SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZAGONSKA DOKUMENTACIJA PROJEKTA UVEDBE NOVEGA PROIZVODA V PODJETJU KOVINOPLASTIKA LOŽ D.D.
Nejc Slanšek, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi, teoretični del, natančno opisuje projekt, njegove definicije, vrste in kakšen je splošni življenjski ciklus projekta ter opis druge, nam najpomembnejše faze, faze zagona projekta. Slednja narekuje pravila in zahteve za izdelavo zagonske dokumentacije. V nadaljevanju sledi opis metod projektnega managamenta od prejetja naročila, analize vplivnih dejavnikov, planiranja ciljev, stroškov do pomembnosti časa izvedbe. Prvi del se zaključi z natančnim opisom teorije razvoja izdelka in njegovega življenjskega ciklusa ter povezavo z življenjskim ciklusom projekta. Drugi del s praktičnim prikazom podkrepi teoretični del in prikazuje uvedbo novega izdelka v podjetju Kovinoplastika Lož. S pomočjo metod projektnega managementa je projekt izpeljan od načrtovanja do proizvodnje.
Ključne besede: Projekt, projektni management, življenjski ciklus izdelka, razvoj novega izdelka
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 1464; Prenosov: 146
.pdf Polno besedilo (1013,61 KB)

2.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, diplomsko delo

Opis: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Ključne besede: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Objavljeno: 06.12.2012; Ogledov: 782; Prenosov: 89
.pdf Polno besedilo (1,47 MB)

3.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, diplomsko delo

Opis: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Ključne besede: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1109; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (4,39 MB)

4.
NAČRTOVANJE IN IZGRADNJA MOBILNE BIO-ELEKTRARNE EUCOLINO
Peter Tadič, 2014, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je prikazati nov, okolju prijazen in dokaj enostaven način proizvodnje električne energije. Na področju elektrotehnike je poleg drugih načinov proizvajanja električne energije zelo učinkovit tudi način pridobivanja električne energije na osnovi razgradljivih snovi, tako imenovanih BIO mas. V nalogi sem predstavil posamezne segmente elektrarne, njihove lastnosti, izvedbe in opisal postopke izvedbenih del za izgradnjo elektrarne, pri katerih sem sodeloval pod vodstvom nadrejenih. Teoretični zapis pa sem za lažjo predstavitev samih postopkov izdelave elektrarne podkrepil s fotografijami, ki sem jih posnel na mestu proizvodnje. Ob koncu tehničnega dela naloge sem prikazal še mesto postavitve elektrarne, kjer sem pomagal pri priključitvi elektrarne v omrežje. V nalogo sem vključil tudi teme ekonomskega vidika, ki sem jih lahko preučil na osnovi podatkov iz podjetja, promocijskih srečanj potencialnih kupcev, ki sem jih organiziral, pogajanj z podjetjem SCHMACK, pri katerih sem bil soudeležen, v pomoč pa mi je bila tudi literatura, ki mi jo je predlagala mentorica na Ekonomsko poslovni fakulteti v Mariboru. Temo naloge sem izbral zaradi sodelovanja pri projektu izdelave elektrarne v tem podjetju, tako sem lahko veliko znanja in izkušenj uporabil v nalogi. Prepričala pa me je tudi nova ideja o proizvodnji električne energije na okolju zdrav in prijazen način.
Ključne besede: biomasa, mobilna elektrarna, izvedba, življenjski ciklus elektrarne, zadovoljstvo kupca.
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 389; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (2,89 MB)

5.
6.
Implementacija PLOR modela in QFD matrike v proces razvoja ročno narejenih izdelkov iz filca
Tina Kristina Trobec, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se lotili problema prodora na trg z ročno izdelanimi izdelki iz filca. S pomočjo raziskave trga smo želeli ugotoviti, kateri izdelek, narejen iz filca, bi bil najbolj zanimiv za potencialnega kupca. Idejni izdelek in njegove tehnične značilnosti smo razvili s pomočjo metode razvoja funkcij kakovosti (QFD) in orodja hiša kakovosti. Pri tem smo upoštevali potrebe, želje in zahteve anketirancev. Na osnovi rezultatov raziskave smo kot idejni izdelek predstavili copate, narejene iz filca. Oblikovali smo osnoven proizvodni proces izdelave in naredili tehnični predizračun za obstoječi način ročnega šivanja in za predlagani način šivanja s pomočjo šivalnega stroja. Določili smo tudi stroške izdelave. Za načrtovanje življenjskega ciklusa idejnega izdelka smo uporabili referenčni model za upravljanje življenjskega ciklusa izdelka (PLOR ali PLCOR). Po omenjenem modelu in marketinškem spletu 4P smo poleg oblikovanja idejnega izdelka predstavili tudi predloge rešitev za oblikovanje cene izdelka, načrtovanja promocije in prodajnih poti. Postavili smo okviren letni plan proizvodnje in prodaje po treh možnih scenarijih ob upoštevanju različnih dejavnikov.
Ključne besede: izdelek, filc, metoda, QFD, model, življenjski, ciklus, PLOR, copati, proizvodnja, proces, plan, razvoj, kupec, potreba, želja, značilnost
Objavljeno: 01.07.2016; Ogledov: 194; Prenosov: 22
.pdf Polno besedilo (1,99 MB)

7.
Upravljanje sprememb za prestrukturiranje poslovnih procesov v proizvodnji duroplastov s pomočjo generičnega modela
Gregor Vedenik, 2016, doktorska disertacija

Opis: Slovensko gospodarsko okolje je v zadnjih desetletjih doživelo ogromno tranzicijskih, lastniških, tržnih, političnih in tudi finančnih sprememb. Podjetja, ki teh sprememb niso pravočasno upoštevala pri oblikovanju in izvajanju strategij, so se hitro znašla v težavah oziroma sploh niso preživela. Obvladovanje sprememb je ključnega pomena za konkurenčno delovanje podjetij, organizacij. Podjetja lahko za podporo uporabljajo različne pristope, tehnike, orodja, modele, ki pa niso prilagojeni zahtevam, ki izhajajo iz strategije in okolja ter tipu podjetja, še posebej, če so ta mala in srednje velika. V disertaciji je predstavljena zasnova in na študiju primera prikazano delovanje generičnega modela za obvladovanja sprememb, ki na osnovi simulacij menedžmentu v malih in srednje velikih podjetjih nudi podporo pri zaznavanju problemov, definiranju rešitev in implementaciji nujnih sprememb v poslovnih procesih. Uporaba generičnega modela za upravljanje sprememb statično podjetje spreminja v dinamično, ki je sposobno hitrih prestrukturiranj, ko je to potrebno.
Ključne besede: change management, poslovni procesi, življenjski ciklus, patološki problemi, ekipa spremembe, cilj spremembe, merjenje spremembe, model za upravljanje s spremembami, duroplasti
Objavljeno: 27.07.2016; Ogledov: 356; Prenosov: 37
.pdf Polno besedilo (11,91 MB)

8.
Razvoj novega izdelka v Mlinotestu Ajdovščina d.d.
Kristina Furlan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo na kratko prikazali proces razvoja novega izdelka v osmih fazah tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. V praktičnem delu je predstavljen realen potek razvoja novega izdelka v podjetju Mlinotest d.d. Zajeli smo vse razvojne faze, ki jih je potrebno oceniti, analizirati, pravilno organizirati in realizirati, da pride podjetje do tržno uspešnega in dobičkonosnega izdelka. Pri posameznih fazah naletimo na probleme, ki smo jih v nalogi analizirali in zanje predlagali izboljšave. Naš cilj je namreč znižati stroške na vseh ravneh dela, kar pomeni zmanjšati vpliv največjih problemov v prehrambeni industiji, ki jih predstavljajo: odpadne surovine pri izdelavi izdelkov, kratki roki trajanja, vračilo določenih izdelkov, draga embalaža in posledično slabo ocenjeni stroški materiala ter dela. Rešitev vidimo v dobri organizaciji dela, ki zajema vse faze razvoja izdelka, in služb znotraj podjetja, ki pri tem sodelujejo.
Ključne besede: izdelek, proizvodni program, politika izdelka, življenjski ciklus in kvaliteta izdelka, proces razvoja novega izdelka
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 163; Prenosov: 19
.pdf Polno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici