| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POVEČANJE MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH
Suzana Ažman, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena motiviranost in zadovoljstvo zaposlenih. Motivacija predstavlja v sodobnem času ključni dejavnik. Ljudje večino svojega življenja preživimo na delovnem mestu, zato s tega vidika zagotovo ne smemo zanemariti vprašanj, kot so kako se počutimo na delovnem mestu, kakšne rezultate dosegamo, kateri motivacijski dejavniki vplivajo na naše zadovoljstvo. Osrednjo vlogo pri motiviranju zaposlenih imajo zagotovo vodje in nadrejeni v podjetju. Ti so odgovorni za njihovo dobro počutje v delovnem okolju, napredovanje, nagrajevanje. Zato je tudi zelo pomembno, da odgovorni dobro poznajo organizacijsko kulturo in klimo podjetja.
Ključne besede: - Motivacija - Motivacijske teorije - Motivacijski dejavniki - Organizacijska klima in kultura
Objavljeno: 13.02.2012; Ogledov: 1461; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici