| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MEDKULTURNA POSLOVNA POGAJANJA V OKVIRU RAZŠIRITVE NABAVNEGA PROCESA NA PRIMERU PODJETJA MERKUR
Franci Stojc, 2013, magistrsko delo

Opis: Pogajanja so sestavni del poklicnega kakor tudi našega družinskega življenja. Winston Churchill je nekoč dejal, da je znanje vredno toliko, kolikor ga znamo artikulirati in ne toliko, kolikor ga imamo. Za pogajanja bi lahko to njegovo misel parafrazirali takole: »viri naše pogajalske moči so vredni toliko, kolikor jih uspemo uveljaviti v praksi«. Pogajanja niso pomembna samo za podjetnike, odvetniške pisarne, vladne organizacije in diplomacijo ampak so del našega življenja in zato je bil namen magistrskega dela pokazati, kako pomembna pogajanja so. V magistrskem delu želimo definirati koncept podjetniškega pogajalskega sloga, ki največkrat deluje v pogajanjih na tujih trgih. Prikazan je primer poslovnih pogajanj s poslovnimi partnerji iz Singapura in Indije. Prikazane so značilnosti in pridobljene izkušnje. Nove življenjske navade nam pomagajo zaživeti bogatejše podjetniško življenje, če ne tratimo svojih moči za malenkosti.
Ključne besede: • globalna poslovna pogajanja, • pogajalski slog, • komunikacija, • reševanje problemskih situacij, • pogajalska kultura.
Objavljeno: 14.06.2013; Ogledov: 1200; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (702,89 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici