| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj mobilne aplikacije za učenje abecede
Blaž Udovč, 2017, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu smo predstavili izobraževalne aplikacije in postopek razvoja tovrstne aplikacije za mobilne naprave, in sicer za operacijski sistem Android ob uporabi priljubljenih tehnologij in orodij kot so SQLite in razvojno okolje Android Studio. V prvem delu so predstavljeni ideja za aplikacijo, teoretično ozadje ter podobni izdelki na tržišču. Nato je na primeru prikazan proces razvoja tovrstne aplikacije. V zadnjem delu smo predstavili ugotovitve in spoznanja ob delu in možnosti za nadaljevanje projekta. Rezultat diplomskega dela je delujoča aplikacija za učenje abecede.
Ključne besede: Android, aplikacija, mobilno učenje, abeceda
Objavljeno v DKUM: 27.10.2017; Ogledov: 1966; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

2.
GIMNASTIČNA ABECEDA V VRTCU
Katja Lipošek, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga Gimnastična abeceda v vrtcu je teoretično delo, v katerem smo s pomočjo primarnih in sekundarnih virov z deskriptivno, s komparativno in z zgodovinsko metodo raziskali možnosti izvajanja gimnastične abecede v vrtcu. Namen diplomskega dela je pojasniti pojem gimnastična abeceda, opredeliti vlogo gimnastične abecede v vrtcu, ugotoviti pomen gimnastične abecede za gibalni razvoj predšolskih otrok, predstaviti možnosti izvajanja gimnastične abecede pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu ter poiskati možnosti izvajanja gimnastične abecede v medpodročnem povezovanju z ostalimi vsebinami Kurikuluma za vrtce. Na podlagi zastavljenih hipotez smo ugotovili, da je gimnastična abeceda zbirka gibalnih nalog z gimnastično vsebino; da gimnastično abecedo lahko izvajamo pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu; da se gimnastična abeceda v vrtcu povezuje z ostalimi področji Kurikuluma za vrtce; da gimnastično abecedo pri gibalno/športnih dejavnostih v vrtcu lahko izvajamo tudi v naravnem okolju; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem jezika, saj otroci opišejo vajo, ki jo izvajajo; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem umetnosti, saj lahko otroci upodobijo človeško figuro v gibanju; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem matematike, saj se otroci ob ponovitvah vaj učijo šteti; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem družbe tako, da se otroci enakovredno vključujejo v dejavnosti; da se gimnastična abeceda v vrtcu prepleta s področjem narave, saj lahko otroci posamezne elemente gimnastične abecede izvajajo v naravi ob uporabi naravnih rekvizitov in pripomočkov.
Ključne besede: gimnastika, gimnastična abeceda, gibanje, predšolski otrok
Objavljeno v DKUM: 20.11.2015; Ogledov: 5289; Prenosov: 879
.pdf Celotno besedilo (763,28 KB)

3.
PRILAGODITEV ABECEDE SPECIFIČNIM POTREBAM SLOVENSKE MANJŠINE V ITALIJI
Angelica Podoš, 2011, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je prodreti v razmerje med besedo in podobo ter izvirajoč iz osnovnega namena prikazati, kako pomembno vzgojno sredstvo so kakovostno oblikovani učbeniki in z njimi povezani didaktični pripomočki. Teoretični del diplomskega dela primerjalno obravnava učbenike za šoloobvezne otroke, ki so izšli v Sloveniji in tiste, ki so izšli v Italiji, od povojnih let naprej (1946—1985), s posebnim poudarkom na kvaliteti njihovih ilustracij. Diplomsko delo v drugem delu predstavlja raziskovanje in ugotavljane likovne kvalitete ilustracij, učbenikov, ki jih je ilustriral Klavdij Palčič in Abecedo, kot didaktični pripomoček vezano na berilo Čebelica. Praktični del zajema lastno produkcijo ilustracij — Novo abecedo za otroke prvih razredov, abecedo kot didaktični pripomoček, ki temelji na raziskovalnem delu, upoštevajoč nov način opismenjevanja. Čeprav tako v slovenskem kot v širšem mednarodnem prostoru v zadnjih letih namenjamo veliko pozornosti ilustraciji, jo največkrat vrednotimo kot samostojno ustvarjalno delo in jo ocenjujemo z estetskega vidika, le poredkoma se je lotevamo celovito z ozirom na povezavo med podobo in besedo.
Ključne besede:  knjižna ilustracija,  učbeniki,  didaktični pripomoček,  Nova abeceda,  opismenjevanje,  Klavdij Palčič.
Objavljeno v DKUM: 17.02.2011; Ogledov: 2385; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (2,91 MB)

4.
ILUSTRACIJE V ABECEDI ŽIVŽAV
Nataša Kavčič, 2009, diplomsko delo

Opis: IZVLEČEK Diplomsko delo z naslovom Ilustracije v Abecedi živžav je nastalo na podlagi didaktičnega učnega pripomočka, ki sem ga sama ilustrirala. Delo zajema opredelitev slikanice z namenom predstaviti njene značilnosti in njeno sporočilnost. Poznavanje le-teh je ključno za opredelitev in analizo del lastne produkcije, ilustracij v Abecedi živžav. Cilj diplomskega dela je predstaviti potek lastnega ustvarjalnega dela in ugotoviti, kakšno likovno kvaliteto dosegajo vsebovane ilustracije. Diplomsko delo zajema tudi raziskovanje in ugotavljanje likovne kvalitete ilustracij v slovenski učbeniški produkciji z namenom poudariti, da smo kot likovni ustvarjalci soodgovorni otrokom zagotoviti kvaliteten likovni nivo ilustracije. Le-ta je ključnega pomena pri spodbujanju in razvijanju otrokove ustvarjalnosti. Ima odgovorno vzgojno in izobraževalno vlogo, saj kot slikovna govorica soustvarja človekovo zavest in odločilno vpliva na domišljijo otroka.
Ključne besede: Ključne besede: Abeceda živžav, ilustracija, slikanica, likovna kvaliteta ilustracije, prvo berilo, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 28.04.2009; Ogledov: 3799; Prenosov: 548
.pdf Celotno besedilo (11,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici