| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 38
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA KUPCEV PODJETJA ZU-JA D.O.O.
Maja Purgar, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo je eden glavnih dejavnikov, ki vpliva na kupca pri nakupu izdelka in se na podlagi tega odloča o ponovnem nakupu pri izbranem proizvajalcu. V diplomski nalogi smo raziskali, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na kupce pri nakupu spodnjega perila, ali se pritožijo ob nezadovoljstvu, kateri dejavniki kakovosti so najpomembnejši in kateri niso pomembni pri odločitvi o nakupu spodnjega perila. Kakovost in karakteristike kakovosti spodnjega perila smo obravnavali pri strankah podjetja Zu — Ja d.o.o. z anketnim vprašalnikom na območju Gorenjske v mesecu aprilu in maju 2009. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na nakup spodnjega perila, kakšne so želje kupcev in nenazadnje, kje so potrebne izboljšave izdelkov. Izpostavimo lahko naslednje dejavnike kakovosti spodnjega perila, ki so za kupce najpomembnejši pri nakupu: vrsta materiala, udobnost, kakovost izdelka in vzdržljivost. Možne izboljšave, ki so jih predlagale stranke Zu — Je pa so: več krojev, več barv in še višjo kakovost materiala.
Ključne besede: Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - izboljševanje kakovosti, - zadovoljstvo kupca, - reklamacija.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 1676; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (463,60 KB)

9.
ANALIZA STROŠKOV KAKOVOSTI V PODJETJU ADRIA MOBIL, D.O.O.
Lea Anžlovar, 2009, diplomsko delo

Opis: Modeli stroškov kakovosti omogočajo organizaciji, da ugotovi, kateri ji glede na cilje in stopnjo kakovost najbolj ustreza. Predvsem pa je pomembno, da se osredotočijo na dejavnosti, s katerimi bodo zmanjšali stroške kakovosti in posledično izboljšali sistem managementa kakovosti. V diplomski nalogi je prikazana uporaba P-A-F modela stroškov kakovosti podjetja Adria Mobil, d.o.o., ki jim služi kot orodje za zbiranje stroškov kakovosti. Leta 2008 so tako stroški preventive predstavljali 33%, stroški ocenjevanja in kontrole kakovosti 6%, notranje izgube 20%, zunanje pa kar 41% vseh stroškov kakovosti. Ugotovitev, da veliko stroškov povzročijo notranje izgube zaradi prijav napak v proizvodnji, nas je privedla do analize dobaviteljev, ki te stroške tudi povzročijo. Stroški dodatne izdaje materiala zaradi prijav napak predstavljajo v letu 2008 kar 62% vseh stroškov notranjih izgub. Eden največjih je tako podjetje Plastoform, d.o.o., katerega dobave smo tudi nadaljnje analizirali. Stroški prijav podjetja Plastoform tako predstavljajo 7,7% stroškov prijav napak vseh dobaviteljev Adrie Mobil. Na podlagi narejenih analiz smo izdelali predloge za izboljšave, saj so te ključne za nenehen razvoj in napredek organizacije.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, stroški kakovosti, modeli stroškov kakovosti, stalno izboljševanje
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2520; Prenosov: 478
.pdf Celotno besedilo (5,20 MB)

10.
ORGANIZACIJSKO INFORMACIJSKI MODEL TESTIRANJA PROGRAMSKE OPREME
Dragana Stanojevič, 2009, magistrsko delo

Opis: Naloga obravnava področje izboljševanja organizacijsko informacijskega modela testiranja programske opreme v konkretnem podjetju. Podane so definicije, zgledi iz literature in prakse ter pregled raziskav s področja testiranja informacijskih sistemov. Na konkretnem primeru podjetja s področja IT je bilo analizirano stanje in ugotovljene ključne slabosti. Glavni problemi v zvezi s testiranjem so povezani z zagotavljanjem zadostnih virov (ljudje, čas, denar, oprema) in upravljanjem posledic porabe virov (stroški vzdrževanja, razpoložljivost programske opreme, zadovoljstvo uporabnikov). V nalogi so kratko predstavljena, preskušena in ocenjena tri orodja za avtomatizirano testiranje. Izvedena SWOT analiza je bila temelj za izbiro najprimernejšega. Najpomembnejše izboljšave organizacijsko informacijskega modela testiranja programske opreme v konkretnem podjetju je vodstvo sprejelo in so v fazi uvajanja.
Ključne besede: Testiranje programske opreme Metode testiranja Avtomatizirano testiranje Kakovost programske opreme Izboljševanje procesa
Objavljeno: 07.01.2010; Ogledov: 2513; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (4,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici