| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Arhitekturna zasnova regionalnega prireditvenega centra v prometnem vozlišču v Mariboru : magistrsko delo
Nejc Gonza, 2022, magistrsko delo

Opis: Prometna infrastruktura v sodobnem načinu življenja predstavlja ključno komponento racionalne rabe časa. Dobro infrastrukturno izhodišče dviguje pomembnost in vrednost območij. Dodano vrednost takšnim območjem predstavlja pravilno izbran javni program, ki prostor bogati in dopolnjuje prostorsko pestrost. Problematika takšnih območij je v (pre)velikem potencialu, ki ga prostor nudi. Cena, različne regulacije, pogoji in omejitve so ključni dejavniki, ki odvrnejo investitorje. Zaradi tega območja z neomejenim mestotvornim potencialom ostajajo prazna. V magistrski nalogi smo raziskali eno izmed takšnih območij v Mariboru. To je železniški trikotnik, ki zaradi svojih izjemnih infrastrukturnih danosti in bližine starega mestnega jedra ponuja območje z izjemnim obogatitvenim in povezovalnim potencialom, saj s pravilno izbiro programa poveže odrezano mestno četrt Pobrežje s starim mestnim jedrom. V projektnem delu naloge smo na tem območju zasnovali prireditveni center.
Ključne besede: prireditveni center, prometno vozlišče, sejmišče, železniški trikotnik, železniško postajališče, produkcijska hiša, pokrajinski arhiv, nadzor železniškega prometa, Maribor
Objavljeno v DKUM: 15.04.2022; Ogledov: 883; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (75,44 MB)

2.
NOVI GLAVNI ŽELEZNIŠKI TERMINAL V MARIBORU
Apollinariya Koprivnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo podaja rešitev za novi železniški potniški terminal v Mariboru na lokaciji železniškega trikotnika, ki bi s svojo lego pomagal zagotoviti širjenje mesta na južnem bregu reke Drave, postal bi ne samo nova javna potniška povezava, ampak tudi središče druženja, dogajanja in križanja različnih mestnih dejavnosti. Tematika naloge se dotika tudi razvoja železnic na slovenskem ozemlju, zgodovinskega razvoja železniškega omrežja, razvoja mesta Maribor kot pomembnega tovornega in potniškega vozla na relaciji Dunaj - morsko pristanišče. Referenčni primeri iz evropskih mest podobne velikosti pomagajo sistematizirati in ugotoviti velikost, program in funkcionalnost železniških postaj. Novo območje za železniško postajo je bilo izbrano z namenom povezati dva bregova mesta Maribor, razširiti in sprožiti razvoj degradiranih oziroma zapuščenih zemljišč, predlagati novo prometno povezavo in pridobiti dogajanje v stanovanjskih soseskah na robu centra mesta. Novi terminal bi imel dodatni javni program, ki naj bi funkcioniral tako skupaj s postajo kot tudi ločeno in bi imel velik pomen za občino, stanovalce in obiskovalce mesta. Velik park je zasnovan nivojsko in namenjen javnemu dostopu. Tudi postaja je zasnovana v nivojih, ki pomagajo k lažji dostopnosti do železniških tirov, povezavi med soseskami in udobni prometni povezavi. Magistrska naloga obravnava tudi obstoječo železniško postajo v mestu Maribor in predlaga idejo za spremembo njene namembnosti.
Ključne besede: železniška postaja, železnica, potniški terminal, Maribor, javni prostor, železniški trikotnik
Objavljeno v DKUM: 14.04.2015; Ogledov: 2232; Prenosov: 451
.pdf Celotno besedilo (49,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici