| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
PROJEKTNI MANAGEMENT INVESTICIJSKIH PROJEKTOV ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE (PMIPŽI)
Lidia Jurše, 2009, magistrsko delo

Opis: Projektno izvajanje strategije razvoja javne železniške infrastrukture zahteva vrsto strateških in projektnih usklajevanj. Praviloma so to zelo kompleksni programi projektov ali plani posameznih projektov predvsem na mednarodnih koridorjih, ki sta v primeru Republike Slovenije V. in X. vseevropska prometna koridorja. Obvladovanje projektov zahteva vrsto rešitev, ki jih ponuja projektni management, ki je že vključen v oblikovanje strategij in deluje do doseganja projektnih učinkov.
Ključne besede: projekt, projektni management, program projektov, železniška infrastruktura, prometni koridorji
Objavljeno: 18.03.2010; Ogledov: 3558; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

4.
IZBOLJŠANJE METODOLOGIJE VZDRŽEVANJA MOTORNIH VOZIL ZA POSEBNE NAMENE NA SLOVENSKIH ŽELEZNICAH
Zoran Bostič, 2010, diplomsko delo

Opis: S predloženo diplomsko nalogo želimo predstaviti vzdrževanje oziroma izboljšano metodologijo vzdrževanja vozil za posebne namene.
Ključne besede: železniška infrastruktura, motorna vozila za posebne namene, delovni rok vzdrževanja, časovni rok vzdrževanja, GRT, UIC
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 1724; Prenosov: 232
.pdf Celotno besedilo (419,64 KB)

5.
ZAKONSKA UREDITEV ŽELEZNIŠKEGA TRANSPORTA V EU IN V SLOVENIJI
Jožica Nipič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena splošna opredelitev transportnih zvrsti, med katerimi je izpostavljen železniški transport, ki se je v zadnjih letih veliko manj razvijal od drugih zvrsti transporta. Vsebina opredeljuje razvoj javne železniške infrastrukture v Sloveniji in Evropski uniji v procesu deregulacije in liberalizacije, ki ga določata Bela knjiga ter vpliv železniškega transporta na gospodarstvo. EU načrtuje, da bo v prihodnje z izpolnitvijo prioritet prometne politike, ki določajo investicije v obstoječo železniško infrastrukturo in novogradnje, vzpostavila stanje, ki bo omogočalo povečanje železniškega prevoza s preusmeritvijo potnikov in tovora s cestnih povezav in letališč na varne in zanesljive železniške proge. Zaradi preobremenjenosti cest in zračnega prostora je namreč okolje precej bolj onesnaženo, kot bi bilo zaradi okolju prijaznejšega železniškega prometa. Poseben poudarek diplomskega dela je na pravni ureditvi železniškega transporta v Sloveniji in njegova odstopanja ter uskladitve s pravnim redom EU (zakoni, uredbe, razvojni programi in projekti). Predstavljena pa je tudi politika kakovosti in okoljska politika železniškega prometa v Sloveniji.
Ključne besede: Ključne besede: železniški transport, javna železniška infrastruktura, Slovenija, Evropska unija, deregulacija, liberalizacija, Bela knjiga, gospodarstvo, investicije, pravna ureditev, politika kakovosti, okoljska politika.
Objavljeno: 19.11.2010; Ogledov: 1568; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

6.
IZRABA KAPACITET SLOVENSKEGA ŽELEZNIŠKEGA OMREŽJA
Marija Kink, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Železnica je bila od nekdaj povezana z gospodarstvom v vseh državah, ki je sledilo nekemu splošnemu razvoju. Vendar so temu razvoju težje sledile železnice, saj potrebujejo daljši čas za prilagoditev. Tako so železnice doživele malo sprememb, gospodarstvo pa se je skozi leta povsem spremenilo. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. Prvi del zajema teoretične osnove o SŽ ter kapaciteti, v drugem delu sledi posnetek trenutnega stanja, v tretjem delu so nato podani predlogi za izboljšanje dejanske izrabe kapacitet. Diplomska naloga torej zajema kratek opis SŽ, kateremu je dodano tudi poglavje o tujih operaterjih na slovenskih progah. Seveda sta najpomembnejši poglavji o kapaciteti in njeni izrabi. Temu sledijo rezultati in predlogi za nadaljnje delo, v zadnjem poglavju pa so opisani pogoji za uvedbo predlogov in podane možnosti za nadaljnji razvoj.
Ključne besede: železniški promet, železniški transport, železniška infrastruktura, liberalizacija železniških trgov, kapaciteta slovenskega železniškega omrežja
Objavljeno: 05.05.2011; Ogledov: 1444; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1000,78 KB)

7.
VPLIV ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE NA NASTANEK IZREDNIH DOGODKOV
Anita Štumpfl, 2011, diplomsko delo

Opis: Slovenija ima lego, na kateri potekata V. in X. železniški TEN-T koridor, zato ima veliko možnosti, da postane še bolj konkurenčna in ekonomsko razvita država, vendar bo za to potrebno zagotoviti in izboljšati stanje železniške infrastrukture. Slabo stanje le te se slabša iz leta v leto. Slabo stanje se održa v številnih izrednih dogodkih. Počasno vzdrževanje in posodabljanje daje sosednjim državam upanja prevzema blagovnih tokov. Slovenija v letu 2015 do 2020 načrtuje uvedbo sistema GSM-M in ERTMS.
Ključne besede: železniška infrastruktura, izredni dogodek, GSM-R, ERTMS
Objavljeno: 27.10.2011; Ogledov: 1272; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
TEHNIČNO-TEHNOLOŠKI ELEMENTI ŽELEZNIŠKE PROGE V FUNKCIJI RACIONALNE RABE ENERGIJE ZA VLEKO VLAKOV
Klemen Ponikvar, 2011, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je na podlagi teoretičnega raziskovanja vplivov tehnično-tehnoloških parametrov železniške proge na rabo energije za vleko vlakov analizirana poraba energije v treh najpomembnejših segmentih železniškega sistema: gradbenih parametrov proge, prometno-tehnoloških elementov ter dinamike vožnje vlaka. Gradbene parametre proge predstavljajo nagib proge, krožni lok proge in predor. V prometno-tehnoloških elementih glavno vlogo predstavlja vodenje prometa vlakov v postajnem območju in na odprti progi ter glede na vrsto SV naprav. Dinamika vožnje vlaka predstavlja suprastrukturne elemente ter skupek infrastrukturnih in prometno-tehnoloških vplivov na vožnjo vlaka. Največji prihranki energije v železniškem prometu se dosegajo z izbiro ustreznih gradbenih parametrov proge. Z optimalnim odvijanjem prometa vlakov lahko dosežemo več ciljev, najpomembnejši so zmanjšanje porabe energije za vleko vlakov, skrajšanje voznih časov vlakov ter ugoden vpliv na dinamiko vožnje vlaka. Tovorni vlaki so največji porabniki energije, zato se največ energije lahko prihrani v tem segmentu vlakov. Določene rezerve prihranka energije obstajajo tudi v segmentu potniških vlakov. Učinkovito varčevanje oz. racionalna raba energije za vleko vlakov je potrebna v vseh segmentih železniškega prometa. S programskim simulacijskim orodjem VIST so na podlagi analiz in izvedenih simulacij vožnje vlaka pod različnimi pogoji podani predlogi racionalne rabe energije z vidika železniške infrastrukture, suprastrukture in vodenja prometa vlakov. Simulacijsko orodje omogoča teoretično analizo porabe energije med vožnje vlaka v realni situaciji ter na podlagi določenih predpostavk. Podani predlogi racionalne rabe energije so implementirani v primerjalno študijo nove železniške povezave Ljubljana-letališče Jožeta Pučnika-Jesenice. Na podlagi izračunane porabe energije za vleko vlakov je bila z vidika racionalne rabe energije izbrana najugodnejša varianta nove proge.
Ključne besede: železniška infrastruktura, vodenje prometa vlakov, dinamika vožnje vlaka, upor proge, poraba energije, energija za vleko vlakov
Objavljeno: 02.12.2011; Ogledov: 1830; Prenosov: 606
.pdf Celotno besedilo (4,22 MB)

9.
INTEGRACIJA SISTEMA VZDRŽEVANJA V REŽIM EVROPSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE VLAKOV NA SLOVENSKEM TEN-T OMREŽJU
Andrej Pulko Horvat, 2013, diplomsko delo

Opis: Implementacija evropskega sistema za upravljanje vlakov (ERTMS) bo imela resne posledice na vzdrževalni proces pri železniškem infrastrukturnem upravljavcu Slovenske železnice. Za obvladovanje prehoda iz današnjega vzdrževalnega procesa v režim ERTMS je potreben sistemski pristop k vzdrževanju, kjer so določeni vsi potrebni elementi, njihove relacije in zahtevane lastnosti, da zagotovijo tehnično zanesljivost in stroškovno učinkovitost železniške inteligentne infrastrukture (ŽII). Upravljanje vzdrževalnega sistema zahteva metodološke pristope za ugotavljanje upravičenosti tehničnega sistema do vzdrževalnega procesa, nadgradnje ali zamenjave. Za dosego višnje stopnje liberalizacije transportnega evropskega železniškega trga je potreben tudi proaktivni odnos lastnika in proizvajalca za hitrejšo realizacijo.
Ključne besede: vzdrževalni sistem, železniška inteligentna infrastruktura, železniška interoperabilnost, ERTMS, RAMS, LCC.
Objavljeno: 05.09.2013; Ogledov: 982; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

10.
Strokovni posvet Projekti in razvoj slovenske železniške infrastrukture, Maribor, 8. 10. 2014
2014, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci

Opis:
Ključne besede: železniški promet, železniška infrastruktura, Slovenija, zborniki, posvetovanja
Objavljeno: 15.10.2014; Ogledov: 830; Prenosov: 469
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici