| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGEMENTSKI VIDIKI ZAPOSLOVANJA
Mihaela Breznik, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar: »Managementski vidiki zaposlovanja«, se s svojo vsebino dotika predvsem procesa zaposlovanja in sicer, da se ustrezna izbira primernega kandidata, njegovo vrednotenje in motiviranje definitivno splača. Pri tem se osredotoči na človeka, kot na skupek osebnosti, veščin, znanj in sposobnosti, skratka na človeka, ki je premoženje podjetja. Na človeka ki je kot oseba ključnega pomena, da bo podjetje uspešno konkuriralo na trgu, da bo imelo visok dobiček in da bo ohranjalo dobro ime. Skozi diplomski seminar tako potujemo od začetkov, kjer predstavimo človeka iz psihološkega vidika, njegovo osebnost, njegove značilnosti in kakšna je njegova vloga v podjetju. S pomočjo teoretičnih dognanj različnih avtorjev in strokovnjakov želimo skozi diplomski seminar pojasniti pomen osebnostnih lastnosti človeka in pomen kadrovske funkcije za podjetje in s tem hkrati omogočiti edinstven vpogled na dogajanje v podjetju, ki je tesno povezano s človekom samim, tako kot z njegovimi lastnostmi, veščinami in znanji. Diplomski seminar se zaključuje s izsledki raziskave, ki smo jo opravili v podjetju »EOC d.o.o.«, izvedena je bila s pomočjo anketnega vprašalnika in sicer na vzorcu 20 zaposlenih. Na podlagi raziskave ugotovimo, kako pomembna se zaposlenim zdi zaposlitev ustreznega kandidata, ki je tako kakovosten kot usposobljen. Preseneti nas izsledek, da na motivacijo zaposlenih ne vpliva zaposlitev kandidata, ampak poleg finančne stimulacije drugi bonusi in bonitete, kot so na primer daljši dopust, parkirno mesto in službeni telefon. Rezultati nam prikažejo tudi katere lastnosti so najbolj zaželene pri zaposlenih in podobno. Zaključimo z raziskavo hipotez in hkrati ugotovimo, da so največja dragocenost za podjetje ljudje, ki za podjetje delajo in s tem prispevajo k doseganju in uresničevanju zastavljenih ciljev. Potrebno pa je tudi poudariti, da je hkrati pomembno ohranjati motiviranost, nagrajevati zaposlene, jih primerno vrednotiti in nenazadnje ohranjati pozitivno klimo, v kateri zaposleni delajo. Stroje je mogoče kupiti, klime, vzdušja, počutja ter načina dela pa ne. Le-tega moramo ustvarjati, razvijati in neprestano vzdrževati. V podjetju je človek nenadomestljiv in je najpomembnejše sredstvo, s katerim lahko managerji stremijo k doseganju vizije in zastavljenih ciljev.
Ključne besede: Kadrovanje, kadrovska funkcija, komunikacija, management, management človeških virov, manager, motivacija, nagrajevanje, organizacija, organizacijska klima, planiranje, teorije osebnosti človeka, vodenje, zadovoljstvo pri delu, zaposleni, zaposlovanje
Objavljeno: 15.11.2010; Ogledov: 1646; Prenosov: 214
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

2.
VPLIV ČUSTVENE INTELIGENCE MANAGERJEV NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH
Natalija Zorman, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Razum in čustva sta dve sestavini človeškega uma, ki nam vzajemno ob vsakem trenutku življenja ponujajo najmodrejšo rešitev. Življenje vsakega človeka s sabo prinaša čustvene sposobnosti, ki se jih naučimo skozi različna obdobja in slej kot prej ugotovimo, da le ni vse v inteligenci in usposobljenosti, ampak da je največja skrivnost prav v naših čustvih in občutkih. Vsak človek ve sam zase, kakšna so njegova čustva, kako jih bomo pa izražali tako do sebe kakor do drugih, pa je odvisno od naše čustvene inteligence. Dandanes niso kognitivne sposobnosti managerja tiste, ki so tehtne pri vodenju, saj je tisto najpomembnejše, kar prihaja hitro in intenzivno v kulturo podjetij, s pomočjo njihove čustvene inteligence ustvarjanje kolektivne energije podjetja — zadovoljstvo zaposlenih. Moja primarna želja ob izdelavi diplomskega dela je bila spoznati ta novodobni ter premalo uveljavljen pojem čustvene inteligence. Sekundarna želja pa je bila najti čim več možnih povezav, ki so se mi porajali ob misli manager - čustvena inteligenca — zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu sem predstavila pojem čustvene inteligence, opredelila razsežnosti managerja ter organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Vse skupaj mi je podalo uvod v najpomembnejši del teorije - vplivnost bolj ali manj čustveno inteligentnih managerjev na zadovoljstvo zaposlenih. V empiričnem delu sem s svojo raziskavo na podlagi podjetja X ugotavljala, kakšna je izrazitost inteligentnega čustvovanja managerjev ter kako močno jo izražajo na svojem delovnem mestu in z njo posledično vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
Ključne besede: čustva, razum, čustvena inteligenca, organizacijska klima, manager, zadovoljstvo zaposlenih, Goleman
Objavljeno: 14.01.2011; Ogledov: 1909; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

3.
OD INOVATIVNE IDEJE DO URESNIČENE INOVACIJE NA PRIMERU PODJETJA KOVIS D.O.O.
Sandi Savnik, 2014, magistrsko delo

Opis: Od inovativne ideje do uresničene inovacije na primeru podjetja Kovis d. o. o. Znotraj ustvarjalnega okolja sta dobra ustvarjalnost kot tudi ugodna ustvarjalna klima ključni za inovativno usmerjena podjetja. Da se ustvarjalnost začne, potrebujemo ustvarjalno osebo kot tudi ustvarjalno razmišljanje ter ustvarjalni proces. Pojma se med seboj povezujeta, saj je ustvarjalnost pogoj, da se lahko začne udejanjati ugodna ustvarjalna klima. Ustvarjalni posamezniki so tisti, ki ustvarjajo ter tako prispevajo k dosegu ugodne ustvarjalne klime. Da pa bodo k temu prispevali, je potrebno motiviranje ter ustrezno nagrajevanje. Podjetja, ki ne poznajo oziroma nimajo ustvarjalnega managementa, dolgoročno ne preživijo. Bistvo ustvarjalnega managementa je uspešen, učinkovit in inovativen manager. Le-ta lahko s svojimi prirojenimi sposobnostmi uspešno, učinkovito ter inovativno upravlja inovativno usmerjeno podjetje. Takšno podjetje ne preživi le dolgoročno, ampak tudi ustvarja ugodne finančne rezultate. Eno izmed teh inovativno usmerjenih podjetij je tudi podjetje Google. Da podjetje želi priti do inovacije, katera mu bo dajala večji ugled kot tudi prinašala denarne prilive, potrebuje najprej inovativno idejo, iz katere se razvije invencija in šele po tej, ne tako kratki poti, lahko pride do uresničene inovacije. Velik pomen pa podjetje daje tudi celovitosti. Ideja, ustvarjalno okolje ter inovativni predlogi so tisti dejavniki, skozi katere sem podrobneje spoznal podjetje Pipistrel, Krka d. d. ter Kovis d. o. o. Po teh podjetjih se lahko zgledujejo ne samo slovenska podjetja, ampak iz inovativnega pogleda tudi nekatera podjetja izven domovine. V empiričnem delu magistrskega dela sem skozi predstavitev ideje A (gre za osni zavorni disk z NET-sistemom hlajenja) ter ideje B (gre za kolesni zavorni disk, tako imenovani Z-TIP diska) prišel do spoznanj, kako je podjetje Kovis d. o. o. skozi inovativni ideji doseglo pomembni inovaciji. S tema inovacijama so prišli do izboljšanih karakteristik tako osnega kot tudi kolesnega diska. Seznanil sem se z razvojnimi aktivnostmi obeh inovativnih idej. Zanimivo je bilo spoznati tudi to, kako se ideji A in B kažeta skozi realnost. Da pa podjetje Kovis d. o. o. lahko dosega uspehe, je bistvenega pomena tudi širjenje novosti tega podjetja. Tako sem skozi novost, komunikacijo, čas in družbeni sistem to pobliže spoznal.
Ključne besede: ustvarjalnost, ustvarjalna oseba, ustvarjalno razmišljanje, ustvarjalni proces, ustvarjalna klima, motiviranje, nagrajevanje, ustvarjalni management, (uspešen, učinkovit, inovativen manager), ideja, invencija, inovacija, celovitost, ustvarjalno okolje, inovativni predlogi, razvojne aktivnosti idej, aplikacije idej v realnosti, širjenje novosti, novost, komunikacija, čas, družbeni sistem
Objavljeno: 24.07.2014; Ogledov: 1141; Prenosov: 379
.pdf Celotno besedilo (10,58 MB)

4.
VLOGA VODITELJSTVA PRI OBVLADOVANJU INOVACIJSKEGA PROCESA
Maja Trtnik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Uspeh podjetja je v veliki meri odvisen od njegove inovativnosti in sposobnosti vpeljave novih inovacij na trg. Inovacije so ponavljajoč se proces, ki nastanejo z vztrajnim razmišljanjem in trdim delom vseh, ki so vključeni v proces. Podjetja, ki želijo biti inovativna potrebujejo inovativnega managerja, čigar vloga je, da s svojimi sposobnostmi ustvarja nove ideje, da je komunikativen in, da posledično spodbuja ustvarjalnost in inovacije. Namen diplomskega dela je opredeliti delovanje inovativnega podjetja in inovativnih vodij. Ugotovili bomo načine upravljanja inovativnih podjetij in kaj jih pripelje do obstoja na konkurenčnem trgu. Delo smo razdelili na več delov. Predstavili smo pojme, in sicer od tega, kaj je inovativno poslovanje, do tega, kaj sploh je inovacija. Na podlagi dosedanjih spoznanj iz literature lahko argumentiramo, da lahko pomanjkanje inovativnosti zmanjša konkurenčno prednost podjetja. Na podlagi uporabljene literature smo oblikovali dve tematski mreži, kjer smo opredelili kakšno mora biti vodstvo, da bo organizacija inovativna in posledično tudi uspešna. Voditeljstvo mora učinkovito obvladovati inovacije. Izvajati mora strateške odločitve, sodelovati z zaposlenimi, jih motivirati in informirati, saj bodo tako bolj motivirani in lažje bodo sodelovali pri nadaljnjih projektih. Prepoznati mora, kakšne inovacije bodo koristne za podjetje, jih uspešno voditi, pri tem pa ne sme pozabiti na vse, ki so vključeni v organizacijo.
Ključne besede: - Inovativnost - Inovativni manager - Zaposleni - Inovacijska klima
Objavljeno: 21.09.2015; Ogledov: 468; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (855,82 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici