilno poslovanje, mox mobilna pisarna, frontman, vizija m-poslovanja
Objavljeno: 24.10.2013; Ogledov: 878; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici