| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 562
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza delovnih procesov v finančno-računovodski službi Študentskih domov Univerze v Mariboru
Maja Petek, 2021, magistrsko delo

Opis: Javni zavodi so posebne vrste organizacij in sodijo med proračunske uporabnike državnega in občinskih proračunov, njihova ustanovitev, delovanje, nadzor in prenehanje je opredeljeno z Zakonom o zavodih. V prvem delu magistrskega dela so teoretično proučeni javni zavodi in aktivnosti, povezane z njihovimi delovanji, v drugem delu magistrskega dela pa so proučeni in analizirani izbrani delovni procesi in naloge finančno-računovodske službe Študentskih domov Univerze v Mariboru, podane ugotovitve o racionalni in optimalni organiziranosti delovnih procesov in podani predlogi za morebitne izboljšave na posameznih področjih delovnih procesov. Dobra organiziranost delovnih procesov in razporeditev nalog, ki se opravljajo v finančno-računovodski službi, ter znanje, ki ga imajo zaposleni, je ključnega pomena za učinkovito in uspešno delo v računovodstvu, dodano vrednost pa povečujejo še dobri sodobni informacijski sistemi. V današnjem sodobnem razvitem poslovnem svetu ima najpomembnejšo vlogo informacijska tehnologija, brez katere si poslovanja in vodenja organizacij ni več mogoče zamisliti, prav tako pa je izrednega pomena v računovodski službi. Dober informacijski sistem računovodstvu nudi zadostno podporo, da lahko v vsakem trenutku na preprost in hiter način dostopajo do vseh potrebnih podatkov na enem mestu, jih razvrščajo, premeščajo in tako vsem uporabnikom zagotavljajo kakovostne informacije, ki so potrebne za vodenje in odločanje na vseh ravneh. Ti tehnološko razviti programi omogočajo, da lahko računovodje zmanjšajo obseg dela, ki ga je bilo do zdaj treba opraviti ročno, posledično pa skrajšajo čas, ki je bil potreben za opravljanje posameznih nalog, zmanjšajo porabo pisarniškega materiala ter, kar je najpomembneje, zmanjšujejo tveganja napak, ki se lahko pojavijo pri ročnih vnosih v evidence.
Ključne besede: javni zavod, proračunski uporabnik, računovodstvo javnega zavoda, delovni procesi, organiziranost
Objavljeno: 15.04.2021; Ogledov: 146; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

2.
UVAJANJE KNJIŽNIČNO INFORMACIJSKEGA SISTEMA V KNJIŽNICI OSNOVNE ŠOLE
Martina Olaj, 2016, diplomsko delo

Opis: Šolske knjižnice izvajajo knjižnične dejavnosti in delujejo v sklopu šol. Šole so javni zavodi in nepridobitne organizacije, njihove ustanoviteljice so občine. Kljub nepridobitni dejavnosti, morajo poslovati kakovostno in racionalno. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so podana izhodišča za praktični del, obsega predstavitev šolske knjižnice ter njeno poslovanje. Predstavljeni so poslovni procesi, ki potekajo v šolski knjižnici. Praktični del se nanaša na predstavitev Šolske knjižnice na Osnovni šoli Gornja Radgona in opisuje potek informatizacije knjižnice. V obdobju od leta 1996 do leta 2010 sem bila zaposlena v knjižnici kot knjižnični manipulant. V tem obdobju sem izkusila ves proces od ročne obdelave gradiv in izposoje, sodelovala pri prenosu in obdelavi gradiv, ki je vodila v avtomatizirano izposojo. Diplomsko delo je nastalo predvsem na podlagi delovnih izkušenj na tem področju.
Ključne besede: knjižnica, poslovanje knjižnice, procesi v knjižnici, obdelava gradiva, informatizacija knjižnice, informacijski sistem.
Objavljeno: 18.03.2021; Ogledov: 73; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
Uvedba Industrije 4.0 v podjetju Doorson
Tine Glodež, 2020, diplomsko delo

Opis: V predloženem diplomskem delu je obravnavana problematika Industrije 4.0. V teoretičnem delu je predstavljeno ozadje Industrije 4.0 s posebnim poudarkom na digitalizaciji proizvodnih procesov. Analiziran je tudi vpliv Industrije 4.0 na gospodarstvo ter trendi uvajanja tega pristopa v Republiki Sloveniji. Jedro naloge predstavlja študija uvajanja Industrije 4.0 v podjetju Doorson, ki ima omenjeno strategijo zapisano tudi v viziji podjetja. Na koncu so navedeni zaključki ter predlogi za nadaljnje delo na obravnavanem področju.
Ključne besede: Industrija 4.0, digitalizacija, proizvodni procesi, podjetje Doorson, drsna vrata
Objavljeno: 18.01.2021; Ogledov: 189; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

4.
Digitalizacija procesov restavracije
Jože Pavčnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela so digitalizacija in procesi v organizacijah. V nalogi smo se osredotočili na digitalizacijo procesa nabave in inventure v restavraciji. V našem izbranem primeru podjetje digitalizira svoje analogno beleženje podatkov z uporabo raznih programov. Analizirali in zarisali smo trenutni proces dela v podjetju, v katerem lahko uvedemo različne nove tehnologije, našli možnosti za izboljšanje in tudi te prikazali s pomočjo modeliranja procesov. Teoretično smo za boljše razumevanje poteka dela v restavraciji opredelili digitalizacijo, Industrijo 4.0 in poslovne procese. V diplomskem delu smo opredelili izvajanje poslovnih procesov v restavraciji in ponudili rešitev. Diplomski projekt je namenjen prikazu ter analizi trenutnih procesov v danem podjetju s poudarkom na procesih nabave in inventure restavracije. Z diplomskim delom želimo prikazati trenutni potek procesov, prikazati njihove pomanjkljivosti in ponuditi sodobne rešitve. Osrednja ugotovitev je, da smo s podanimi predlogi izboljšali pregled inventure. Z uporabo MS Excel preglednic smo zmanjšali napake v popisih z neposrednim vnašanjem asortimentov v sistem in omogočili boljšo statistiko poslovanja restavracije.
Ključne besede: digitalizacija, procesi, modeliranje, managemment, projekt
Objavljeno: 08.12.2020; Ogledov: 215; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (620,68 KB)

5.
Analiza metodologije projekta svetlobne dekoracije
Doris Papak, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi se bomo osredotočili na obvladovanje projekta skozi njegov življenjski cikel. S pomočjo podjetja Mk Illumination in projektom »Čudolandija« bomo prikazali primerjavo teoretičnih osnov obvladovanje projekta skozi njegov življenjski cikel in izvedbe tega na praktičnem primeru. Predstavili in definirali bomo projekt, njegove značilnosti, cilje in namen, opisali procese življenjskega cikla projekta in preučili obvladovanje projekta skozi njegov življenjski cikel iz vidika teoretičnih osnov. Predstavili bomo podjetje Mk Illumination, njihovo dejavnost, način delovanja, opisali njihove storitve in široko paleto izdelkov, ki so jo uporabili pri projektu Čudolandija v pogledu posnetka obstoječega stanja. Predvsem pa se bomo osredotočili na primerjavo teoretičnega vidika izvedbe projekta s praktičnim vidikom, kjer bomo primerjali oziroma prikazali izvedbo projekta Čudolandija po korakih, kot jo navaja skoraj v celoti tudi teorija. Predstavili bomo življenjski cikel projekta in pomembne dokumente, ki nastanejo v fazah le-tega in jih primerjali s projektom Čudolandija.
Ključne besede: projekt, procesi, življenjski cikel, Čudolandija
Objavljeno: 04.12.2020; Ogledov: 204; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

6.
Sprememba poslovnih procesov v podjetju Grama d. o. o. v letu 2020
Jan Hribernik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem predstavil spremembe poslovnih procesov v podjetju Grama v letu 2020. Lotili so se prenove glede modernizacije, vendar je imel največji vpliv na spremembe v podjetju pojav virusa COVID-19. Kot težavo bi tako izpostavil nekoliko zastarele procese, ki so bili časovno potratni, in vpliv virusa COVID-19 na te procese, predvsem glede upoštevanja varnostnih ukrepov, ki so bili nujni predvsem za varnost zaposlenih. Cilj diplomske naloge je bil opredelitev poslovnih procesov pred virusom in po njem oziroma opredelitev poslovnih procesov po uvedbi sprememb, nastalih zaradi pojava virusa COVID-19. Naloga obravnava spremenjene procese in druge spremembe, ki so jim bili priča v podjetju med letom 2020. Vpliv virusa je procese spreminjal in oteževal razvoj, podjetje pa je v tem obdobju delovalo pod posebnimi pogoji, ki bodo opisani v nalogi. Spremembe sem opisal in analiziral ter zarisal procese. Podjetje je vpliv virusa začutilo na različnih področjih. Predstavil sem tri, na katere je bil vpliv največji. Vplivi so se med seboj razlikovali in prinesli različne posledice. Grama je doživela velike zaostanke in izpade dohodka zaradi virusa in tako leta 2020 niso napredovali. Opazil sem tudi nepripravljenost na letošnje dogodke, ki so podjetje presenetili. Pripravljenost je bila torej slaba in se mora v prihodnosti izboljšati, verjamem pa, da je podjetje trenutno bolje pripravljeno na nepredvidljive dogodke in se je zaradi omenjene krize marsikaj naučilo.
Ključne besede: poslovni procesi, spremembe, COVID-19, nabava, proizvodnja, prodaja.
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 180; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

7.
Finančno-Poslovni vidik informatizacije in novih poslovnih procesov Pošte Slovenije
Doris Radovan, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar začenjamo z razlago in opredelitvijo poslovnih procesov, e-poslovanja in temeljnih dveh konceptov, ki stojita za njima – menedžmenta poslovnih procesov in poslovne informatike. Informatika in poslovni procesi so pogosto sestavni deli poslovnih modelov, zato v nadaljevanju seminarja predstavljamo poslovne modele in celovito povežemo vsa omenjena področja, tako da je bralcu očitno, kako lahko posredno vplivajo na finančno-poslovne učinke v podjetjih in oskrbovalnih verigah. Aplikativni del diplomskega seminarja začenjamo s predstavitvijo Pošte Slovenije, ki se vse bolj približuje vzpostavitvi koncepta oskrbovalne verige v svoji industriji. Predstavimo finančne in poslovne učinke, rast in upad števila storitev ter prihodkov za obdobje zadnjih 5 let. Nato izvedemo polstrukturiran intervju z vodjo poslovnih procesov pri Pošti Slovenije, ki mu sledi diskusija s strokovnjakom s področja poslovne informatike. V sklepnem razmisleku predstavimo idejo o menedžmentu poslovnih modelov in potrdimo hipoteze s področja informatike, menedžmenta poslovnih procesov in finančno-poslovnih učinkov teh področij na primeru Pošte Slovenije.
Ključne besede: poslovni procesi, menedžment, poslovna informatika, poslovni modeli, finančno-poslovni učinki
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 106; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (778,95 KB)

8.
Motivacija za izobraževanje kadrov v podjetju Karcher d. o. o.
Maj Sotlar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko motivacije za izobraževanje zaposlenih, konkretno v podjetju Karcher d. o. o.. Podjetje je svetovno znano po prodaji čistilnih naprav za gospodarsko (profesionalno) kot domačo uporabo, še posebej pa visokotlačnih vodnih čistilcev. V delu smo predstavili teorije o motivaciji in njene elemente, dejavnike motivacije, motive in procese izobraževanja. Predstavljen je del psihologije, ki vpliva na delo posameznika. V drugem delu smo s pomočjo ankete postavili osnovo raziskave o mnenjih in videnjih zaposlenih v podjetju Karcher d. o. o., glede motivacije in izobraževanja, kakšna je njihova pripravljenost za izobraževanje, kdo jih najbolj motivira in na kakšen način ter kateri načini izobraževanja so jim najbolj primerni. Na koncu smo predstavili vse odgovore na raziskovalna vprašanja. Prišli smo do ugotovitev, da zaposlene najbolj motivira možnost napredovanja, višina plače in osebno zadovoljstvo. Kljub starosti jim ne manjka ambicij in motivacije. V delu smo ugotovili, da najraje opravljajo krajša skupinska praktična izobraževanja. Kot največjega motivatorja pa vidijo same sebe.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje kadrov, procesi, podjetje Karcher d. o. o.
Objavljeno: 10.11.2020; Ogledov: 159; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

9.
Prenova informacijskega sistema v podjetju novohlad d.o.o.
Matevž Modic, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes informacijska razvitost predstavlja eno izmed ključnih točk pri uspešnosti podjetja. Manjša podjetja, katera delujejo izven urbanih mest, se tega ne zavedajo in informatiko zanemarjano. Posledice so lahko nedoseganje zastavljenih ciljev in manjša konkurenčnost na trgu. V svoji diplomski nalogi sem pod drobnogled vzel podjetje Novohlad. Ko sem analiziral njihove poslovne procese in izrabo informacijskih rešitev, sem ugotovil, da podjetje uporablja zelo malo informacijskih rešitev in poleg tega njihovo delo otežuje zastarela strojna oprema. V podjetju se srečujejo tudi s slabo internetno povezavo in varnostjo. Cilj diplomskega dela je bil ozavestiti podjetje in implementirati informacijske rešitve, katere so izboljšale produktivnost, varnost in dostopnost. Te izboljšave sem dosegel z menjavo delovnih postaj, celotne prenove lokalnega omrežja podjetja, vpeljavo avtomatiziranih programskih rešitev, postavitve mrežnega strežnika in sistema za evidentiranje zaposlenih. Podjetje je z vpeljavo mojih rešitev postalo veliko bolj konkurenčno in varno. Z določenimi rešitvami sem pohitril njihove poslovne proces od naročila do izvedbe in prodaje. Direktorica podjetja ima sedaj tudi večji nadzor nad zaposlenimi, hitrejšo dostopnost do podatkov in odlično informacijsko in organizacijsko urejenost podjetja.
Ključne besede: Informacijski sistemi, Omrežne povezave, Prenova informacijskega sistema, Varnost in varnostno kopiranje, Poslovni procesi
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 160; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Mobilna aplikacija za nadzor omrežnih strežnikov
Andrija Novaković, 2020, diplomsko delo

Opis: V delu predstavimo, kako poteka nemoten oddaljeni centralizirani nadzor strežniških operacijskih sistemov Windows Server in Ubuntu Server z uporabo t. i. demonskih procesov oz. storitev Windows (v nadaljevanju programski agenti). Pokažemo, kako programski agenti, v točno določenih časovnih intervalih, zajamejo najbolj pomembne podatke za sistemskega administratorja, kako te podatke pošiljajo in hranijo na zalednem sistemu ter kako je sama mobilna aplikacija izdelana. Odjemalce smo implementirali v programskih jezikih C# za platformo Windows ter Python za platformo Linux/Unix. Zaledni sistem je bil izdelan v skladu z arhitekturo REST in smo ga implementirali v programskem jeziku Python. Za oba trenutno najbolj popularna mobilna operacijska sistema Android in iOS smo razvili tudi mobilno aplikacijo, ki smo jo implementirali v ogrodju React-Native, kar nam je omogočilo prevajanje ene izvorne kode za dve platformi, tj. Android in iOS.
Ključne besede: mobilna aplikacija, nadzor strežnikov, demonski procesi, Windows storitve
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 108; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.37 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici