| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3038; Prenosov: 744
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

2.
MODEL RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA ŽARN KRŠKO D.O.O.
Anja Zorič, 2011, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja, tako v Sloveniji kot po svetu, so pomemben sestavni del gospodarstva, saj vplivajo na razvoj celotne družbe. Tako kot družinska podjetja vplivajo na razvoj družbe, pa tudi sama sprejemajo določene vplive in dejavnike, brez katerih ne bi mogla rasti in se razvijati. Tu imajo pomembno vlogo člani družine, tako skupno kot individualno. V proučevanem podjetju je pomembno vlogo odigral oče, ustanovitelj, ob podpori soproge in kasneje celotne družine. Svoje norme, prepričanja, načela in vrednote, tako poslovne kot družinske, je uspešno prenesel na naslednjo generacijo, tako da so glavni cilji, prioritete in naloge družine ostali ves čas enaki. Da je podjetje doseglo današnjo stopnjo rasti in razvoja, je bil potreben tudi razvoj družine. Oče in mati sta svoja strokovna in pridobljena znanja prenašala na otroke in jih tako že v zgodnjih letih vključevala v poslovni proces. Tako je postalo jasno, da bodo potomci nekoč prevzeli podjetje in posel. S spremembo pravne oblike in s postavitvijo otrok na vodstvena delovna mesta so se v podjetju pojavile tudi nekatere spremembe. Prišlo je novo, sveže znanje in nekoliko drugačno, še uspešnejše opravljanje delovnih nalog. Posamezniki so tako s svojim znanjem zelo vplivali na razvoj in rast družinskega podjetja. Tudi kot družina so pripomogli k slovesu, ki ga žanjejo v ožji okolici. Uskladiti so uspeli interese družine in podjetja. Poznani so kot izjemno marljivi, delovni in zanesljivi podjetniki. Držijo se reka, da kri ni voda, kar lahko opazi vsakdo, ki je v njihovi družbi preživel vsaj malo časa. Menimo, da je ravno ta značilnost ena izmed njihovih glavnih značilnosti in prednosti. Spoznali smo, da imajo proučevani modeli razvoja skupne lastnosti in razlike. Vsi modeli so pokazali, da je podjetje še vedno v fazi razvoja in rasti, vendar pa je vsak model zasnovan tako, da obravnava samo določeno vejo razvoja podjetja, kot je na primer vodenje. Naš glavni cilj je bil torej spoznati, kako je podjetje poslovalo in delovalo skozi posamezne razvojne faze. Ugotovili smo, da je podjetje trenutno še vedno v fazi rasti, in podali predloge za njegovo nadaljnjo rast in kako naj preide v naslednjo fazo rasti in razvoja. Menimo, da je v njem potrebnejša notranja rast kot pa zunanja, saj svoje storitve v celoti obvladajo in jih še ne nameravajo širiti na nove trge. Ustanovitelj razmišlja predvsem o reorganizaciji podjetja, kar trenutno predstavlja njihov največji problem. Menimo, da smo uspešno dosegli zastavljene cilje in potrdili teze, ki smo si jih zastavili v prvem delu diplomskega seminarja.
Ključne besede: Ključne besede: • družinsko podjetje, • rast in razvoj družinskega podjetja, • vpliv posameznikov in družine na razvoj družinskega podjetja, • nasledstvo družinskega podjetja, • modeli razvoja družinskega podjetja, • Žarn Krško, d. o. o.
Objavljeno: 14.12.2011; Ogledov: 2171; Prenosov: 239
.pdf Celotno besedilo (384,57 KB)

3.
RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA SKOZI RAZVOJNE MODELE
Rok Krajnc, 2013, magistrsko delo

Opis: Podjetja, ki želijo uspešno in dolgotrajno obstati na trgu, so primorana k obravnavi njihovega dolgoročnega razvoja. Magistrsko delo se ukvarja s vprašanjem razvoja malih in srednje velikih družinskih podjetij. Razvoj tovrstnih podjetij usmerja družina sama, zato sta razvoj družine ter razvoj podjetja tesno povezana. Medtem, ko se omenjena sistema dopolnjujeta, pa lahko obenem postavljata tudi prevelike zahteve eden drugemu. Magistrsko delo sestoji iz teoretičnega in iz aplikativnega dela. V teoretičnem delu smo kot osnovo za nadaljnje proučevanje navedli znane definicije družinskega podjetja ter značilnosti, slabosti in prednosti tovrstnih podjetij. Obenem smo opredelili še pomen družinskega podjetja za gospodarstvo, tako na svetovni kot evropski ravni. Sledila je proučitev slovenskega modela (Duh, 2003) ter tujih modelov (Gimeno et al., 2010) razvoja družinskega podjetja. Na koncu teoretičnega dela smo izmed proučevanih modelov izbrali še najustreznejšega za apliciranje na izbrano družinsko podjetje iz prakse. V empiričnem delu smo predstavili izbrano družinsko podjetje Krim d.o.o. ter ga opredelili kot družinskega. Izpostavili smo ključne razvojne spremembe v podjetju ter njihov vpliv na samo podjetje. Sledila je proučitev razvojnega stanja družinskega podjetja po slovenskem modelu (Duh, 2003) znotraj česa smo podrobno pogledali razvoj družine, lastništva ter managementa. Na koncu smo podali predlog ukrepov za nadaljnji razvoj izbranega družinskega podjetja.
Ključne besede: razvoj družinskega podjetja, uspešnost družinskega podjetja, družinsko podjetje, slovenski model razvoja družinskega podjetja, razvojno stanje družinskega podjetja, gospodarski pomen družinskega podjetja.
Objavljeno: 15.01.2014; Ogledov: 826; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici