| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vstop drugih operaterjev na slovensko železniško omrežje
Ivan Šenkiš, 2012, magistrsko delo

Opis: Republika Slovenija je morala s pristopom k Evropski uniji svojo zakonodajo s področja železnic prilagoditi na način, ki omogoča prost dostop do železniških storitev na javnem železniškem omrežju. V ta namen je bilo potrebno ustanoviti organe oz. institucije, ki zagotavljajo neodvisno upravljanje z javno železniško infrastrukturo, neodvisno dodeljevanje vlakovnih poti, varnostni organ za preverjanje izpolnjevanja pogojev za izvajanje dejavnosti prevozov in upravljanja z infrastrukturo in organ za regulacijo trga železniških storitev. Ena od poglavitnih nalog delovanja teh institucij je zagotavljanje prostega dostopa do železniških storitev vsem, ki za to izkažejo interes in izpolnjujejo z zakonodajo predpisane pogoje. Rail Cargo Austria AG, eden večjih evropskih železniških operaterjev, je z ustanovitvijo svoje podružnice v Ljubljani in s pridobitvijo varnostnega spričevala v Republiki Sloveniji izpolnil pogoje za samostojno opravljanje dejavnosti v tovornem prometu na slovenskem železniškem omrežju. Z vstopom novega operaterja na železniško omrežje se odpirajo nove priložnosti in izzivi tako za operaterje kot za uporabnike njihovih storitev.
Ključne besede: varnostno spričevalo, železniški operater, železniško omrežje
Objavljeno v DKUM: 16.02.2013; Ogledov: 1264; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (940,02 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici