1. |
2. USTVARJANJE KRATKIH FILMOV ZA REŠEVANJE PROBLEMOV V KEMIJI IN KEMIJSKI TEHNIKIMarko Žižek, 2014, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo predstavlja in prikazuje celoten potek ustvarjanja kratkih filmov, dolgih največ 5 minut, ki jih lahko posnamemo s programom Jing.
V postopku izdelave filmov je v prvi stopnji pomembna izbira in razumevanje strokovnega problema, kajti le tako je možno kakovostno prikazati princip reševanja problemov. Naslednja stopnja je priprava na snemanje. V tem koraku se pripravijo tabele, enačbe, grafi in scenarij snemanja. Šele ko je vse pripravljeno sledi samo snemanje, kjer je pomembna pravilna koordinacija med delom in govorom. Za snemanje filmov je bil izbran program Jing, saj je enostaven za uporabo in prosto dostopen na spletu, kar pa je razlog, da je čas snemanja omejen na 5 minut.
Za praktičen prikaz smo izdelali štiri filme. Prvi predstavlja statično sliko, in sicer Excelovo okno, drugi in tretji primer sta vzeta iz predmeta Računalništvo v kemiji, ki ga poslušajo študentje prvih letnikov kemije in kemijske tehnologije, in sicer: Izračun parnega tlaka z Excelom in Reševanje kubne enačbe z orodjem Goal Seek. Zadnji primer je Načrtovanje cevnega reaktorja, vzet je iz predmeta Sinteza procesov, ki ga poslušajo študentje 3. letnika kemijske tehnologije Visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje.
Kratki filmi s strokovno vsebino so zelo praktičen način poučevanja in učenja, saj študenta vodijo skozi reševanje problema korak za korakom na pregleden in enostaven način, študent lahko hitro usvoji princip reševanja določenega tipa problemov. Filmi so študentu dostopni kadarkoli in kjerkoli. Ključne besede: elektronsko poučevanje in učenje, kratki filmi, e-mini lekcije, študij na daljavo, program Jing Objavljeno v DKUM: 22.09.2014; Ogledov: 1951; Prenosov: 120
Celotno besedilo (2,35 MB) |
3. |
4. Možnosti e-učenja v Delavski hranilnici d.d. : diplomsko deloDavorin Žagar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: zaposlenost, hranilnice, banke, študij, učenje na daljavo, on-line, informacijska tehnologija, računalniške mreže, komuniciranje, uporaba računalnika, izobraževanje, učenje, informacijski sistemi, modeli, elektronsko poslovanje, računalniške komunikacije, management Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1687; Prenosov: 88
Celotno besedilo (775,34 KB) |
5. Koristi e-izobraževanja na primeru podjetja B2 : delo diplomskega seminarjaTadej Horvat, 2009, diplomsko delo Ključne besede: strokovno izobraževanje, podjetje, šolstvo, izobraževanje odraslih, cene, elektronsko poslovanje, WWW, World Wide Web, organizacijske strukture, interakcije, študij, on-line, virtualna resničnost, navidezna resničnost, učenje na daljavo, izobraževanje, računalniške komunikacije, izobraževalni sistemi, mreže, tehnika, informacijska tehnologija, ponudba, uporabniki, izvršba, informacije, uporaba računalnika, pretok informacij, podatkovne strukture, ocenjevanje, Slovenija, storitve, internet, org Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2740; Prenosov: 92
Celotno besedilo (596,57 KB) |
6. E-učenje na primeru EPF : delo diplomskega seminarjaSuzana Pliberšek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: visoko šolstvo, fakultete, ekonomske fakultete, elektronsko poslovanje, WWW, World Wide Web, organizacijske strukture, interakcije, študij, on-line, virtualna resničnost, navidezna resničnost, učenje na daljavo, izobraževanje, računalniške komunikacije, izobraževalni sistemi, mreže, tehnika, informacijska tehnologija, ponudba, uporabniki, izvršba, informacije, uporaba računalnika, pretok informacij, podatkovne strukture, ocenjevanje, Slovenija, storitve, internet, organizacija, računalniške mr Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2882; Prenosov: 98
Celotno besedilo (655,39 KB) |
7. ŠTUDIJ NA DALJAVO NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDEKarla Rupnik, 2009, diplomsko delo Opis: Prednosti izobraževanja na daljavo se kažejo že v njegovih zgodnjih začetkih, s katerimi smo začeli teoretični del diplomske naloge. Po uvodnem delu smo se opredelili predvsem na študij na daljavo in z raziskavo na Fakulteti za organizacijske vede prišli do pozitivnih odzivov študentov na ta način študija.
Presenetljivo je dejstvo, koliko časa se o študiju na daljavo že govori in piše, še vedno pa ima tako malo študentov izkušnje z njim. V diplomski nalogi smo zajeli mnenja o stroških študija na daljavo, porabljenem času za tak način študija, samodisciplini, pridobljenem znanju in izkušnjah stotih rednih in izrednih študentov Fakultete za organizacijske vede. Starost anketiranih študentov se giblje med devetnajst in štiriinštirideset let. Povprečna starost rednih študentov je deset let nižja od starosti izrednih študentov. Anketiranih je bilo osemintrideset žensk in dvainšestdeset moških.
Presenetljiv je pozitiven rezultat ankete glede njihovega računalniškega znanja. Samo pet od stotih anketiranih študentov je mnenja, da njihovo računalniško znanje ni zadovoljivo. Opis prednosti in pomanjkljivosti smo iz teoretičnega dela razširili v empiričnem delu naloge, v katerem so študenti z rangiranjem kot največjo slabost določili pomanjkanje pristnega stika s profesorji, na drugo mesto so postavili pomanjkanje stika s kolegi, sledi prepuščenost lastni iznajdljivosti. Zadnja tri mesta zasedajo pomanjkanje samodiscipline, stroški informacijsko-komunikacijske tehnologije in informacijsko znanje. Slednje pri odločanju anketiranih študentov, sprejeti način študija na daljavo ali ne, ne bi imelo odločilne vloge. Rangiranje prednosti pa so anketirani študenti postavili v naslednji vrstni red: časovna prilagodljivost kot največja prednost, nižji stroški se jim zdijo enako pomembna prednost kot oddaljenost od fakultete in izpolnjevanje službenih obveznosti. Sledi jim večja samostojnost pri študiju, študijska ustvarjalnost, večja zanimivost študiranja kot pri klasičnem načinu podajanja znanja, na zadnje prednostno mesto pa so anketirani študenti dali obvladovanje družinskih obveznosti.
Mnenja študentov o tem, koliko bi jih klasično gradivo v celoti zamenjalo ali vsaj dopolnilo z e-gradivi, so potrdila opis obširne raziskave o e-gradivih, narejene že pred leti na Fakulteti za organizacijske vede. Rezultati te raziskave so navedeni v teoretičnem delu diplomske naloge.
Ugotovitve kažejo, da bi bila vpeljava študija na daljavo na Fakulteti za organizacijske vede izredno dobro sprejeta, saj rezultati potrjujejo pritrdilen odgovor sedemdesetih od stotih anketiranih študentov za odločitev za študij na daljavo na naši fakulteti, če bi ga že izvajali. S strokovnim delom tutorjev bi bila zabrisana največja slabost študija na daljavo, ki jo anketirancem predstavlja pomanjkanje pristnega stika s profesorji. Glede na čas in pomen informacijsko-komunikacijske tehnologije je tak način študija v bližnji prihodnosti neizbežen tako za študente kot za fakulteto. Ključne besede: KLJUČNE BESEDE
Študij na daljavo, izobraževanje na daljavo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, e-gradivo Objavljeno v DKUM: 26.10.2009; Ogledov: 3950; Prenosov: 245
Celotno besedilo (1,25 MB) |
8. Študij na daljavo : diplomsko deloBoris Erzetič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: izobraževanje, študij na daljavo, elektronsko izobraževanje, e-izobraževanje, mobilno izobraževanje, m-izobraževanje, tehnologija, učinkovitost, testiranje, ocenjevanje, pomanjkljivosti, prednosti, policijsko izobraževanje, diplomske naloge Objavljeno v DKUM: 06.03.2009; Ogledov: 4647; Prenosov: 992
Celotno besedilo (943,87 KB) |
9. |
10. |