| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza motivacije študentov za mednarodne izmenjave v podprogramu Erasmus in nadaljnje smernice razvoja na visokošolski ustanovi
Milena Orož Črešnar, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga v teoretičnem delu obravnava ozadje nastanka programa Erasmus oziroma programa Vseživljenjsko učenje za obdobje 2007-2013, nastanek programa Erasmus+ za programsko obdobje 2014-2020 ter ključne značilnosti Erasmus izmenjav za študij in prakso v navedenih programih ter cilje do leta 2020. V praktičnem delu so predstavljene statistike Erasmus izmenjav za Slovenijo, za Univerzo v Mariboru in Medicinsko fakulteto Univerze v Mariboru za obdobje študijskih let od 2007/08 do 2014/15. Želeli smo ugotoviti ali višina Erasmus dotacije vpliva na odločitev študentov Medicinske fakultete Univerze v Mariboru, v kateri državi bo opravljal študijsko izmenjavo; ali znanje tujega jezika vpliva na odločitev za izmenjavo; ali je povprečna ocena predmetov na izmenjavi enaka kot pred izmenjavo; ali trg dela vpliva na odločitev za izmenjavo. Seveda nas je zanimalo tudi, ali smo na področju študijskih izmenjav primerljivi z drugimi medicinskimi fakultetami – za primerjavo smo izbrali Medicinsko Univerzo Gradec v Avstriji in Medicinsko fakulteto Pécs na Madžarskem ter primerjali deleže študentov, ki so se udeležili Erasmus študijskih izmenjav. Medicinska fakulteta Univerze v Mariboru je mlada fakulteta, brez dolge tradicije v primerjavi z navedenima partnerskima ustanovama v tujini. Vendar smo na število Erasmus študijskih izmenjav lahko ponosni, saj so naši študenti zelo mednarodno usmerjeni in vedno iščejo nove možnosti za pridobivanje izkušenj v tujini. Pri tem je treba upoštevati, da mednarodna mobilnost za študij odpira različne možnosti za kasnejše zaposlitve diplomantov medicine v tujini, še posebej v današnjem času, ko je zaposlovanje mladih zdravnikov v Sloveniji povezano s finančno politiko, namesto z zdravstvenimi cilji. Sloveniji 2,6 zdravnika na 1000 prebivalcev zagotovo ne more biti v ponos, prav tako ne podatki o višji smrtnosti ženskih zdravnic, o kroničnem pomanjkanju določenih specialistov itd .... Študenti medicine z Erasmus mobilnostjo pridobijo samostojnost, akademsko in strokovno znanju ter izpilijo mehke veščine, kot so reševanje problemov, komuniciranje, razširijo pogled na svet …, spoznajo druge zdravstvene sisteme in prakse ter se izoblikujejo kot bodoči zdravniki.
Ključne besede: Vseživljenjsko učenje, Erasmus, Erasmus+, mobilnost študentov za študij v tujini, mobilnost študentov za prakso v tujini, medicina
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 664; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

2.
ZAPOSLITVENE MOŽNOSTI MLADIH NA TERCIARNI RAVNI IZOBRAŽEVANJA
Pia Ogrizek, 2015, diplomsko delo

Opis: Svetovna gospodarska kriza v Sloveniji ni prizadela le gospodarstva, pač pa je močno zamajala tudi trg dela. Posledice krize so najbolj občutili prav mladi, ki se iz leta v leto srečujejo z vse višjo stopnjo brezposelnosti, prav tako pa imajo tudi težave pri iskanju prve zaposlitve. V tem diplomskem delu smo želeli predstaviti predvsem alternativne možnosti zaposlitev, ki bi mladim po zaključku terciarnega izobraževanja omogočile lažji prehod na trg dela, istočasno pa povečale tudi možnosti za zaposlitev. V teoretičnem delu smo naprej predstavili razloge za brezposelnost mladih, se dotaknili standardnih in nestandardnih oblik dela, med katere kot eno izmed najbolj razširjenih oblik fleksibilne zaposlitve sodi študentsko delo, predstavili aktivne in pasivne načine iskanja zaposlitve, pri čemer smo podrobneje opredelili delo in vlogo Zavoda RS za zaposlovanje ter kariernih (zaposlitvenih) centrov, raziskali zaposlitvene možnosti, med katere sodijo samozaposlitev, prekvalifikacija poklica in zaposlitev v tujini, ter nenazadnje opredelili vpliv šolske svetovalne službe oziroma svetovalnega delavca pri poklicni orientaciji učencev in dijakov v osnovni in srednji šoli. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, ki smo jo izvedli med dvema skupinama študentov Filozofske fakultete v Mariboru – tistimi, ki študij zaključujejo, ter tistimi, ki so študij že zaključili. Raziskava je bila opravljena z namenom, da bi raziskali zaposlitvene možnosti mladih pred končanim terciarnim izobraževanjem in po njem, prav tako pa smo želeli raziskati tudi morebiten obstoj razlik med skupinama. Rezultati so pokazali, da ima sicer večina posameznikov pozitiven odnos do omenjenih alternativnih možnosti zaposlitve, vendar pa med tema dvema skupinama kljub temu prihaja do razlik. Tisti, ki so študij že zaključili, so v primerjavi s tistimi, ki študij zaključujejo, nekoliko bolj dovzetni za te možnosti, saj so z razmerami na trgu dela že seznanjeni in vedo, da po višješolski izobrazbi družboslovnih in humanističnih smeri trenutno ni povpraševanja, kar pomeni, da so primorani v iskanje zaposlitve tudi v drugih poklicih, za katere je morda zahtevana celo nižja izobrazba. Tisti, ki študij zaključujejo, na drugi strani glede svojih zaposlitvenih možnosti ostajajo optimistični, čeprav se tudi oni zavedajo razmer na trgu dela in že razmišljajo o alternativnih rešitvah, ki bi jim omogočile hitro in uspešno zaposlitev bodisi doma bodisi v tujini.
Ključne besede: brezposelnost mladih, zaposlitvene možnosti, samozaposlitev, prekvalifikacija poklica, delo v tujini, razlike med tistimi, ki študij zaključujejo, in tistimi, ki so študij že zaključili.
Objavljeno: 13.10.2015; Ogledov: 2130; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
4.
MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI PODIPLOMSKEGA ŠTUDIJA V TUJINI
Nina Mazalović, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan celoten slovenski vzgojno izobraževalni sistem, ki se začenja s predšolsko vzgojo v javnih in zasebnih vrtcih, končuje pa z doktorskim študijem na univerzi. Prav tako je opisan tudi evropski šolski sistem. V nadaljevanju diplomskega dela pa je predstavljen model za pomoč pri izbiri podiplomskega študija (študijskega programa) v tujini, ki je zgrajen s pomočjo računalniškega programa za večparametrsko odločanje DEXi. Proces odločanja pri izbiri podiplomskega študija v tujini je s pomočjo večparametrske metode bistveno bolj kvaliteten kot sicer, saj le ta prispeva k bolj sistematičnemu in bolje organiziranemu odločanju. Odločitveni model je lahko koristen pripomoček študentom ob zaključku njihovega dodiplomskega izobraževanja pri odločanju o izbiri podiplomskega študijskega programa v tujini.
Ključne besede: Vzgojno izobraževalni sistem, večparametrsko odločanje, podiplomski študij v tujini, izbira študija, odločitveni model
Objavljeno: 19.12.2011; Ogledov: 1637; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (593,37 KB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici