| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPODABLJANJE ŽENSKE V OGLASNIH SPOROČILIH
Pija Vrezner, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes skoraj ni več oglasnega sporočila, v katerem ne bi nastopala ženska oziroma vsaj del njenega telesa. Ženska se že od nekdaj pojavlja v oglasih v različnih vlogah. Včasih je bila pogosteje predstavljena v vlogi matere ter gospodinje, danes jo največkrat opazimo v vlogi spolnega objekta ali pa kot »novo žensko«, ki je mešanica vseh treh že omenjenih vlog. Od posameznega medija je odvisno, kako predstavi žensko v oglasnih sporočilih. Na televiziji jo najpogosteje vidimo v vlogi matere, gospodinje oziroma »nove ženske«. V tiskanih medijih, kot so na primer ženske revije, pa je ženska najpogosteje predstavljena v vlogi spolnega objekta ter lepotnega ideala.
Ključne besede: Ženske v oglasih, ženski stereotipi v oglasih, televizijki oglasi, tiskani oglasi, ženske revije, prikrito oglaševanje, zgodovina žensk v oglasih
Objavljeno: 05.01.2011; Ogledov: 7436; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici