| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA VPLIVA ŽELEZNIŠKEGA PROMETA NA TURIZEM MED SLOVENIJO IN AVSTRIJO
Mitja Tacer, 2016, diplomsko delo

Opis: O prevozih in potovanjih se lahko razpravlja, ne da bi pri tem upoštevali turizem, vendar turizem ne uspeva brez potovanja. Železnico kot način prevoza potnikov najdemo skoraj v vsaki državi, saj je bila železnica v preteklosti nujna za gospodarski razvoj. Železniški promet je pomemben sistem v razvoju gospodarstva vseh držav, saj je od njega odvisna dostopnost do določenih krajev, prav tako pa je turistični razvoj bolj dinamičen na področjih, kjer je ponudba prevozov boljša. V diplomskem delu smo se omejili na vpliv železniškega prometa na turizem in turistično ponudbo železniških podjetij v Sloveniji in Avstriji – torej na Slovenske železnice in ÖBB. Ugotovili smo, da imajo SŽ bolj pestro in zanimivo ponudbo organiziranih izletov po Sloveniji, kot ÖBB po Avstriji. Avstrija pa ima na drugi strani boljšo in ugodnejšo ponudbo v zunanjem prometu, saj imajo več neposrednih povezav z tujimi državami.
Ključne besede: turizem, železnica, železniški potniški promet, železniški turizem, Slovenija, Avstrija
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 631; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (855,98 KB)

2.
3.
Uporaba javnega potniškega prometa na področju Kozjanskega
Aleksandra Šumiga, 2013, diplomsko delo/naloga

Opis: Vsak dan se tako na slovenskih, kot tudi na evropskih cestah pojavlja vse večje število osebnih vozil, upada pa uporaba javnega potniškega prometa. Za prevoz na svoja delovna mesta, v šole in za svoje hobije ljudje danes raje izberejo lasten prevoz. Te odločitve posameznikov pa s seboj prinašajo številne negativne posledice. V večjih mestnih središčih prihaja do vsakodnevnih zastojev, ki imajo negativne posledice tako za infrastrukturo, kot tudi za ljudi. S seboj prinašajo ogromne stroške za državo in veliko breme za okolje. Zaradi velikega števila osebnih in tovornih vozil so izpusti škodljivih toplogrednih plinov preveliki, vedno več je prometnih nesreč, kjer ni le materialna škoda, ampak so tudi smrtne žrtve, velike posledice pa pušča promet tudi na zdravju ljudi, saj se število umrlih in obolelih zaradi izpušnih plinov iz leta v leto veča. V diplomskem delu smo predstavili problematiko prometa in njegove negativne posledice. Poizkušali smo ugotoviti, ali ljudje uporabljajo javni potniški promet za prevoz na svoja delovna mesta in v šolo ali pa se raje odločijo za uporabo lastnega prevoza. Osredotočili smo se na območje Kozjanskega, v raziskavo pa smo vključili posameznike, ki se vsakodnevno vozijo v Celje. Na podlagi analize rezultatov smo podali ugotovitve naše raziskave in predloge, kako bi po našem mnenju povečali uporabo in storitvi prevoza dodali dodano vrednost
Ključne besede: javni potniški promet, problematika večanja prometa, avtobusni potniški promet, železniški potniški promet.
Objavljeno: 19.03.2014; Ogledov: 702; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (719,75 KB)

4.
MODEL ODLOČANJA PRI IZBIRI NAČINA DOSTOPA IN IZBIRI ŽELEZNIŠKIH POSTAJALIŠČ
Gregor Rak, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava način dostopa in izbire železniških postajališč uporabnikov potniškega železniškega prevoza v suburbanem okolju Slovenije. Za razumevanje dejavnikov dostopnosti do postajališč smo oblikovali dva modela. Prvi predvideva ugotavljanje prostorske dostopnosti do železniških postajališč z analizo vplivnih območij (angl. buffer analysis), drugi pa način dostopa do postaje in izbire vstopne postaje z metodo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) iz skupine GEV (angl. generalized extreme value) modelov. Podatke za modela smo pridobili z anketo neposrednega intervjuja na postajah, s katero smo ugotavljali obstoječe preference potnikov glede načina dostopa in izbire postajališča (ang. revealed preferences survey). S pomočjo drevesnega logit modela (angl. nestet logit model) smo ocenili vpliv posamičnih dejavnikov dostopnosti na verjetnost izbire vstopne postaje oz. načina dostopa do nje. Razumevanje dejavnikov odločanja potnikov, ki vplivajo na izbiro odhodne postaje in način dostopa do nje, ima več praktičnih posledic za oblikovanje politik za upravljanje železniškega potniškega prometa.
Ključne besede: železniški potniški promet, modeliranje prometa, dostopnost do postajališč, multimodalni logit model, drevesni logit model
Objavljeno: 22.01.2014; Ogledov: 1441; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

5.
Značilnosti železniškega prometa v Nemčiji
Jure Filipčič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se posvetili železniškem prometu v Nemčiji. Glede na to, da ima Nemčija zelo pomembno vlogo v Evropski uniji in njenem gospodarstvu, ocenjujemo, da je temu primerno razvit in pomemben njihov železniški promet in s tem železnica. Že podatki kažejo, da ima Nemčija najdaljšo železniško omrežje, kljub temu da nima največjega ozemlja v Evropi. Prav tako ima zelo razvito infrastrukturo, ki dopušča velike pretočne zmogljivosti ter se še izboljšuje. Kljub krizi, ki je v letu 2009 prizadela predvsem tovorni promet, se podjetje Deutsche Bahn postavlja nazaj na »stare tire«. To se vidi predvsem pri prihodkih, ki se povečujejo, in zaposlovanju ljudi, kar je dober pokazatelj, da je železniški promet lahko uspešen tudi v kriznih časih. Prav tako pa jim je poleg lastne uspešnosti pomembno tudi okolje, predvsem podnebje, za katerega na svoj način iščejo rešitve.
Ključne besede: železniški promet, infrastruktura, Deutsche Bahn, potniški promet, prevoz blaga.
Objavljeno: 25.06.2013; Ogledov: 1511; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (823,17 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici