| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
REDNI LETNI RAZGOVORI V VOJAŠKI ZDRAVSTVENI ENOTI MINISTRSTVA ZA OBRAMBO REPUBLIKE SLOVENIJE
Darja Kadenšek, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo redne letne razgovore kot sodobno orodje upravljanja človeških virov v Vojaški zdravstveni enoti Ministrstva za obrambo Republike Slovenije. Vloga izvajalcev rednih letnih razgovorov je izredno pomembna, prav tako sprejemanje letnih razgovorov pri zaposlenih. Slovenska vojska si želi biti zaradi svojih ciljev, vloge in same podobe v Republiki Sloveniji uspešna, zato gradi celostno podobo na svojih zaposlenih kot človeških virih. Z raziskavo, ki smo jo opravili v Vojaški zdravstveni enoti Ministrstva za obrambo Republike Slovenije smo želeli razjasniti, kako so redni letni razgovori sprejeti, kdo jih izvaja ter ali se njihovi zaključki in dogovori udejanjajo v praksi.
Ključne besede:  Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije,  Vojaška zdravstvena enota,  redni letni razgovori,  delovna skupina.
Objavljeno: 24.09.2013; Ogledov: 935; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (696,60 KB)

3.
Razvoj spletne rešitve za Učenje iz izkušenj v Slovenski vojski
Matjaž Kirbiš, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Številne in intenzivne spremembe v okolju zahtevajo od organizacij in posameznika prilagajanje novo nastajajočim izzivom. Soočanje s številnimi izzivi, ki jih prinaša okolje, je mogoče tudi s pomočjo koncepta učeče se organizacije, kamor kot pomemben segment prištevamo tudi učenje iz izkušenj. Učenje iz izkušenj je v Natu in Slovenski vojski prepoznano kot zmogljivost, katere ključni elementi so struktura, proces in informacijska orodja. Informacijska orodja imajo pomembno vlogo pri podpori sistema in procesa učenja iz izkušenj in so zasnovana na platformi SharePoint. SharePoint Designer in InfoPath Designer sta orodji za prilagajanje spletnih mest ter urejanje in prilagajanje spletnih obrazcev. Dosedanja praksa je bila, da so uporabniki obrazce izpolnjevali ročno in jih pošiljali s pomočjo elektronske pošte. Strokovni organ s področja učenja iz izkušenj v Slovenski vojski je podal zahtevo po prilagoditvi obrazca, ki bi omogočal upravljanje procesa na spletni strani Učenje iz izkušenj skozi vse njegove faze. Na podlagi zahtev smo kreirali spletni obrazec s pomočjo omenjenih spletnih orodij. Ta obrazec omogoča spletno izpolnjevanje in v nadaljevanju reševanje izkazanega problema v zaščitenem spletnem okolju vse do zaključne faze procesa učenja iz izkušenj, kjer se rešitev implementira v nadaljnje aktivnosti. Spletna rešitev bo močno pospešila proces učenja iz izkušenj, poenostavila povezovanje vseh oseb vpletenih v proces ter omogočala konstanten nadzor in možnost usmerjanja v posameznem procesu.
Ključne besede: - učeča se organizacija, - učenje iz izkušenj, - Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije, - Slovenska vojska, - SharePoint, - spletna stran
Objavljeno: 06.07.2016; Ogledov: 460; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

4.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih na Ministrstvu za obrambo RS
Mihaela Cankar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Uspešnost organizacije je odvisna od motiviranih in izobraženih zaposlenih. Kadri in znanje so najpomembnejši dejavniki v organizaciji. S proučevanjem motivacije pri izobraževanju ugotovimo kritične dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na te dejavnike lahko vplivamo in s tem povečujemo motiviranost za izobraževanje, kar ima za posledico bolj izobražene zaposlene. V raziskavi smo proučili motiviranost za izobraževanje pri zaposlenih na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije (MORS). Ker na MORS izobraževanja potekajo redno in po programu, smo raziskali, kateri so dejavniki, ki so vplivali na odločitev za izobraževanje oziroma jih zanj motivirajo. Proučili smo tudi ovire, ki vplivajo na odločitev za izobraževanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo uporabili opisno oziroma deskriptivno metodo, s proučevanjem različne literature. V empiričnem delu smo predstavili Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije, kjer je potekala raziskava. Uporabili smo metodo neposrednega zbiranja podatkov in sicer anketni vprašalnik. Dobljene podatke smo statistično obdelali, nato pa jih predstavili v tabelarni in grafični obliki. Na koncu diplomskega dela smo predstavili ugotovitve in podali nekaj izboljšav. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni na MORS dobro motivirani. Vključujejo se v različna funkcionalna interna usposabljanja.
Ključne besede: - motivacija - izobraževanje - zaposleni - javna uprava - Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 301; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (930,73 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici