| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Instagram in Tiktok kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili
Lea Kukovec, 2023, magistrsko delo

Opis: Družbeni omrežji Instagram in TIkTok sta v zadnjih nekaj letih, zaradi vse večje digitalizacije sveta, postali nadvse priljubljeni in vse pogosteje uporabljeni spletni platformi. Ker je število dnevnih aktivnih uporabnikov iz dneva v dan naraščalo so podjetja in blagovne znamke pričele opažati izjemen potencial v uporabnosti Instagram-a in TikTok-a tudi za poslovne namene – med drugimi dokaj enostaven in učinkovit način doseganja željene ciljne skupine z minimalnimi finančnimi vložki, možnost aktivnega spremljanja odzivov, potreb ter želja posameznikov in posameznic, prilagajanje vsebin glede na demografske dejavnike ciljnih skupin itd. V okviru našega magistrskega dela smo se skladno z izbrano tematiko poglobili v svet ženskih športnih oblačil in skozi teoretični in praktični del raziskali uporabnost Instagram-a in TikTok-a kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili. V teoretičnem delu smo najprej predstavili temeljna izhodišča in pojme, nato pa smo se v osrednjem delu osredotočili na podrobno predstavitev, opredelitev in analizo posamičnega družbenega omrežja, kjer smo definirali prednosti in slabosti ter navedli in opisali različne načine, ki jih blagovne znamke z ženskimi športnimi oblačili lahko izkoristijo za namene učinkovitega marketinškega komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Z namenom pridobitve resničnih in verodostojnih informacij iz prakse smo tekom zaključnega dela oblikovali tudi strukturiran anketi vprašalnik, s pomočjo katerega smo v prvi vrsti podkrepili teoretični del, in nadalje, na podlagi prejetih rezultatov potrdili oz. zavrnili zastavljene hipoteze.
Ključne besede: blagovne znamke, ženska športna oblačila, marketinško komuniciranje, Instagram, TikTok, Social Media Marketing.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2023; Ogledov: 314; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)

2.
Neustavljiv v svoji koži - ženska rekreativna športna oblačila za obilne postave : magistrsko delo
Monika Kuharič, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava ženska rekreativna športna oblačila za obilne postave. Prvi del obravnava ženske obilne postave, tabele mer ter rekreativna ženska oblačila večjih oblačilnih velikosti in pripomočke za stabiliziranje mehkih tkiv obilnih telesnih postav, ki jih nudi trg. Predstavljeni so nekateri tekstilni material za šport in tehnologije izdelave športnih oblačil. V drugem delu magistrskega dela so predstavljeni rezultati ankete in intervjuja s fokusno skupino petih oseb, njihove telesne mere in silhuete postav, ki so služile za pridobitev potrebnih informacij za razvoj funkcionalnega športnega oblačila za obilne ženske postave. Oblačilo nudi oporo in prilagajanje dimenzijam trebušnega predela. Izdelan je prvi poskusni prototip oblačila, na osnovi njegovega preskušanja na testni osebi je podan predlog drugega prototip funkcionalnega športne oblačila za obilne ženske postave, ki se mu v prihodnosti obeta, da prodre na trg.
Ključne besede: obilne postave, tabele mer, velike oblačilne velikosti, ženska športna oblačila
Objavljeno v DKUM: 30.09.2022; Ogledov: 522; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (4,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici