| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA GINEKOLOŠKI KLINIKI
Selima Peternel, 2011, diplomsko delo

Opis: Osnova vsakega podjetja so ljudje, ki so v njem zaposleni. Človek je s svojim znanjem, sposobnostmi ter motiviranostjo najpomembnejši proizvodni ustvarjalec. » Ustrezno ravnaje z zaposlenimi postaja ključ do uspeha, ki ga dosežemo, če so kadrovska politika in ukrepi ter poslovna dejavnosti organizacije tesno povezana pri uresničevanju ciljev organizacije. » ( Možina 2002, 11) »Ljudje poleg ekonomske varnosti in družbene pripadnosti potrebujejo tudi osebnostno rast in razvoj. Če človeško naravo dojemamo globlje, to pripomore, da znamo bolje izrabiti zmožnosti, ustvarjalnosti, izvirnosti delavca, nadarjenosti in domišljijo.« ( Merkač Skok 2005, 22) Cilj diplomske naloge je predstaviti pomembnost zadovoljstva zaposlenih skozi vključevanje v posamezne delovne procese, pomembnost prispevka posameznika k doseganju skupnih ciljev, posledično ustvarjanje pozitivne in dobre klime v podjetju.
Ključne besede:  zadovoljstvo pri delu  medsebojni odnosi  organizacijska klima  motivacija
Objavljeno: 11.07.2011; Ogledov: 1380; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V PODJETJU ARCONT IP
Vanja Korošak, 2012, magistrsko delo

Opis: Ne glede na to, kje smo, se vedno nahajamo v klimi, ki je ugodna ali manj ugodna. Kadar bomo čutili ugodno klimo, bo naše počutje boljše, čutili bomo sprejetje, naklonjenost in nasploh bomo bolj pozitivno naravnani. Podobno se dogaja v organizacijah, med zaposlenimi, kjer delavci lažje gredo na delo ob misli na dobro počutje, ki jih kljub napornemu delu čaka. Ugodna klima pozitivno deluje na vse zaposlene in je pomembna za vsakogar. V naši magistrski nalogi smo se posvetili organizacijski klimi v podjetju Arcont IP. V teoretičnemu delu smo se osredotočili na opredelitev organizacijske klime, napisali smo njene funkcije in lastnosti. Našteli smo vse tiste pomembne vidike, ki jih prinaša ugodna organizacijska klima. Vključili smo zadovoljstvo zaposlenih pri delu, kjer smo nekaj besed namenili tudi dejavnikom, ki prispevajo k večjemu zadovoljstvu zaposlenih. V naslednjem bolj obširnem poglavju smo kar nekaj strani namenili ključnim dimenzijam: notranjim odnosom, vodenju, nagrajevanju, notranjem komuniciranju in informiranju, motiviranosti in zavzetosti, pripadnosti organizaciji in še organiziranosti. Za vsako dimenzijo smo razložili njen pomen ter napisali nekaj ključnih stvari o njej. Vključili smo tudi podpoglavje o merjenju in ukrepih za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime. Praktični del obsega osnovno predstavitev podjetja Arcont IP. Sledi predstavitev raziskave in sama analiza raziskave, kjer smo si pomagali s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Po opravljeni raziskavi smo napisali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do bolj ugodne klime in do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu.
Ključne besede: Ključne besede: organizacijska klima, notranji odnosi, vodenje, nagrajevanje, notranje komuniciranje in informiranje, motiviranost in zavzetost, pripadnost organizaciji, organiziranost, zadovoljstvo pri delu.
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1666; Prenosov: 268
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici