| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Umestitev otroškega plesnega gradiva v integrirano prakso študentov predšolske vzgoje
Neva Slapšak, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Umestitev otroškega plesnega gradiva v integrirano prakso študentov predšolske vzgoje obravnava vsebine plesnih dejavnosti na področju plesne vzgoje, ki smo jih pridobili iz poročil integrirane prakse študentov predšolske vzgoje. V predšolski vzgoji je umetnost ena izmed šestih področji dejavnosti, ki jih upoštevamo pri vsakodnevnem načrtovanju. Pod omenjeno področje spada tudi ples, plesna vzgoja. Namen diplomskega dela je, da opravimo analizo poročil z vidika opazovanja ali izvajanja dejavnosti v vrtcih, ki je bila podana v navodilih integrirane prakse za študente drugega letnika predšolske vzgoje pri predmetu didaktika plesne vzgoje. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili igro kot osnovno potrebo otroka in posamezne vidike igre. Opredeljene so tudi plesna vzgoja in vrste iger. Podrobneje so opisane posamezne vsebine plesnih dejavnosti, kot so bibarije, bansi, didaktične ali ritmično-gibalne igre, rajalne igre, ples in plesna dramatizacija. Predstavljen je tudi študij predšolske vzgoje, ki zajema integrirano prakso in didaktiko plesne vzgoje. Obravnavana je tudi tema o navodilih za pisanje priprav pri omenjenem predmetu. Empirični del obravnava kvalitativno in kvantitativno analizo poročil, ki so jih študentje drugega letnika oddali pri predmetu didaktika plesne vzgoje. Na koncu smo izbrali osem priprav iz poročil, s tem pa želimo prispevati k uporabnosti v praksi študentov in pri delu vzgojiteljev.
Ključne besede: igra, plesna vzgoja, vsebine plesnih dejavnosti, študij predšolske vzgoje, integrirana praksa
Objavljeno: 08.12.2015; Ogledov: 567; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
ANALIZA INTEGRIRANE PRAKSE S PODROČJA PLESNE VZGOJE NA PREDŠOLSKI STOPNJI
Sanja Kladnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje plesne vzgoje na predšolski stopnji in je sestavljeno z dveh delov. Prvi del predstavlja teorija, ki opredeljuje vzgojno področje plesne vzgoje, značilnosti tega in vpliv, ki ga plesna vzgoja povzroča na gibalni in plesni razvoj predšolskega otroka. V sklop razvoja teh dveh področij so vključene zakonitosti psihofizičnega razvoja pri gibalnih dejavnostih in dejavniki, ki vplivajo na gibalni in plesni razvoj. V delu je predstavljen tudi razvoj plesne sposobnosti ali plesnosti. Prav tako delo obravnava pomen spodbud in metod, ki vplivajo na razvoj plesnosti. Navedene in opisane so vrste gibalno-plesnih dejavnosti, vzgojna načela, oblike in metode dela, ki se jih poslužujemo pri plesni vzgoji. Pomemben del zajema načrtovanje vzgojnega dela na področju plesne vzgoje, v sklopu katerega se delo dotika kurikuluma za vrtce, kateri služi kot temelji dokument pri delu s predšolskimi otroki. Obravnavane so tudi teme, kot so načrtovalna obdobja na področju plesne vzgoje, dnevno načrtovanje priprav dejavnosti in metodični postopki. Podrobneje je v delo vključena tudi analiza vzgojnega dela s področja plesne vzgoje, ki je teoretično izhodišče za empirični del diplomskega dela. Teorijo diplomskega dela sklepa predstavitev študija predšolske vzgoje, ciljev, ki jih študentje morajo doseči tekom študija, praktičnega usposabljanja študentov in kompetenc, ki si jih študentje pridobijo ob zaključku študija predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Drugi, empirični, del diplomskega dela skozi posamezne dnevne priprave in analize dela, pridobljene na integrirani praksi, predstavlja vzgojno delo s področja plesa. V tem delu je moč opaziti dosego cilja, osvojitev plesne dramatizacije Janko in Metka, s pomočjo postopnih in sistematičnih priprav. Eksperimentalno skupino, vključeno v delo, predstavlja 21 otrok vrtca Borisa Pečeta, enote Bresternica, starih od tri do šest let.
Ključne besede: Ples, plesna vzgoja, plesnost, vrste gibalno-plesnih dejavnosti, metode in oblike dela, načrtovanje plesnih dejavnosti, analize plesnih dejavnosti, študij predšolske vzgoje.
Objavljeno: 16.02.2015; Ogledov: 1062; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (945,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici