| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PROBLEMATIKA ŠTUDENTSKEGA DELA V SLOVENIJI
Tjaša Novak, 2010, diplomsko delo

Opis: V današnjem času vedno več študentov dela preko študentskih servisov. Študentje prihajajo iz različnih regij, družin, družbenih in socialnih razredov, vsak ima svoje interese, želje in cilje. Nekateri pridno študirajo, drugi dajejo prednost zabavi, spet tretji pa izkoriščajo študentski staž tudi za študentsko delo. S tem si lahko izboljšujejo finančno in socialno stanje ali pa zgolj preizkušajo raznovrstna dela, spoznavajo različne delodajalce in si nabirajo delovne izkušnje.
Ključne besede: Delo Študent Študentsko delo Študentski servis Redna zaposlitev delo
Objavljeno: 17.01.2011; Ogledov: 2176; Prenosov: 259
.pdf Celotno besedilo (621,43 KB)

3.
UGOTAVLJANJE STOPNJE ZADOVOLJSTVA IN MOTIVACIJA ZA DELO V AGENCIJI X
Gašper Piletič, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo ugotavljali stopnjo zadovoljstva in motivacije za delo med študenti in pogodbenimi sodelavci v izbranem slovenskem podjetju. V teoretičnem delu smo predstavili fleksibilne oblike zaposlitve v slovenskem prostoru, različne teorije motivacije, motivacijske dejavnike ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo pri delu. Raziskovalni del smo opravili v podjetju (agenciji X), ki se ukvarja s storitvami na področju pospeševanja prodaje. Za opravljanje svoje dejavnosti podjetje vsakodnevno sodeluje z večjim številom zunanjih sodelavcev, ki smo jih razdelili v dve skupini. Prvo skupno sestavljajo študenti, drugo ostali pogodbeni sodelavci. Ker se stroški dela za posamezno skupino precej razlikujejo, podjetje zanima, katera od skupin je bolj motivirana in zadovoljna z delom, ki ga preučevano podjetje nudi. Med obema skupinama smo s pomočjo ankete izvedli raziskavo. Pri tem nas je zanimalo, katera izmed skupin čuti večjo pripadnost do sodelovanja z agencijo X, ali obstajajo razlike v zadovoljstvu in motivaciji za delo v agenciji X med študenti in pogodbenimi sodelavci ter kateri dejavniki vplivajo na razliko stopnje zadovoljstva in motivacije za delo med študenti in podjetniki. Rezultati raziskave so pokazali, da sta obe skupini zunanjih sodelavcev zadovoljni in motivirani za delo v agenciji X. Vseeno pa je zaznati nekoliko večjo stopnjo zadovoljstva in motivacije za delo med pogodbenimi sodelavci v primerjavi s študenti. Prav tako so pogodbeni sodelavci tisti, ki čutijo večjo pripadnost do sodelovanja z agencijo X kot študentje. Skrb vodstva podjetja, da je delo, ki ga nudijo, bolj primerno za študente, se je tako izkazala kot neutemeljena. Še več, pogodbeni sodelavci so izrazili pri večini odgovorov večjo stopnjo motiviranosti in zadovoljstva ter tudi večjo pripadnost do sodelovanja z agencijo X v primerjavi s študenti.
Ključne besede: zadovoljstvo, motivacija, zaposlitev, študentsko delo, agencija
Objavljeno: 24.04.2015; Ogledov: 753; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (918,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici