1. Nabavno poslovanje v podjetju mlinopek d. d.Marina Balaic, 2020, diplomsko delo Opis: Diplomski projekt je sestavljen iz dveh delov: v teoretičnem delu so predstavljeni nabavna funkcija z definicijami različnih avtorjev, bistvene odgovornosti, cilji, strategije nabave in nabavnega procesa, opisani pa so tudi postopek poteka iskanja dobaviteljev v podjetju, sklepanje pogodb, naročilo in prevzem materiala ter evidentiranje.
V drugem, praktičnem delu diplomskega projekta sta najprej predstavljeni živilskopredelovalna industrija in uspešnost poslovanja v Sloveniji na splošno. Nato predstavimo podjetje Mlinopek d. d., njegovo vizijo in cilje. V nadaljevanju sta opisana nabavno poslovanje ter potek nabave v enem izmed nabavnih oddelkov podjetja, v pekarni. Na koncu podamo svoje predloge za izboljšanje nabave v organizaciji. Ključne besede: Nabava, management nabave, nabavni proces, Mlinopek, živilska industrija Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 86; Prenosov: 46
Celotno besedilo (2,48 MB) |
2. Uporaba strojnega vida v proizvodnih procesih živilske industrijeGregor Valek, 2019, magistrsko delo Opis: Na podlagi študija literature je v nalogi predstavljena uporaba strojnega vida v živilski industriji. Kot primer uporabe strojnega vida je bil razvit lasten programski sistem za brezkontaktno kontrolo kakovosti krompirja. Sistem je bil učen na manjši testni bazi fotografij. Sistem v proizvodnem procesu sortira krompir glede velikosti, hkrati pa prepoznava nepravilnosti, kot so mehanske poškodbe, gniloba in podobno. Z razvitim sistemom je mogoče na tri načine kontrolirati kakovost krompirja: preko naložene fotografije, preko naloženega videa ali preko kamere. Za vse načine kontrole krompirja so predstavljeni rezultati testiranja. Ključne besede: strojni vid, proizvodni proces, živilska industrija, kontrola kakovosti, sortiranje Objavljeno: 11.02.2019; Ogledov: 519; Prenosov: 115
Celotno besedilo (4,52 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Prisotnost zelenega zavajanja v živilski industriji na področju evropske unijeBoštjan Lukman, 2016, diplomsko delo Opis: V zadnjem času se vse pogosteje v življenju srečujemo z okoljsko problematiko, ki postaja vse aktualnejša tema. Podjetja so svoje rezultate že vajena poročati, ob vse večjem zanimanju javnosti in predvsem vlagateljev pa se je pričelo pojavljati družbeno odgovorno poročanje, del katerega je tudi okoljska odgovornost, v okviru katere podjetja sporočajo svojo okoljsko sposobnost oziroma rezultate z vplivi na okolje, družbo in smernice delovanja podjetij. Zeleno zavajanje je lahko del tega in se dogaja takrat, kadar podjetje namerno posreduje napačne informacije s ciljem, da bi se predstavilo kot okolju prijazno, dvignilo svoj ugled ali pospešilo prodajo in pritegnilo nove zaposlene ter vlagatelje, ki so morda okoljsko osveščeni.
V raziskavi smo se tako odločili izbrati pet velikih igralcev iz živilske industrije. Živilska industrija je v tej tematiki zanima prav zaradi količine komuniciranja in izdelkov. Velika količina izdelkov nam tako predstavlja potencial velikega oglaševanja, kar pa spada pod kategorijo komuniciranja. Komuniciranje je pomembno, saj z njim podjetja sporočajo svoje sposobnosti in trenutno stanje na nivoju družbeno odgovornega poročanja. V nalogi smo tako izbrali podjetja, kot so Nestle, Danone, Ferrero, Unilever in Heineken.
Želja naloge je bila ugotoviti, ali je zeleno zavajanje prisotno v panogi. Podjetja smo skupno primerjali po več elementih in v raziskavo vključili še zunanje raziskave, iz katerih smo lahko ustvarili okoljski indeks, indeks skupnega poročanja o družbeni odgovornosti podjetja, ter raziskavo, s pomočjo katere smo primerjali ugled podjetij po CSR. Pestrost rezultatov nas je presenetila, čeprav gre za dokaj primerljiva podjetja. Povezava teorije in empiričnega dela nam jasno prikaže, kaj pomenijo razlike v etiki podjetja, vodstvu in strategijah. Ključne besede: zeleno zavajanje, družbena odgovornost, živilska industrija, Nestle, Unilever, Heineken, Ferrero, Danone, CRS. Objavljeno: 21.11.2016; Ogledov: 621; Prenosov: 87
Celotno besedilo (1,27 MB) |
4. Flows of raw materials and food safety of products of Slovenian manufacturers after EU entryRomana Tomše, Vesna Čančer, Peter Raspor, 2012, strokovni članek Opis: In food production, the choice of suppliers and raw materials is very important and plays a key role in providing quality, appropriate healthy food. Selection of new suppliers and the planned verification of existing suppliers is also the key point in the HACCP system (Hazard Analysis Critical Control Point, which means the risk analysis and critical control points). The aim of our survey was to analyse the level of food safety in Slovenia before and after Slovenia joined the EU. The aim of our survey was to determine whether joining the EU had an impact on choice of food suppliers and control of the raw materials used in production of foods. The common thread of research was a comparison of answers, for periods before and after Slovenia joined the EU, gained from the survey of the Slovenian food producers. The study has shown that after joining the EU there were some replacements of suppliers, as well as changes in control of suppliers, but the changes were smaller than expected. The analysis of the responses from the survey shows that the Slovenian manufacturers mostly trust domestic suppliers of raw materials. After Sloveniaʼs accession to the EU, the use of raw materials from other EU countries, as well as the control over suppliers, has increased. After Sloveniaʼs accession to the EU, the percentage of those Slovenian producers who control Slovenian supplier under looser criteria, has slightly increased, while the percentage of those Slovenian producers who control EU supplier under looser criteria has significantly increased. The survey results show partial distrust of free movement of goods. Producers on average partly agree that they equally trust the manufacturers in all EU member states. Ključne besede: živila, živilska industrija, Slovenija, EU, kontrola kvalitete, nadzor nad živili, analiza, primerjave Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 491; Prenosov: 30
Povezava na celotno besedilo |
5. Racionalizacija oskrbovalne verige prehrambenih proizvodov v KolinskiBarbara Milač, 2002, magistrsko delo Opis: Racionalizacija oskrbovalne verige prehrambenih proizvodov v Kolinski Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Kolinska, preskrbovalne verige, logistika, case study, racionalizacija, modeli Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 736; Prenosov: 74
Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. SAP R/3 im Mittelstand : Grundlagen, Nutzen und Praxisberichte zum branchengerechten Einsatzzbornik Ključne besede: poslovni proces, poslovna politika, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, srednja podjetja, gospodarske dejavnosti, logistika, računovodstvo, procesna tehnika, avtomobilska industrija, strojna industrija, strojna oprema, jeklarska industrija, pohištvena industrija, živilska industrija, prehrambena industrija, mlekarstvo, kooperacija, poslovno sodelovanje, reševanje problemov, rešitve, zmogljivost, krmiljenje, podatkovne strukture, verige, proizvodnja, upravljanje proizvodnje, uporaba računalnika, r Objavljeno: 01.06.2012; Ogledov: 1288; Prenosov: 28
Povezava na celotno besedilo |
7. Metode pospeševanja prodaje v Tovarni olja Gea d.d. : diplomsko deloIrena Novak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, metode, prodaja, prodajna politika, prodajna funkcija, povezanost, komuniciranje, marketing mix, marketinški splet, strategija trženja, strategija, vrednotenje, tovarne, promocija, olja, živila, živilska industrija, prehrambena industrija Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1144; Prenosov: 74
Celotno besedilo (1006,56 KB) |
8. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1214; Prenosov: 76
Celotno besedilo (1,25 MB) |
9. Razvijanje strategije rasti in razvoja za podjetje Dolce Vita d.o.o. : diplomsko deloKarmen Poplas, 2006, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovno okolje, razvoj, uspešnost poslovanja, strateško planiranje, analiza poslovanja, SWOT analiza, planiranje poslovanja, komercialno poslovanje, predstava, živilska industrija, distribucija, prehrana, cilj, poslovni proces, politika podjetja, živila, dejavnost, izdelki, politika izdelka, strategija, struktura Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1272; Prenosov: 98
Celotno besedilo (569,34 KB) |
10. Uvedba informacijskega sistema SAP R/3 na področju finančno-računovodskega modula : diplomsko deloNataša Cotič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: informacijski sistemi, finančno računovodstvo, elektronsko poslovanje, mlekarstvo, živilska industrija, prehrambena industrija, računalniške komunikacije, finančni sistemi, računovodstvo, programska oprema, software, aplikacija, odjemalec/strežnik, client/server, računalniški sistemi, poslovne knjige, uporaba računalnika, prenosni sistemi, informacijska tehnologija, informacijska družba, informatika, uporabniki, finančno poslovanje, Slovenija, podatki, podatkovne strukture, obdelava podatkov, f Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1274; Prenosov: 46
Celotno besedilo (748,28 KB) |