SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 28
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
ODLOČITVENI MODEL ZA DOLOČANJE TRŽNE ZANIMIVOSTI IZDELKA
Katarina Gale, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so obravnavana kovinska podnožja za pisarniško pohištvo. Za začetek smo izdelali analizo SWOT podjetja našega naročnika. Nato smo pregledali prodajni program in izbrali nekaj posameznih modelov nog. Za izbrane modele smo določili fazo življenjskega cikla v kateri se izdelek trenutno nahaja. Z pomočjo programa DEXi smo izdelali hierarhični odločitveni model za določitev tržne zanimivosti izdelka. Izdelali smo še drugi DEXi model za primerjavo naročnikovega izdelka s konkurenčnim.
Ključne besede: Tržna zanimivost izdelka, življenjski cikel izdelka, odločitveni model, večparametrsko odločanje, DEXi
Objavljeno: 21.10.2009; Ogledov: 1167; Prenosov: 87
.pdf Polno besedilo (544,28 KB)

7.
8.
PRENOVA IN PONOVNO UVAJANJE SKUPINE IZDELKOV NA TRG
Barbara Javornik, 2010, diplomsko delo

Opis: Boj za obstanek na trgu je iz dneva v dan ostrejši. Strokovnjaki neprestano razmišljajo, kako biti drugačen in boljši. Kozmetična industrija predstavlja na trgu monopolistično konkurenco. Istovrstni izdelki pridejo v ospredje s trženjskimi aktivnostmi ter tako prevladajo trgu. V diplomskem delu sem želela ta proces prenove in ponovnega uvajanja izdelkov na trg prikazati teoretično in praktično na konkretnem primeru skupine izdelkov Mandelj podjetja Kozmetika Afrodita, d.o.o.. Vsaka stopnja prenavljanja in uvajanja mora biti skrbno načrtovana, izvedena in nadzorovana. Vsaka, še tako majhna napaka je lahko usodna za uspešnost skupine izdelkov in nenazadnje tudi za uspešnost celotnega podjetja. Na začetku diplomskega dela sem opredelila ključne cilje, si postavila omejitve ter osnovne trditve dela. V prvem delu sem obrazložila pojem, kaj nov izdelek sploh je, njegov pomen, posvetila sem se življenjskem ciklu izdelka, teoretično sem predstavila proces razvijanja, testiranja in uvajanja izdelkov, predstavila sem trženjske aktivnosti ter preučila predračunavanje finančne uspešnosti uvajanja prenovljene skupine izdelkov na trg. Drug del diplomskega dela pa je namenjen praktični predstavitvi že prej ugotovljenega v teoretičnem delu. Izdelki in storitve niso večni. Porabniki stremijo k drugačnemu in boljšemu. Zato je pomembno prepoznati, kdaj izdelek ali storitev ne zadovoljuje več potreb ter nazaduje v prodanih količinah. Pravočasno zaznana stopnja zrelosti da podjetju še nekoliko časa, da razmisli, kaj bo z obstoječim izdelkom storilo. Lahko ga popolnoma ukine s trga ali pa temeljito razmisli, kaj na izdelku ali storitvi izboljšati in to ponovno ponuditi porabnikom. Vsekakor je prenova izdelka cenovno ugodnejša kot razvoj popolnoma novega izdelka. Za uspešen izdelek je potrebno dobro poznati porabnike, njihove navade ter potrebe. Na osnovi analize, kaj le-ti potrebujejo in želijo, strokovnjaki izdelajo prototip izdelka. Ciljna skupina ta izdelek uporabi ter poda konkretne predloge izboljšave. Končni izdelek je plod premišljenega dela mnogih strokovnjakov, ki dodelajo vsako podrobnost v kakovosti, obliki, embalaži, funkcionalnosti in mnogih drugih lastnostih izdelka. Za izvedbo trženjskih aktivnosti je potrebno dobro poznavanje ciljne skupine. Le-ta nam pove, na kakšen način porabniku približati izdelek, ki ga še ne pozna, kje ga oglaševati, kako prilagoditi osebno prodajo ter kako pospešiti prodajo. Nekoliko olajšano delo imamo pri prenovljenih izdelkih, kjer deloma že poznamo ciljno skupino. Pomemben dejavnik prenove skupine izdelkov so tudi stroški, ki z njim nastanejo ter bodoči prihodki, ki bodo ustvarjeni z izdelki. Poslovni izid v prvih obdobjih že uvedene skupine izdelkov na trg ne more pokazati pozitivnih rezultatov, saj stroški razvoja in prenove zahtevajo ogromna sredstva. Skupina petih izdelkov Mandelj je uspešno prestala vse prej navedene stopnje procesa. Podjetje ima lastni razvojni oddelek, ki je strukturo izdelkov izboljšala. Prav tako je grafična podoba embalaže delo lastnega kadra podjetja. Stroški so zato nekoliko nižji, kot bi bili, če bi vse te procese izvajalo zunanje podjetje. Trženjske aktivnosti so pritegnile pozornost kupcev, kakovost izdelkov pa je iz njih naredila zveste porabnike. Izdelki še dandanes zadovoljujejo potrebe porabnikov, ko pa bo prodaja začela stagnirati, pa bo spet napočil čas za temeljit premislek o nadaljnjih možnostih. V diplomskem delu sem prvo in tretjo trditev potrdila, drugo pa ovrgla. Kot prvo trditev sem si postavila, da podjetje sledi trendom. Veliko novih in predvsem uspešnih izdelkov na trgu v zelo kratkem času to potrjuje. Druga trditev, da podjetje ne opravi tržnih raziskav, ne drži. Vsi izdelki, ki ugledajo luč trga, so plod temeljitih raziskav in na podlagi tega strokovno nadzorovanega procesa prenove in uvajanja na trg. Prav tako so opredelili ciljno skupino, pripravili načrt prodaje ter izdelali načrt trženjskih aktivnosti. Žal nisem dobila celotnega vpogleda v predrač
Ključne besede: Nov izdelek, razvoj izdelka, življenjski cikel izdelka, trženjske aktivnosti ob uvajanju izdelka na trg, računovodsko predračunavanje uspešnosti izdelka.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1549; Prenosov: 253
.pdf Polno besedilo (2,25 MB)

9.
ANALIZA ASORTIMENTA ORGANIZACIJE MAKITA CORPORATION
Sara Druškovič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Glavni namen diplomskega seminarja je bil analizirati asortiment podjetja Makita Corporation. V prvih treh poglavjih teoretičnega dela diplomskega seminarja sem se najprej osredotočila na teme povezane z izdelkom, managementom izdelkov ter odločitvah o izdelkih. Nadaljevala sem z opredelitvijo pojma asortiment, opisom dimenzij, ravni, konsistentnosti in strategij asortimenta ter nazadnje predstavila teoretična spoznanja o metodah v podporo odločanju o asortimentu. Največji del predstavitve le teh zajema BCG model, ki sem ga uporabila v empiričnem delu seminarja. V empiričnem delu sem najprej predstavila podjetje Makita Corporation, nato pa sem spoznanja iz teoretičnega dela prenesla na praktični primer analize asortimenta. Prikazala sem SWOT analizo podjetja, nato opredelila dimenzije asortimenta, podala oceno konsistentnosti asortimenta s treh vidikov, nato pa podala subjektivno oceno cenovne in kakovostne ravni asortimenta. Nazadnje je sledila izdelava BCG matrike, s katero sem potrdila hipotezo, da je asortiment podjetja uravnotežen. Na koncu sem v sklepu povzela ključne ugotovitve.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: izdelek, management izdelka, asortiment, življenjski cikel izdelka, SWOT analiza, portfolio modeli, BCG matrika, Makita.
Objavljeno: 23.12.2010; Ogledov: 1662; Prenosov: 302
.pdf Polno besedilo (2,23 MB)

10.
RAZVOJ SUŠILNEGA STROJA S TOPLOTNO ČRPALKO V GORENJU D.D.
Uroš Skarlovnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Živimo v obdobju hitrih, težko predvidljivih in dinamičnih sprememb v okolju, katerim se morajo z inovativnostjo in prožnostjo prilagoditi tudi podjetja. Zaradi dinamičnosti okolja so obstoječi izdelki zelo ranljivi, življenjski cikli izdelkov pa se krajšajo, zato morajo podjetja posebno pozornost namenjati prav razvoju novih izdelkov, ki so njihova gonilna sila. Vendar pa je, zaradi visokega odstotka neuspešnih izdelkov na trgu razvijanje novega izdelka za podjetje vedno tvegana poslovna odločitev in ne sme biti prepuščena naključju. Podjetja morajo poznati tudi razloge za neuspeh izdelkov. Prihodnost imajo podjetja, ki lahko v najkrajšem času ponudijo inovativne, visoko kakovostne in cenovno ugodne izdelke, ki ustrezajo željam in pričakovanjem kupcev. Njihov okus se hitro spreminja in od ponudnikov zahtevajo, da te spremembe ugotovijo in se jim prilagodijo. V diplomskem delu sem predstavil idejno zasnovo sušilnega stroja s toplotno črpalko. Preveril in analiziral sem situacijo na tržišču ter naš stroj primerjal s konkurenčnimi že razvitimi aparati. Produkt v osvajanju sem popeljati skozi fazo razvoja, razvijanja dizajna in razvoja tehnoloških procesov.
Ključne besede: - Gorenje, d. d.; - razvoj izdelka; - življenjski cikel; - sušilni stroj s toplotno črpalko; - konkurenca.
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 1344; Prenosov: 300
.pdf Polno besedilo (3,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici